• Moro! Perinteinen Ilvesfoorumin kevätveikkaus järjestetään nyt jo kymmenettä kertaa. Suuren suosion saavuttanut veikkaus järjestetään omassa osiossaan täällä. Kaikki joukolla mukaan, ja veikkausonnea!

Kuopion KalPa

Kun kuopiolaiset on aika yhteisliigallisesti tunnustettu totaalisiksi läpsytinjunteiksi, niin itseäni jotenkin hykerryttää kun muistelee kuinka verissä päin myös Tappara-fanit näitä pirun läpsyttimiä puolustivat aikanaan lyömättöminä tunnelmanluojina ja kuinka idiootin näköistä Hakametsässä oli Tapparan peleissä kun juntit vihtoivat 60 minuuttia, että LÄPS LÄPS LÄPS.

Tapparahan noista läpsyistä luopui juurikin sen tähden että niitä oli vaikea kierrättää, ainakin muistaakseni. Tiedä sitten onko tilanne tuon kohdalla parantunut. Itse lasken saman kastiin vuvuzelojen kanssa oli ne kierrätettäviä tai ei. Omat kädet riittää kädellisille.
En tiedä muistanko ihan väärin, mutta itsellä on muistikuva että ainakin tuolloin noita ei edes voinut oikeaoppisesti laittaa kartonkikeräykseen kun ne sisälsivät myös muovia. Mutta ehkä ne on nykyään pelkkää pahvia. Ehkä olen keksinyt tämän ihan päästäni ja ne on aina ollut pelkkää pahvia.

En tiedä muistanko ihan väärin, mutta itsellä on muistikuva että ainakin tuolloin noita ei edes voinut oikeaoppisesti laittaa kartonkikeräykseen kun ne sisälsivät myös muovia. Mutta ehkä ne on nykyään pelkkää pahvia. Ehkä olen keksinyt tämän ihan päästäni ja ne on aina ollut pelkkää pahvia.
Muistan kuulleeni aikoinaan samaa.

Takaisin