Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kokemuksia? Kuka on hyvä hammaslääkäri?
Mikä ihme saa ihmisen vastaamaan johonkin 7 vuotta vanhaan hammaslääkäriketjuun IlvesfoorumillaKunnallinen on paras. Monella yksityiselläkin käynyt, mutta kunnalliselta (Pirkkala) aina parasta hoitoa saanut. Eikä ne yksityiset kuitenkaan mitään oikeesti vaikeeta tee. Semmosiakin sattunut. Jos pitää leikata ja luuhun koskea, niin TAYS on osoite tietty. Suuhygienistillä käykää kerran vuodessa! Sekin kunnallisessa ollut paras, muttei yksityiselläkään kallis. Säästää paljon, kun huolta pitää. Haisee ja näyttää paremmalta. Eikä tule ylläreitä.
Eilinen ... Ketju toki voi olla vanha kuten muutkin ketjut täällä.Mikä ihme saa ihmisen vastaamaan johonkin 7 vuotta vanhaan hammaslääkäriketjuun Ilvesfoorumilla