Kuka muu aikoo käydä mahdollisuuksiensa mukaan peleissä?

suitsuke

Guest
Vs: Kuka muu aikoo käydä mahdollisuuksiensa mukaan peleissä?

Aion, vaikka paska maku suussa onkin... Kausikortti napaahti eilen postiluukkuun :)
 

Leningrad

Guest
Vs: Kuka muu aikoo käydä mahdollisuuksiensa mukaan peleissä?

Alkaa 4-kausi kausikorttilaisena ilveksen kotipeleissä käynti, matka on ollut raskas,mutta ei seuraa voi hylätä. Viime vuonna olin todella innostunut että jos nyt päästäis vihdoin pudotuspeleihin,mutta ei, viimeinen peli hpk vastaan ja turpaan oli kova kolaus mutta uskoa täytyy luoda että ilves on pudotuspeleissä vielä joskus. eli 2014 ilveksen kotipeleissä istun ja kannustan ilveksen voittoon! 8)
 

Myyntimies

Guest
Vs: Kuka muu aikoo käydä mahdollisuuksiensa mukaan peleissä?

Uhosin viime vuonna, että kusettajien vuoksi en enää käy peleissä, mutta veri vetää halliin. Kausari tuli ja peleissä käyn muutamaa työstä johtuvaa poissaoloa lukuunottamatta. Sen olen kuitenkin tehnyt, että kun mulla on kaksi kouluikäistä poikaa, niin peleihin en ole heitä kertaakaan päästänyt enkä päästä (oikea ratkaisu, kun katsoo 2010-luvun sijoutuksia ja otteita). Tulee heille helpommaksi kannattaa Ilvestä (ehkä?), kun ei ole näin fanaattinen. Jos joukkue alkaa menestymään niin sitten voi harkita. Mulla on muuten positiivinen värinä tästä joukkueesta ja jos tulisi muutama täsmähankinta niin voitaisiin vaihteeksi päästä play off -peleihin...
 

Myyntimies

Guest
Vs: Kuka muu aikoo käydä mahdollisuuksiensa mukaan peleissä?

Uhosin viime vuonna, että kusettajien vuoksi en enää käy peleissä, mutta veri vetää halliin. Kausari tuli ja peleissä käyn muutamaa työstä johtuvaa poissaoloa lukuunottamatta. Sen olen kuitenkin tehnyt, että kun mulla on kaksi kouluikäistä poikaa, niin peleihin en ole heitä kertaakaan päästänyt enkä päästä (oikea ratkaisu, kun katsoo 2010-luvun sijoutuksia ja otteita). Tulee heille helpommaksi kannattaa Ilvestä (ehkä?), kun ei ole näin fanaattinen. Jos joukkue alkaa menestymään niin sitten voi harkita. Mulla on muuten positiivinen värinä tästä joukkueesta ja jos tulisi muutama täsmähankinta niin voitaisiin vaihteeksi päästä play off -peleihin...
 
Ylös