Koti - Invaasio 31.1.2026

Huomenta!

Aamujäiden jälkeen alkoon kahtelee mikä pullo sujautetaan suojakalvoksi vatsaan iltapäivää/iltaa varten. Kyllä se on yleensä toi kermalikööri millä turvataan järjetön humala. Hieno se olis muistaa kolmannestakin erästä jotain. Tänään Helmisen paita päälle. Joojoo, b5 ja rivi 8, pian nähään!

Sama. Kyllä saa ja pitääkin!
On tää kyllä hullua. On kuitenkin jokunen peli tullut käytyä katsomassa(alkaen Hakametsän päätyjen pitkiltä puupenkeiltä), niin on muka mahakin vähä sekaisin. Ei kai se auta kuin turvautua pieneen jeggu shottiin aamukahvin jälkeen.
Kyllä se eka kerta näköjään jännittää asiassa kuin asiassa. Ensimmäinen invaasio meinaan edessä.
MATA HUH HUH!

On tää kyllä hullua. On kuitenkin jokunen peli tullut käytyä katsomassa(alkaen Hakametsän päätyjen pitkiltä puupenkeiltä), niin on muka mahakin vähä sekaisin. Ei kai se auta kuin turvautua pieneen jeggu shottiin aamukahvin jälkeen.
Kyllä se eka kerta näköjään jännittää asiassa kuin asiassa. Ensimmäinen invaasio meinaan edessä.
MATA HUH HUH!

Joo, no mä oon ekan kerran käyny vasta 93-94 kaudella. Vaasassa sekä Espoossa mukana invaasioissa, ni tää kotisetti on niin kova juttu, et meni unet :D

-94 olin ekalla "fanireissulla" turussa, voitettiin muistaakseni 3-1. Ja olisko Lumme tehnyt 2 ja Measures yhden.

On "vähän" kehittynyt toiminta sen jälkeen, kiitos Osaston!

Huomenta. Älykellon mukaan ollut stressaava yö... Noo hyvin nukuttua kahta tuntia lukuunottamatta aikas pyörimistä ollut.
Joko saa alottaa?
Täysin sama..

Mennään jo mennään jo, joko ruvetaan valumaan torin kupeeseen?

Edit. Ainiin hyvää huomenta kaikille mikäli joku on nukkut edes.

Enää tunti niin Prismasta saa ostaa juhlajuomaa.
Vaimokin lähtee mukaan peliin, onko uhka vai mahdollisuus? Pitää varmaan herätellä sekin kohta, että ehtii laittamaan ripsarit silmiin.
Kohta meinaan mennään isosti ja laitetaan Arenan rakenteet testiin!

Viimeksi muokattu:
Huomenta saatana!

Onhan Tammelassa asuvilla kotivakuutukset kunnossa? Kohta saattaa tulla sen verran liekkiä, että tulevat tarpeeseen.

Juodaan ja painitaan, prkl!!!

Perkele EFM, suomen kieli haltuun ja suojakänni alle. Jos invaasiossa kuullaan jonkun käyttävän sanan "enää" väärää muotoa, kyseinen henkilö kyyditetään Mouhijärvelle.
Huojentavaa kuitenkin kuulla, että @Eetu Fucking Mäkiniemi on kunnossa, vaikka...

Takaisin