Koronaviruksen vaikutus liigaan ja sen seuraamiseen

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
11 111
Jaah, pikkuveli saa ilmaispisteet tänään. Ei muuta kuin kirjettä Liigalle ja pelin siirto myöhempään ajankohtaan. Tapparalle se varmasti sopisi lipputulojenkin tähden
 

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
8 786
Mun mielestä ei pitäisi enää perua mitään pelejä, jos olet oireeton, niin jäälle vaan. Nyky korona on täys vitsi!
Ihmetyttää tämä vähättely. Alkoi itsellä korona reilu kaksi viikkoa sitten. Yhä jatkuvaa kuivaa yskää ja tukkoisuutta. Todella monella tuttavapiirissä sama tilanne. Takaan että tässä tilassa ei huippu-urheilua harrasteta.
Jotkut miettivät pelaako konna jo tänään kun korona tartunnasta pari päivää. Ei varmastikaan pelaa.
Olen harvoja joilla todellinen huoli ipan koronatilanteesta. Pleijareihin reilu kuukausi. Itsellä mutu että vasta nyt on varsinaisia tartuntoja. Taisi ifklla ja kookoolla olla liki kuukauden tauko peleistä ja nyt saadaan nähdä miten jyp saa kauden päätökseen.
Nyt siirryttävä p/o taulukkoon.
Jos meillä tartunnat lisääntyneet eilisestä, pelit siirrettävä tai annetaan luovutusvoitto. Säästyy pelaajat ja ainoana tappiona tapu menettää lipputahat.
 
  • Tykkää
Reactions: 17

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 413
Ei sentää :D katsotaan saadaanko 3 ketjua kasaan.

Jos ei edes kolmea ketjua saada kasaan, niin täytyy kyllä esittää kysymys miksi pelataan...

Nyt olis kannattanut apinoida Rautakorven lanseeraamaa omaehtoista karanteenia.
 

Fleda

Luonteeltani olen optimisti.
Viestejä
1 947
Peli pelataan, mutta rosteri on erikoinen.
Hyvä vaan.

Joku linja kuitenkin pitäs löytää, menee vähän pahanhajuiseks kilpailulliselta puolelta kun mielivaltasesti päätetään kuka pelaa sinunkin sanojesi mukaan erikoisilla kokoonpanoilla ja kuka vaan odottaa jengin kasaan.

Joko kaikki siirtää tai sitten kukaan ei siirrä. Ite olisin jälkimmäisen kannalla. Luovutus jos ei saa porukkaa raavittua kasaan.
 

17

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
811
Joo, koronassa kun tulee happivajetta, josta syntyy niitä verisuonitukoksia ja sisäelinten prakaamista ja palautuminen voi kestää kuukausia, että ei kannattais leikkiä tulella ja vähätellä.. Vituttaa kyllä jos pelataan kolmella ketjulla.
 

KissaKala_

Luottopelaaja
Viestejä
3 868
Ihmetyttää tämä vähättely. Alkoi itsellä korona reilu kaksi viikkoa sitten. Yhä jatkuvaa kuivaa yskää ja tukkoisuutta. Todella monella tuttavapiirissä sama tilanne. Takaan että tässä tilassa ei huippu-urheilua harrasteta.
Jotkut miettivät pelaako konna jo tänään kun korona tartunnasta pari päivää. Ei varmastikaan pelaa.
Olen harvoja joilla todellinen huoli ipan koronatilanteesta. Pleijareihin reilu kuukausi. Itsellä mutu että vasta nyt on varsinaisia tartuntoja. Taisi ifklla ja kookoolla olla liki kuukauden tauko peleistä ja nyt saadaan nähdä miten jyp saa kauden päätökseen.
Nyt siirryttävä p/o taulukkoon.
Jos meillä tartunnat lisääntyneet eilisestä, pelit siirrettävä tai annetaan luovutusvoitto. Säästyy pelaajat ja ainoana tappiona tapu menettää lipputahat.
Kyse on nyt oireettomista. Tottakai, jos oireita on (= olet kipeä), ei pitäisi pelata, niinkun ei minkään muunkaan taudin kohdalla. On se hullua, jos oireettoman "tartunnan" takia pelaajat joutuvat olemaan sivussa viikkoja. Näitä oireettomia tartuntojahan voi sitten tulla vaikka joka toinen viikko, jos testit päättää kunnolla vittuilla.

Ja miksi pitäiis nyt siirtä p/o taulukkoon? 60 peliä pelataan, jolloin se on ihan sama asia.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 119
Pelataan pois, jos kovia pelimiehiä jalkeille saadaan. Olisihan se pieni mahdollisuus hävitä, vaikka olisi ihan paraskin rosteri jalkeilla. Toivottavasti tämä ei jatku pitkään.. yksi peli menee näinkin, ei enempää.
Nyt on sitten paikka yllättää ja tonttia näyttää.
 

Fresh

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
335
Minun mielestäni ehdottoman hyvä että peli pelataan vaikka Ilveksellä olisi ihan sketsikokoonpano

1. Jos Ilves yksittäisen ottelun Tapparalle häviää niin ei ole maailmanloppu, luotan Ilveksen kykyyn voittaa runkosarja vaikka yksi peli 60 pelistä menisi näin

2. Jos Ilves voittaa niin se on kaikkien aikojen nöyryytys

3. Jos peli siirretään niin Tappara saisi täyden katsomon, nyt vaan puolikkaan joten menettävät rahaa

4. Tapparafanit toivovat marttyyrikorttia jonka saisivat jos peli siirrettään, "muut pelaa kun on tartuntoja mutta Ilves ei yhyhyhyy". Nyt sitä iloa ei heille suoda.
 

Blackwolf

Luottopelaaja
Viestejä
3 689
Ihmetyttää tämä vähättely. Alkoi itsellä korona reilu kaksi viikkoa sitten. Yhä jatkuvaa kuivaa yskää ja tukkoisuutta. Todella monella tuttavapiirissä sama tilanne. Takaan että tässä tilassa ei huippu-urheilua harrasteta.
Jotkut miettivät pelaako konna jo tänään kun korona tartunnasta pari päivää. Ei varmastikaan pelaa.
Olen harvoja joilla todellinen huoli ipan koronatilanteesta. Pleijareihin reilu kuukausi. Itsellä mutu että vasta nyt on varsinaisia tartuntoja. Taisi ifklla ja kookoolla olla liki kuukauden tauko peleistä ja nyt saadaan nähdä miten jyp saa kauden päätökseen.
Nyt siirryttävä p/o taulukkoon.
Jos meillä tartunnat lisääntyneet eilisestä, pelit siirrettävä tai annetaan luovutusvoitto. Säästyy pelaajat ja ainoana tappiona tapu menettää lipputahat.
Ihan näin tämä ei kyllä mene miten kirjoittelet. Oma koronasi, ja samoin monen muun on varmasti aiheuttanut tuollaisia oireita, mutta tauti on hyvin yksilöllinen. Osalla korona on oireeton, osalla se tuo 1-2 päivän kuumeen ja sen jälkeen alkaa olemaan suht normaali olo. Osalla sitten kestää kauemmin.

Voisit katsoa vaikka tuolta NHL:stä, tai valioliigasta kauanko niillä urheilijoilla on keskimäärin mennyt paluuseen. Suurempi osa palaa heti karanteenin jälkeen.

Tietysti ikävää, että näin nyt Ilvekseen tauti kolahti, mutta ei tässä nyt puhuta mistään katastrofista. Aikataulullisesti tämähän on loistava kohta napata korona, kun isoihin peleihin olisi vielä yli kuukausi.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 413
4. Tapparafanit toivovat marttyyrikorttia jonka saisivat jos peli siirrettään, "muut pelaa kun on tartuntoja mutta Ilves ei yhyhyhyy". Nyt sitä iloa ei heille suoda.

No tästä minä nauttisin eniten.
 

toskala

Luottopelaaja
Viestejä
8 777
Ei tässä oikein hyviä ratkaisuja enää ole. Joko pelataan niillä ketä on, tai jättää pelaamatta ja siirtyä P/O - taulukkoon. Siirto on erittäin epätodennäköinen kun nytkin loppuu päivät kesken ja pitäisi 38 päivässä pelata 16 ottelua. Olen ollut koko ajan sitä mieltä että terveet pelaa ja sairaat potemaan ja olen samaa mieltä edelleen vaikka Ilves tästä kärsisikin. Ei se kuitenkaan isossa kuvassa ole kuin 3 pistettä mistä tässä pelataan.

On se peli Tapparallekin tämän viikon neljäs ja kahdeksas 11 päivään että jonkin verran senkin on pakko jo niillä tuntua.
 

17

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
811
Ei tässä oikein hyviä ratkaisuja enää ole. Joko pelataan niillä ketä on, tai jättää pelaamatta ja siirtyä P/O - taulukkoon. Siirto on erittäin epätodennäköinen kun nytkin loppuu päivät kesken ja pitäisi 38 päivässä pelata 16 ottelua. Olen ollut koko ajan sitä mieltä että terveet pelaa ja sairaat potemaan ja olen samaa mieltä edelleen vaikka Ilves tästä kärsisikin. Ei se kuitenkaan isossa kuvassa ole kuin 3 pistettä mistä tässä pelataan.

On se peli Tapparallekin tämän viikon neljäs ja kahdeksas 11 päivään että jonkin verran senkin on pakko jo niillä tuntua.
Paitsi että on kyllä niinsanottu kuuden pisteen peli tää...
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 119
Ei tässä oikein hyviä ratkaisuja enää ole. Joko pelataan niillä ketä on, tai jättää pelaamatta ja siirtyä P/O - taulukkoon. Siirto on erittäin epätodennäköinen kun nytkin loppuu päivät kesken ja pitäisi 38 päivässä pelata 16 ottelua. Olen ollut koko ajan sitä mieltä että terveet pelaa ja sairaat potemaan ja olen samaa mieltä edelleen vaikka Ilves tästä kärsisikin. Ei se kuitenkaan isossa kuvassa ole kuin 3 pistettä mistä tässä pelataan.

On se peli Tapparallekin tämän viikon neljäs ja kahdeksas 11 päivään että jonkin verran senkin on pakko jo niillä tuntua.
Juu.. katsotaan nyt vielä heidänkin rosteri. Saattaa tämä tauti tarttua Mouhijärvelläkin.
 
Ylös