Kilpajuoksu playoffseihin 2018

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 334
Vs: Kilpajuoksu playoffseihin 2018

Tepsi voittaa, pelsut 5p edellä, TORILLE.
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 498
Vs: Kilpajuoksu playoffseihin 2018

Ikurin Vire sanoi:
Tepsi voittaa, pelsut 5p edellä, TORILLE.

Mä olen jo täällä! Mutta missä on muut?

Pelicansin pitäisi saada nimivahvoilta KooKoolta ja Sportilta alle kaksi pistettä. Sekä tietty Ilveksen täytyy ottaa täydet pisteet Sportilta ja Lukolta. Siitä vain todennäköisyyksiä laskemaan. #meidänkevät 8)
 

toskala

Luottopelaaja
Viestejä
8 710
Vs: Kilpajuoksu playoffseihin 2018

Pienen pieni teoreettinen mahdollisuus jäi, mutta aika suurta ihmettä se vaatii että KooKoo ja Sport jättäisi pelsut nollille.

Ja Tapparan touhu on niin oksettavaa että oksat pois. Niitä ei ilmeisesti runkosarjan kakkostila kiinnosta vaan mieluummin nöyryyttää Ilvestä. No, e7pä niiden peli kyllä siltä vaikuta että siellä potku päätyyn asti riittää.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
13 949
Vs: Kilpajuoksu playoffseihin 2018

Tepsi piti meidät teoriassa vielä pelissä. Paskavasara on nimensä mukainen.
Mutta hävitä Jukureille.. toivottavasti kausi ei jatku kahta peliä pidemmälle.
Itse ryssittiin kaikki...

Näkemiin kiitos ..ketju kiinni ja tavoite tulevaisuudessa ( kuten aina ennenkin ).
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
13 973
Vs: Kilpajuoksu playoffseihin 2018

Tupsukorva35 sanoi:
Ikurin Vire sanoi:
Tepsi voittaa, pelsut 5p edellä, TORILLE.

Mä olen jo täällä! Mutta missä on muut?

Pelicansin pitäisi saada nimivahvoilta KooKoolta ja Sportilta alle kaksi pistettä. Sekä tietty Ilveksen täytyy ottaa täydet pisteet Sportilta ja Lukolta. Siitä vain todennäköisyyksiä laskemaan. #meidänkevät 8)

Me ollaan jo kesälomilla... tuollaista ihmettä ei tapahdu edes elokuvissa. Ilves on myyty... kattokaa äijät peiliin tämän illan esityksen jälkeen!

Ja porkkanamaan traktoriritarit ovat nimensä veroisia kakkiläjiä...
 

Henry78

Luottopelaaja
Viestejä
2 289
Vs: Kilpajuoksu playoffseihin 2018

Olen tässä asiassa varmasti vähemmistössä,mutta en nyt lähtis Tapparaa syyttään tahallisesta häviöstä Ässille jotta Ilves lähtee lomille. Tappara haluaisi varmasti Ilveksen jopa pleijareissa vastaan,täydet hallit,mekkalaa ja rahaakin ropisee lompakkoon.

Tapparan tekemisen taso on tänä päivänä niin kovalla tasolla,ettei moisiin tahallisiin tappioihin siellä alennuta. Tuskimpa ovat ajatustakaan luoneet Ilveksen tilanteen suuntaan.

Koko saatanan kausi ollut Ilveksellä aikaa saada oma peli kuntoon,ei se yhdestä Ässät-Tappara pelistä ole kiinni. Kuusi kertaa mekin Tappara kohdattiin,tuloksen tietää kaikki!

Tekeminen on tälläkin kaudella ratkaissut aivan kaiken.
 

Kotikatsomo

Guest
Vs: Kilpajuoksu playoffseihin 2018

sämpylä sanoi:
Tappara häviää tahallaan, ihanko tosissanne ootte? ;D

Kun kulkee huonosti niin taitaa olla parasta jättää käymättä foorumilla, ettei myötähäpeämittarit pala punaisella.
 

toskala

Luottopelaaja
Viestejä
8 710
Vs: Kilpajuoksu playoffseihin 2018

sämpylä sanoi:
Tappara häviää tahallaan, ihanko tosissanne ootte? ;D

Ovat tehneet sitä Jukan komennossa ennenkin. 2006 oli mahdollisuus toiseksi viimeisellä kierroksella varmistaa kolmas sija, mutta hävisivätkin yllättäen umpisurkealle ja koko kauden kontanneelle Lukolle. Kolmannella sijalla vastaan olisi tullut Ilves joka vielä tuolloin olisi voinut Tapparan pudottaakin. No "valitsivat" neljännen sijan ja vastaan tuli Ässät, joka sitten Tapparan pudotti. Lisäksi huomannut että Tapparassa tuo kynnys urheilun "harmaan alueen" käyttöön on varsin matalalla.

Ja oli sitten tahallaan hävitty tai ei, noin hengetöntä ei edes Peltoka potki tänä keväänä antamaan kaikkeaan.

Ja ihan itse Ilves on tämän homman mokannut, ei siinä että minä Tapparaa tästä tilanteesta syyttäisin.
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 170
Vs: Kilpajuoksu playoffseihin 2018

Tupsukorva35 sanoi:
Pelicansin pitäisi saada nimivahvoilta KooKoolta ja Sportilta alle kaksi pistettä. Sekä tietty Ilveksen täytyy ottaa täydet pisteet Sportilta ja Lukolta. Siitä vain todennäköisyyksiä laskemaan. #meidänkevät 8)

Tuohon tarvitaan vielä lisäksi se,että HPK ei samaan aikaan saa saada omista peleistään täysiä pisteitä.

Alle prosentin luokkaa lienee enää playoffmahdollisuudet.

Yksi mihin kausi kusi oli nämä matsit missä itse lähdetään edellispäivänä pelanneena ja vastustaja odottelee kotihallissa useamman päivän levänneenä.Yksikö niistä peräti voitettiin ja muut hävittiin tämänpäiväistä myöten?Ilveksellä näitä itseväsyneenäkotijoukkuelevänneenä-matseja oli ylivoimaisesti eniten liigassa.

Ensi kauden otteluohjelmaa pitää tarkastella kriittisesti ettei niitä ainakaan enempää ole kuin päinvastoin.Seuroilla on vaikutusmahdollisuus alustavaan otteluohjelmaan ja on pelkästään laiskuutta jos se hyväksytään sellaisenaan,niin kuin Ilves ilmeisesti tämän kauden otteluohjelman teki.(kruununa se SaiPa-vieraspeli joka aloitettiin klo 15 SaiPan levättyä tiistaista asti ja Ilveksen lopetettua edellispäivänä Lahdessa klo 21.xx.Päättyi jotain 8-3)
 

vilho

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
311
Vs: Kilpajuoksu playoffseihin 2018

jurgen sanoi:
Tämä kausi hävittiin jo viime kaudella... siihen nähden kohtuu tulos, vaikka ketuttaa ihan sairaasti tämä konttaaminen. Ja naapurikannattajien ainainen ilveily sekä pahansuopaisuus.

Tästä eteenpäin tulevilla kausilla ei todellakaan enään mitkään selittelyt tehoa vaan tulosta on tultava ja nopealla aikataululla.

Pätäkkää tiskiin ja kunnon joukkue kehiin... eurolla saat euron porukan ja jne...
Tässähän oikeastaan tiivistyy kaikki omatkin ajatukset, etenkin ensimmäisessä virkkeessä on aika paljon totuutta. Aina voi toki jossitella, että olisi kannattanut panostaa riskillä, budjetoida optimistisesti pleijarimenestyksen (ja tähtipelaajien ehjänä pysymisen sekä hyvän suorittamisen) varaan ja toivoa, että nyt menee hyvin. Olen tyytyväinen tähän linjaan, tavallaan tiedettiin mitä saadaan ja olisi voitu saada enemmänkin säälipleijaripaikan myötä. Ensi kaudella on jo kuitenkin oikeasti Uuden Ilveksen näytön paikka, selkeät tavoitteet on kerrottu jo aikaa sitten ja nyt seurataan miten tavoitteet täytetään.

Kiitos Ilves kaudesta 2017-2018 - joukkue tarjosi
  • välillä aivan loistavaa peliä,
  • välillä loistavia 50 minuuttisia ja 10 minuutin nukahduksia jota kautta menetettiin pisteitä ja hallilta (tai vieraspaikkakunnalta) lähdettiin kuuluisa kahden metrin tikku otsassa,
  • kaiken kaikkiaan hienoa hyökkäyspeliä pääosin Ilves-taustaisten pelaajien johtamana,
  • todella paljon pettymyksiä ja tärkeimpänä
  • urheilun riemua ja jännitystä, jotka olivat pääosissa tällä kaudella - ei mitkään organisaation sekoilut.

Kaiken kaikkiaan voidaan sanoa kliseisesti, että mentiin eteenpäin. Ja minulla on vahva luotto siihen, että myös ensi kaudella mennään eteenpäin.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
13 949
Vs: Kilpajuoksu playoffseihin 2018

Suurin riski otetaan, kun koskaan ei panosteta. Tappara välttää kaikkia riskejä ja kasaa taloudellista voittoa tuovan joukkueen, kausi toisensa jälkeen.
Tämän tajuaa myös nykyinen johto ja se on jopa julkisesti todettu ymmärretyksi.
Odotan mielenkiinnolla sopimus-uutisia.
 

Beef Tenderloin

Guest
Vs: Kilpajuoksu playoffseihin 2018

Kuka nyt sitten juoksee mihinkin.. minä juoksin viinakauppaan, ostin Miss Harry - punaviiniä..
laitoin tulen takkaan ja grillasin sisäfileetä.. vaimon kanssa sitten punaviinikastikkeen kera sen nautimme..
Ilveskin taisi hävitä tänään... minä en...nyt ei tunnu enää niin pahalta..
 

Jokipakka

Rivipelaaja
Viestejä
16
Vs: Kilpajuoksu playoffseihin 2018

Miten ei olla pleijareis? Neljä (4) pelaajaa jotka teki tällä kaudella yli 40 pojoo Suomi 39 tällä hetkellä? Mutta tekee vielä pisteitä. Tollasta tilastoa saa ettiä on meinaa maailmankirjat sekasin...
 

UglyHouse

Luottopelaaja
Viestejä
4 352
Vs: Kilpajuoksu playoffseihin 2018

Pok sanoi:
Alle prosentin luokkaa lienee enää playoffmahdollisuudet.

Ilveksellä näitä itseväsyneenäkotijoukkuelevänneenä-matseja oli ylivoimaisesti eniten liigassa.

Jos nyt kuitenkin käytetään se 1% play-off oljenkorsi ... ei vielä luovuteta ... uskotaan ihmeeseen.

Otteluohjelma saattoi olla näpäytys Liigan suunnalta vanhan johdon sekoiluihin. Ensi kaudella otteluohjelma ei voi mennä noin.
 

pelikirja

Luottopelaaja
Viestejä
4 453
Vs: Kilpajuoksu playoffseihin 2018

Lisäksi kannattais vaikuttaa kotiotteluiden pelipäiviin.Selvää että väkeä saa helpommin halliin perjantai-lauantai peleihin kuin esim keskiviikolle jolloin Ilves pelasi usean ottelun.
 

Alfred Lammas

Luottopelaaja
Viestejä
3 592
Vs: Kilpajuoksu playoffseihin 2018

Vilho tuossa ylempänä jo esittikin hyvän ja osuvan tiivistelmän kauden tarjonnasta. Sen ajatuksiin voi mielellään yhtyä. Paljon hyvääkin on siten ollut tuotoksena ja nautittavissa. Hallilla on ollut mukava käydä enimmäkseen kuitenkin toiveikkaissa ajatuksissa. Siellä tapaa suuren joukon Ilveksen kannattajia. Kiveäkään ei jaksa enää pahemmin moittia. Jospa kasvaisi nyt uusiin ulottuvuuksiin entisestään vahvennetun joukkueensa mukana.

Ensi kaudella ei sitten enää tarvitse eikä sovikaan kenenkään käyttää ilmaisua "ensi kaudella". Ylläpito voisi kauden alettua antaa parin viikon hyllytyksen tämän ilmauksen käyttämisestä.
 

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 232
Vs: Kilpajuoksu playoffseihin 2018

Eilen paiskasin Pelicansin johtaessa omaa peliään 3-0 kirveen kaivoon, mutta kai tämä kortti on katsottava loppuun asti kun lahelaisillekaan ei tunnu maistuvan.
 

Rouhija

Luottopelaaja
Viestejä
6 682
Vs: Kilpajuoksu playoffseihin 2018

Hyvä juttu on se,että Pelicans pelaa myös vasta torstaina.On kotipelissä jotain panosta,ettei tarvi ruveta hiihtelemään,jos Pelicans ois pelannut KooKoota vastaan jo tiistaina ja voittanut.
 
Ylös