mouhohater
Tulokas
osaako joku sanoa, että tuleeko se playoff laskutus automaattisesti, kun menee peliin vai pitääkö jotakin asian eteen tehdä?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Näin sanottiin Ilveksen lähettämässä spostissa: "Runkosarjan kausikortti aktivoituu automaattisesti playoffs-kausikortiksi samalla kausikorttipaikalla. Jos haluat jatkaa playoffs-kausikortin tilaamista, sinun ei tarvitse siis tehdä mitään. Nykyinen kausikorttisi toimii normaalisti playoffseissa, etkä tarvitse uutta korttia. ....Maksat playoffs-kausikortit vasta Liiga-kauden 2025-2026 playoffs-otteluiden päätyttyä toteutuneiden kotiotteluiden perusteella"osaako joku sanoa, että tuleeko se playoff laskutus automaattisesti, kun menee peliin vai pitääkö jotakin asian eteen tehdä?
Näin ainakin aieminkin mennytNäin sanottiin Ilveksen lähettämässä spostissa: "Runkosarjan kausikortti aktivoituu automaattisesti playoffs-kausikortiksi samalla kausikorttipaikalla. Jos haluat jatkaa playoffs-kausikortin tilaamista, sinun ei tarvitse siis tehdä mitään. Nykyinen kausikorttisi toimii normaalisti playoffseissa, etkä tarvitse uutta korttia. ....Maksat playoffs-kausikortit vasta Liiga-kauden 2025-2026 playoffs-otteluiden päätyttyä toteutuneiden kotiotteluiden perusteella"
Eli laskutus tulee pelattujen otteluiden mukaan, ei sen mukaan oletko ollut paikan päällä. Toki jos perut kausikortin ennen poffeja niin silloin ei myöskään korttipaikkaa eikä maksuja jälkikäteen. Tämä siis mun ymmärrys asiasta.
Jos tunnet jonkun jolla on kausikortti ollut runkosarjaan ja nyt poffeihin, niin hän voi ostaa lisäkausikortteja pleijareihin jälkilaskutuksella. Kuhan muistaa perua lisäkausikortilta ens kauden runkosarjan myöhemmin.Nykymalli kaipaa selkeyttä.
Miksi ei voisi olla näin:
- Runkosarjan kausikortti, sisältäen Playoff kausarin jälkiveloituksella (kuten nyt)
- Playoff kausari jälkiveloituksella tasapuolisesti saataville kaikille halukkaille
Reilu peli. Ei ketjutuksia kausien välillä, koska siinä on kusetuksen makua.
Mulla oli kahdella kaudella pelkkä play off -kausikortti, ja homma toimi näin kuluttajan näkökulmasta tosi hyvin. Huhuja tuosta väärinkäytöksestä oli jälkikäteen. Tapa, miten toimisto siihen reagoi (eli ei pelkkiä play off -kausikortteja enää tarjolla) aiheutti kohdallani sen, että olen sen jälkeen käynyt näinä vuosina yhteensä tasan kolmessa (3) play off -pelissä, joista tasan yhden (1) lipusta olen maksanut, kahteen sain toisen henkilön kausikortin käyttööni. Ei kiinnosta metsästää hyviä paikkoja (olen vertikaalisesti rajoittunut), enkä väkisin ala järjestämään muuta elämääni niin, että peliin pääsisin, jos irtolipun metsästys ajottuu peliohjelman vuoksi pelipäivän aamuun.Laskutukseen olisi vaihtoehtoja joilla luottotappiot saadaan minimoitua. Tahtoa tähän ei ole. Toisaalta irtolipuilla pääsee samaan hintaan. Ilmeisesti toimisto haluaa näin.
Etu kausikortissa olisi mahdollinen paikallispelisarja tai finaalit. Silloin on lippu varmasti taskussa.
Mulla oli kahdella kaudella pelkkä play off -kausikortti, ja homma toimi näin kuluttajan näkökulmasta tosi hyvin. Huhuja tuosta väärinkäytöksestä oli jälkikäteen. Tapa, miten toimisto siihen reagoi (eli ei pelkkiä play off -kausikortteja enää tarjolla) aiheutti kohdallani sen, että olen sen jälkeen käynyt näinä vuosina yhteensä tasan kolmessa (3) play off -pelissä, joista tasan yhden (1) lipusta olen maksanut, kahteen sain toisen henkilön kausikortin käyttööni. Ei kiinnosta metsästää hyviä paikkoja (olen vertikaalisesti rajoittunut), enkä väkisin ala järjestämään muuta elämääni niin, että peliin pääsisin, jos irtolipun metsästys ajottuu peliohjelman vuoksi pelipäivän aamuun.
Vs. kun minulla oli play off -kausikortti, sain hyvän istumapaikan, ei tarttenut taistella lippu.fin kanssa, sain järjestettyä pääsääntöisesti ajoissa muun elämäni niin, että peliin pääsin sujuvasti, ja jos en päässyt, niin annoin korttini ystävälleni käyttöön. Paikallani istui joka pelissä joku.
Nyt sain "kausikorttibulvaanin" kautta hankittua hyvältä paikalta play off -kausikortin, kiitos siitä. Toivottavasti sitä tulee käytettyä paljon.