Kevätveikkaus 2024 | Jutustelut

Eemeli Fucking Finland

Luottopelaaja
Viestejä
2 423

Kyyberi

Luottopelaaja
Viestejä
1 542
OttelupariRatkaisu
Kärpät - KalPa1-3
Tappara - Pelicans4-2
Meinasin tehdä ison siirron ja laittaa 3-4 Pelicansille, mutta paskat tuli housuun ja veikkasin Tapparaa. Eipä vituta niin paljoa, jos he voittavat.
Pronssipeli luultavasti ratkaiseva.
 

Tero

Farmipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 621
Palstaveikkauksissa on ollut tapana noudattaa herrasmiessääntöä jotta kilpailu saataisiin jännittäväksi mahdollisimman pitkään ja monille.

Pronssiottelun kokoonpanot julkistetaan perjantaina 19.4. klo 13:00.
Kisan kärki, @Kyyberi, on jo jättänyt rivinsä.
Ehdotan, että kakkospaikan @totaka86 jättää rivinsä viimeistään perjantaina 19.4. klo 14:00,
ja kolmospaikan @Torski viimeistään klo 15:00
jolloin haastaville taktikoille jää vielä hyvin aikaa rakentaa omia rivejään ennen pronssiottelun alkua.

Tällä järjestelyllä kilpailun voittaja ratkeaa melko varmasti pelaamalla.
Jos kuitenkin voittajia on useampia kuin yksi, saa kilpailun isä, @Noma, arpoa näistä ykköspalkitun.
 

totaka86

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
156
Palstaveikkauksissa on ollut tapana noudattaa herrasmiessääntöä jotta kilpailu saataisiin jännittäväksi mahdollisimman pitkään ja monille.

Pronssiottelun kokoonpanot julkistetaan perjantaina 19.4. klo 13:00.
Kisan kärki, @Kyyberi, on jo jättänyt rivinsä.
Ehdotan, että kakkospaikan @totaka86 jättää rivinsä viimeistään perjantaina 19.4. klo 14:00,
ja kolmospaikan @Torski viimeistään klo 15:00
jolloin haastaville taktikoille jää vielä hyvin aikaa rakentaa omia rivejään ennen pronssiottelun alkua.

Tällä järjestelyllä kilpailun voittaja ratkeaa melko varmasti pelaamalla.
Jos kuitenkin voittajia on useampia kuin yksi, saa kilpailun isä, @Noma, arpoa näistä ykköspalkitun.
Oma rivi jätetty. Itse toivon että KalPa hoitaa pronssit, mutta pakko oli näädät laittaa voittajaksi. o_O
 

#68

Luottopelaaja
Viestejä
2 783
Jaa unohtui näköjään välierät laittaa kokonaan, koska en toipunut pettymyksestä. Alltime taulukko ottaa osumaa ikävästi tietysti, kun eihän tuossa nyt realistisia mahdollisuuksia enää kaiketi ollutkaan.
 

Tero

Farmipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 621
Jaa unohtui näköjään välierät laittaa kokonaan, koska en toipunut pettymyksestä.
Huono säkä, laitoin muistutuksen kaikille veikkaamattomille kisaajille, mutta sinun käyttäjätunnukseesi tuli kirjoitusvirhe ja (listan ainoana) sinulle ei tullut muistutusta. Toisaalta, jos et vieraillut ajoissa palstalla, ei muistutuskaan olisi auttanut. :(

Tällä hetkellä 20 / 48 on jättänyt rivinsä. Pronssiottelu pelataan ylihuomenna perjantaina.
 
  • Tykkää
Reactions: #68

Tero

Farmipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 621
OttelupariRatkaisu
Kärpät - KalPa2-3ja
Tappara - Pelicans2-4

Tulostaululla tuskin lukee ja.
Eli poistin sen viedessäni veikkauksen Exceliin, sillä "2-3ja" ei ole "2-3" ja näin oikeasta veikkauksesta saa pisteen.

Muut veikkaajat: Älkää jne.
Huom. Pronssiottelu alkaa tänään 18.30 ja rivit jättöön ennen sitä.
 

Tero

Farmipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 621
Selvitin pronssiottelua odotellessa (alkaa klo 18.30) kuinka veikkaajat pärjäsivät jo ratkenneissa osioissa ja laitoin tulokset osioiden viimeisiin viesteihin.
Mitalipelien käynnistyessä kisan kärjessä on Kyyberi 7V-2S -tuloksella.
5V -tuloksessa rivinsä jättämättöminä ovat @Lippu liehuu näin , @Luchs , Takaisku ja @seba eli teoriassa heillä on mahdollisuus haastaa kärkipaikka. Riviä jättämään, hopi-hopi.
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
13 987
Tässä kävi allekirjoittaneelle, kuten Ilvekselle eli totaalisulaminen!
 

Kyyberi

Luottopelaaja
Viestejä
1 542
Jännä matsi tulossa tänään :cool:
 

totaka86

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
156
Tulkitsinko oikein, että jos Kärpät tänään voittaa niin voitto tulee tänne suuntaan koska mulla noita täysin oikeita tuloksia on selkeästi enemmän? Jos taas Kalpa voittaa, niin @Torski ja @Kyyberi ratkoo voiton finaaliparin tuloksella? Tänään onneksi halliin paikanpäälle katsomaan Suomi-Ruotsi peliä, niin ei tarvitse pronssipeliä jännittää kotona. :eek:
 

Kyyberi

Luottopelaaja
Viestejä
1 542
Tulkitsinko oikein, että jos Kärpät tänään voittaa niin voitto tulee tänne suuntaan koska mulla noita täysin oikeita tuloksia on selkeästi enemmän? Jos taas Kalpa voittaa, niin @Torski ja @Kyyberi ratkoo voiton finaaliparin tuloksella? Tänään onneksi halliin paikanpäälle katsomaan Suomi-Ruotsi peliä, niin ei tarvitse pronssipeliä jännittää kotona. :eek:
Jos en ihan väärässä ole, niin se ei mene noin, koska tulisit silloin tasoihin mun kanssa. Joten jos minä voitan finaalin, niin mulla on 8 oikein ja sulla 7. Ja ne oikein arvatut sarjat ilmeisesti ratkaisee ensisijaisesti?

En oo kyllä yhtään varma, en oo hyvä näissä :D
 

totaka86

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
156
Jos en ihan väärässä ole, niin se ei mene noin, koska tulisit silloin tasoihin mun kanssa. Joten jos minä voitan finaalin, niin mulla on 8 oikein ja sulla 7. Ja ne oikein arvatut sarjat ilmeisesti ratkaisee ensisijaisesti?

En oo kyllä yhtään varma, en oo hyvä näissä :D
Meillä kummallakin on Tappara mestariksi, kun taas Torskilla Pelsut jos en väärin katsonut. Siksi tämä pronssipeli itselle se "kuoleman peli" :D
 

Kyyberi

Luottopelaaja
Viestejä
1 542
Meillä kummallakin on Tappara mestariksi, kun taas Torskilla Pelsut jos en väärin katsonut. Siksi tämä pronssipeli itselle se "kuoleman peli" :D
Eiku nii olikin joo, sori katoin väärin. Sitten se on juu niin kai :)
 
Ylös