Ketkä ovat Ilveksen maalivahdit kaudella 2021-22?

Status
Viestiketju on suljettu.

Singaali

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
173
Joku täällä kirjotteli omaperäistä skeidaa. Että BARTOSAK tulisi Ilvekseen/Tapparaan. Kovien Pelicans puheitten ja postausten ”täällä on kivaa” Niin kaiken ton jälkee tulisi tampereelle. Vaikea uskoa. Ilves joo heittänyt ehkä tarjouksen mut jos nimiä ei paperis nii ei vrm kiinnosta. Hänhän on sanonu ettei rahan perässä juokse. Tienasi 2018 vuonna nimittäin 863,500€ joten uskon tämän mitä sanoi.
 

Arzamas

Luottopelaaja
Viestejä
1 881
Joku täällä kirjotteli omaperäistä skeidaa. Että BARTOSAK tulisi Ilvekseen/Tapparaan. Kovien Pelicans puheitten ja postausten ”täällä on kivaa” Niin kaiken ton jälkee tulisi tampereelle. Vaikea uskoa. Ilves joo heittänyt ehkä tarjouksen mut jos nimiä ei paperis nii ei vrm kiinnosta. Hänhän on sanonu ettei rahan perässä juokse. Tienasi 2018 vuonna nimittäin 863,500€ joten uskon tämän mitä sanoi.

Bartosakilla ”oli kivaa” aikoinaan myös Vitkovicessa, mutta siirtyi silti rahan perässä paikalliskilpailija Trineciin. Tuota 863500 euroa ei ole v2018 ainakaan Vitkovicelta saanut palkkatulona.

En usko että Bartosakia ensi kaudella liigassa nähdään, rahakkaammat liigat vie.
 

Singaali

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
173
Bartosakilla ”oli kivaa” aikoinaan myös Vitkovicessa, mutta siirtyi silti rahan perässä Trineciin. Tuota 863500 euroa ei ole v2018 ainakaan Vitkovicelta saanut palkkatulona.

En usko että Bartosakia ensi kaudella liigassa nähdään, rahakkaammat liigat vie.
Uskon itse että Lahteen jää vaikka olen puolueeton koska. Pelicans korjasi miehen alkoholismin ja päässyt raiteille. Vaikee uskoo myös et sen vaimo haluu ottaa riskin vaikka on käynyt parin vuoden aikana Helvetin miehensä alkoholismin kanssa.
 

Arzamas

Luottopelaaja
Viestejä
1 881
Uskon itse että Lahteen jää vaikka olen puolueeton koska. Pelicans korjasi miehen alkoholismin ja päässyt raiteille. Vaikee uskoo myös et sen vaimo haluu ottaa riskin vaikka on käynyt parin vuoden aikana Helvetin miehensä alkoholismin kanssa.

Bartosakin ongelmat alkoivat Bratislavan MM-kisojen jälkeen, kun mies siirtyi Vitkovicen verivihollisen Trinecin riveihin. Kannattajat eivät katsoneet siirtoa hyvällä ja Bartosak sai mm tappouhkauksia.

Mikään putkijuoppo Bartosak ei ollut ennen tuota 2019 syksyä, suurimmat haasteet olivat siinä että Bartosakilla alkoi olla pään ja masennuksen kanssa ongelmia, mitä alkoi sitten hoitamaan alkoholilla.

Bartosak laittoi itse uransa katkolle ja meni Prahaan kuukaudeksi hoitoon. Kevääksi 2020 siirtyi MoDoon jo huomattavasti paremmassa kunnossa, ja olisi jatkanut siellä ellei seura olisi jäänyt allsvenskaniin.
 

Atso Keskiviiva

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
227
Mistä tunnistaa uskottavan huhuilijan?
Siitä, ettei hän ala selitellä ja puolustella kiivaasti, vaan odottaa rauhassa kunnes homma toteutuu. Vaahtoajat yleensä vetävät näitä juttujaan karvalakista, oletteko nähneet Punakoneen perustelevan huhujaan? Niinpä, kun ei tarvi.
 

Ilvesmonsteri

Rivipelaaja
Viestejä
19
Ilves laittanut sopparin Heljankolle, mutta Heljanko ei ole nimeä laittanut soppariin. Bartosakista ollaan kysytty onko kiinnostusta ( ei edes häneltä itseltään ). Vastaus ollut kieltävä. Älkää nyt hyvät miehet uskoko kaikkea mitä jengi puhelee täällä.
 

Cigaro

Luottopelaaja
Viestejä
2 287
Mistä tunnistaa uskottavan huhuilijan?
Siitä, ettei hän ala selitellä ja puolustella kiivaasti, vaan odottaa rauhassa kunnes homma toteutuu. Vaahtoajat yleensä vetävät näitä juttujaan karvalakista, oletteko nähneet Punakoneen perustelevan huhujaan? Niinpä, kun ei tarvi.
Anteeksi offtopic, mutta pakko sanoa. Kiva nähdä Atso Keskiviivan kirjoittelevan foorumille vielä. Raikas tuulahdus menneiltä ajoilta. Itsekin tuli kirjoiteltua toisilla tunnuksilla silloin Ilveksen foorumille.
 

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
8 760
Uskottavuudesta senverta että aika moni palstatietäjä on kauden aikana kirjoittanut ipan helvetin surkeasta taloustilanteesta, ”maksimissaan junnuja tai kv pelaajia” .
Itse en ihmettele enää mitään.
 

Arzamas

Luottopelaaja
Viestejä
1 881
Mistä tunnistaa uskottavan huhuilijan?
Siitä, ettei hän ala selitellä ja puolustella kiivaasti, vaan odottaa rauhassa kunnes homma toteutuu. Vaahtoajat yleensä vetävät näitä juttujaan karvalakista, oletteko nähneet Punakoneen perustelevan huhujaan? Niinpä, kun ei tarvi.

Mistä tuo huhu Bartosak Ilvekseen muuten edes lähti? Joku jatkoajassa spekuloi Ilves foorumin fantasiaketjua?
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös