Tulevat viestimääristä ja tykkäyksistä. Ei kyllä mitään hajua miksi ne ovat edes ominaisuus keskustelupalstalla.Eiku mietin mistä oon ne saanutiennytkään mitään pisteistä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tulevat viestimääristä ja tykkäyksistä. Ei kyllä mitään hajua miksi ne ovat edes ominaisuus keskustelupalstalla.Eiku mietin mistä oon ne saanutiennytkään mitään pisteistä.
Tarkoitin siis että siellä näkyy myös tarkalleen että mistä ne on tulleet. Jos kiinnostaa. Varmaan eiEiku mietin mistä oon ne saanutiennytkään mitään pisteistä.
Meno on tänä aamuna lähempänä heinäkuuta kuin helmikuuta. No, kyllä tämä tästä kun pelit jatkuvat.Huomaa, että on ollut majutauko kun ei ole minkäänlaista pöhinää foorumilla. Saisivat pelit alkaa jo…
Innolla avaan foorumin tunnin välein vain todetakseni että eihän tänne ole tullut perkele mitään. Jos jotain on tullut niin se on tullut johonkin podcast-ketjuun joka ei itseäni niin kiinnostaMeno on tänä aamuna lähempänä heinäkuuta kuin helmikuuta. No, kyllä tämä tästä kun pelit jatkuvat.
Huomaa, että on ollut majutauko kun ei ole minkäänlaista pöhinää foorumilla. Saisivat pelit alkaa jo…
Koitetaas saada vähän vipinää:Meno on tänä aamuna lähempänä heinäkuuta kuin helmikuuta. No, kyllä tämä tästä kun pelit jatkuvat.
Tämä ja hyvää sekä ravitsevaa sapuskaa naamariin. Arkea parhaimmillaan.Siis aivan karsea päivä, illalla kevyt jalkapuntti ja yhtäkkiä elämä hymyilee eikä parempi puoliskokaan enään vituta, ny koiran kaa lenkille ja maate! Suosittelen kaikille liikuntaa, parantaa mielialaa tosi paljon
MaVe poistaa masennuksen.Siis aivan karsea päivä, illalla kevyt jalkapuntti ja yhtäkkiä elämä hymyilee eikä parempi puoliskokaan enään vituta, ny koiran kaa lenkille ja maate! Suosittelen kaikille liikuntaa, parantaa mielialaa tosi paljon
Myös pieni päiväkänni ajaa saman asian. Tänään luvattu +21 ja aurinkoista, kyllä se tästä..MaVe poistaa masennuksen.
Vanha viidakon sananlasku.
Eikä silti voita mestaruutta! Eli se on vähän niin kuin venäläinen perseenpäristin; ei pärise, eikä sovi perseeseen.Ostomestaruus on sitä, että ostetaan ilman mitään tolkkua vaan kaikki pelaajat mitkä irti lähtee. Juuri niin kuin Kärpät tekee nyt, eikä tietysti vaihda valmentajaa.
Mä sanoisin että jos seura pystyy omilla tuloillaan kattamaan kulunsa, niin silloin ei ostomestaruudesta voi puhua. Esim jalkapallon puolella Cityn omistajat ovat ostaneet mestaruuksia. Ja toiminta on vahvasti tappiollista. Sen sijaan lukko/Kärpät on vähän vaikeampaa määritellä, koska periaatteessa hehän ansaitsevat rahansa itse.Puhutaan ostojoukkueista ja ostomestaruuksista. Kertokaa mulle mitä ne on ja missä se raja kulkee?
Jos joukkueen peleissä käy yleisöä ja/tai joukkueella on muutakin tuottavaa liiketoimintaa, eli asiat on siis kokonaisuudessaan hoidettu hyvin, niin miksi niitä rahoja ei saisi käyttää siihen, että joukkueeseen ostetaan parhaat toimistohenkilöt, valmentajat, huoltajat, pelaajat yms jotta parannetaan mahdollisuudet mestaruuteen.
On sinänsä romanttista, mutta menestyksen kannalta typerää ajatella, että oman joukkueen sisältä pitäisi aina tulla tuo valtava määrä ihmisiä jokaiseen tehtävään kun ulkopuolelta saa isommalla rahalla parempia.
Olen esimerkiksi paljon tyytyväisempi, että ostettiin Hölö kuin että joukkuetta valmentaisi joku Kake joka on valmentanut Ilveksessä E-junnuista lähtien.
Mä siis en ymmärrä yhtään noita termejä, mut ehkä mä oon joko kylmä tai tyhmä tai molempia.
Eikä nyt tarvitse käyttää Kärppiä esimerkkinä siitä ettei raha takaa mestaruutta, koska sinne ei ole ostettu tarpeeksi päteviä henkilöitä ostamaan esimerkiksi kunnon valmentajaa.