Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

Pendolino

Luottopelaaja
Viestejä
1 720
@Pendolino saisko sulta jotain kommenttia?
katso liitettä 6478

Aika pelottavaa, en tiedä milloin ja miten Aamulehti on työskentelyäni päässyt seuraamaan. Näemmä Supo ei enää ole ainoa, joka minusta on kiinnostunut.

Sinänsä Aamulehti on oikeassa. Saavun itse usein työpaikalle, mutten töihin. Samaa voisi sanoa noista pollareista, mitä niiden toimintaa olen päässyt seuraamaan. En tosin tiedä, miten säännölliset iltapäiväkännit ja Levillä työpaikan mökillä vieraileminen sopii pollareiden arkeen.

Talven tullen olemme toki molemmat todella hyödyttömiä, minut löytää ladulta ja pollarit maan alta.

Jotta saisimme mahdollisimman isoa N:ää, pyytäisin myös @Pendoliino a vastaamaan kysymykseen.
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 500
Vähän ikävämpi vuorokausi takana. Eilisiltana oma isomummo nukkui pois 101 vuoden iässä.

Päälle 100-vuotiaaksi eleli kotona. Todella terävä muistiltaan ja kieleltään aina loppuun asti.

Eilen vielä onneksi ehti näkemään, vaikka toki oltiin tuossa kohtaa jo tilanteessa, että ei enää kommunikoinut. Muutaman tunnin päästä tuosta tuli sitten tieto, että on nukkunut ikiuneen.

Pitää ajatella, kun usean vuoden ajan puhui miten haluaa jo pois, niin nyt hän pääsi. Pääsi isopapan seuraksi.

Lepää rauhassa.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 296
Jos tulee vaataan valkomustaa huskia hallilan tai hervannan alueella niin huikkaskaa lähti jäniksen perään hallilan ja pohjoishervannan välisessä metsässä.
Asun aivan pohjoishervannassa ja liikun tänäänkin koko päivän ulkona, että pidän silmät auki :)
 

Neljätoista

Luottopelaaja
Viestejä
1 434
Kaikkia se leipä elättää.

Koskahan porukka tajuaa, että liigalisenssi oikeuttaa vain pelaamaan Liigaa? Osake pitää silti lunastaa jos aikoo nauttia vaikkapa Maikkarin televisiorahoista ja päästä yhtiön päättäviin pöytiin.

Itse veikkaan paskamyrskyn nousevan pyhien jälkeen heti alkuviikosta, kun espoolaiset uhrautuvat mediassa.
 

Toppapöksy666

Luottopelaaja
Viestejä
2 952
Nyt tuli laitettua pari nimimerkkiä ”älä huomioi”-osastoon. Ihan vaan oman mielenterveyteni vuoksi. :)

Yrittänyt suodattaa kaikki viestit kun haluaisi antaa ns kaikkien kukkien kukkia, mutta nyt alkaa vähän tympii ja joulun kunniaksi pari nimimerkkiä lähti nyt piiloon. Ja tuleepahan kokeiltua kyseistä toimintoa samalla.
 

Neljätoista

Luottopelaaja
Viestejä
1 434
Se on loma nyt!

paljon aikaa käydä läpi Ilveksen mennyttä syksyä ja ennakoida tulevaa kevättä ja kesää. :)
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
10 947
Nyt tuli laitettua pari nimimerkkiä ”älä huomioi”-osastoon. Ihan vaan oman mielenterveyteni vuoksi. :)

Yrittänyt suodattaa kaikki viestit kun haluaisi antaa ns kaikkien kukkien kukkia, mutta nyt alkaa vähän tympii ja joulun kunniaksi pari nimimerkkiä lähti nyt piiloon. Ja tuleepahan kokeiltua kyseistä toimintoa samalla.
Nyt vasta?
 

CTS

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
481
Nyt tuli laitettua pari nimimerkkiä ”älä huomioi”-osastoon. Ihan vaan oman mielenterveyteni vuoksi. :)

Yrittänyt suodattaa kaikki viestit kun haluaisi antaa ns kaikkien kukkien kukkia, mutta nyt alkaa vähän tympii ja joulun kunniaksi pari nimimerkkiä lähti nyt piiloon. Ja tuleepahan kokeiltua kyseistä toimintoa samalla.
Minäkin laitoin yhden negatiivarin tänään piiloon.
Ensimmäisen ikinä.
Ei vain jaksa sitä jatkuvaa tilitystä, oli trolli tai ei.
 

Toppapöksy666

Luottopelaaja
Viestejä
2 952
Ymmärrän hyvin tämän kysymyksen. Ja esitin sen myös itselleni. :D

Niinkun sanoin aika hyvin olen suodattanut noita tekstejä. Lähinnä siis lukenut ja unohtanut samalla sekunnilla sen tekstin kun saanut luettua ja jatkanut eteenpäin. Tänään meni sitten ns yli hilseen ja päätin kokeilla tätä toimintoa.
 

Kodytek88

Luottopelaaja
Viestejä
2 210
Poikkeuksellisesti kymmenen päivän mittaiset jouluvapaat tänä vuonna. Ensimmäistä kertaa työuran aikana. Vaikka tuossa on mukana kolme palkatonta myös, niin ei kyllä haittaa yhtään.

Varmaan omassa aktiivisuudessakin näkynyt se, että tämä syksy ja alkutalvi on ollut varsin tiukkaa ja stressaavaa aikaa. Tosi tiukille on kyllä joutunut henkisesti.

Jouluvapaat tarkoituksena ottaa ihan täysin rentoutumisen kannalta, sen enempää mitään ajattelematta.

Oikein hyviä joulun pyhiä kaikille palstalaisille!
 

Eemeli Fucking Finland

Luottopelaaja
Viestejä
2 422
Oikein hyvää joulua kaikille foorumilaisille!
Kiitos samoin!

Itse ajattelin, että voiko tehdä tännekin joulurauhan, eli joulun päiviksi 24 ja 25 foorumin sulkeutuu. Olisko mahdollista?
 

Supin tukit

Luottopelaaja
Viestejä
1 349
Kiitos samoin!

Itse ajattelin, että voiko tehdä tännekin joulurauhan, eli joulun päiviksi 24 ja 25 foorumin sulkeutuu. Olisko mahdollista?
Ensimmäisessä maailmansodassa vuonna 1914 solmittiin brittien ja saksalaisten välille joulurauha, jotta molemmat puolet saivat viettää edes joulunsa joutumatta pelkäämään luoteja ja myrkkykaasua.

Nyt, liki 110 vuotta myöhemmin, tätä uljaiden taistelijoiden perinnettä kunnioittaen, Ilvesfoorumin näppäimistösoturit ja trolliarmeijat pitävät keskinäisen tulitauon ja lopettavat foorumilla jatkuvasti tapahtuvan keskinäisen passiivis-aggressiivisen vittuilun ja keskittyvät sen sijaan joulurauhaan.

Ei toi nyt ihan paskalta idealta kuulosta. Varsinkin kun itse en ole tällä hetkellä ollenkaan varma, kumpaan leiriin kuulun :D Tähän asti olen ollut positiivisen puolen vankkumaton rivisotilas, mutta viime aikoina olen tuntenut pimeän puolen kutsuvan... Tauko vois tehdä terää.
 

Eemeli Fucking Finland

Luottopelaaja
Viestejä
2 422
Varsinkin kun itse en ole tällä hetkellä ollenkaan varma, kumpaan leiriin kuulun :D Tähän asti olen ollut positiivisen puolen vankkumaton rivisotilas, mutta viime aikoina olen tuntenut pimeän puolen kutsuvan... Tauko vois tehdä terää.
Sinun pitää mennä kenraalille puhumaan ongelmasta, koska alkaa vaikuttamaan pahalle. Emme saa antaa hyvää sotilasta Ipa1970 ja Neljäntoista käsiin!
 

Supin tukit

Luottopelaaja
Viestejä
1 349
Sinun pitää mennä kenraalille puhumaan ongelmasta, koska alkaa vaikuttamaan pahalle. Emme saa antaa hyvää sotilasta Ipa1970 ja Neljäntoista käsiin!
Kukas se meidän kenraali sitten on? Huutoäänestyksellä jos mennään nii mun ääni menee @IhanJuniori :lle, vankkumaton posiajattelija ja loistava strategikko... tai tässä yhteydessä kirjoittaja.
 
Ylös