Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

Kodytek88

Luottopelaaja
Viestejä
2 220
Tämähän on niin kuin kesäloma olisi alkanut uudestaan. Eilen iski todella tyhjä olo nukkumaan mennessä, mutta äkkiä menee ohi, kun siihen on tottunut.

Harkitsin vielä, josko tilaisi Ruudun ja seuraisi Veikkausliigaa yhtä aktiivisesti kuin viime kesänäkin. Aikamoisen tyhjiön jättää penkkiurheiluun tämä kiekkokauden päättyminen.
 

Nade

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
841
Tämähän on niin kuin kesäloma olisi alkanut uudestaan. Eilen iski todella tyhjä olo nukkumaan mennessä, mutta äkkiä menee ohi, kun siihen on tottunut.

Harkitsin vielä, josko tilaisi Ruudun ja seuraisi Veikkausliigaa yhtä aktiivisesti kuin viime kesänäkin. Aikamoisen tyhjiön jättää penkkiurheiluun tämä kiekkokauden päättyminen.
Positiivisia puolia Ilveksen kannattamisesta kun hakee niin yksi niistä on ehdottomasti monilajiseuran tarjoama ympärivuotinen urheilukattaus.
 

Kodytek88

Luottopelaaja
Viestejä
2 220
Positiivisia puolia Ilveksen kannattamisesta kun hakee niin yksi niistä on ehdottomasti monilajiseuran tarjoama ympärivuotinen urheilukattaus.
Sinällään en voi itseäni Ilveksen kannattajaksi jalkapallon puolella väittää, vaikka sympatiat Veikkausliigan puolella Ipan puolella ovatkin. Silloin aikoinaan, kun tuli aloitettua jalkapalloa seuraamaan, Ilvestä ei enää edes talousvaikeuksien jäljiltä ollut, vaan pelkästään Tampere United.

Veikkausliiga toki muuten lähellä sydäntä ja pitäisihän sitä taas alkaa seurailemaan.
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 709
Onpahan surkea viikko ollut kun Ilveskin meni alisuorittamaan. Lähestulkoon viikon olen jonkinlaisessa flunssassa ollut ja vasta nyt alkaa olemaan ensimmäinen päivä että kohti normaaliolotilaa olen menossa. Edes kalja ei maistunut niin eipä tarvinnut sitäkään tappion tuskaan lipittää. Kehno juttu, kaikinpuolin. Noh, onpa kelit ainakin kauniit kaikesta päätellen niin pääsee ulos tekemään vaikka polttopuita.
 

kirvesrinnassa

Luottopelaaja
Viestejä
2 132
Se on hauska tilanne tajuta että allekirjoittaneellahan on muuten vielä tilaisuus voittaa Ilvekselle kultaa tämän vuoden puolella joten hätä ei ole todellakaan tämän näköinen keltavihreässä yhteisössä.
 

kirvesrinnassa

Luottopelaaja
Viestejä
2 132
Vihaan häviämistä enemmän kuin mitään muuta mutta aika hyvänä kakkosena tulee se kun molemmista kantapäistä repeää laajalti iho irti ja pitää silti vain painaa matsi loppuun jokin sukkateippiviritelmä sukan alla, ai saatana. :)
 

Eemeli Fucking Finland

Luottopelaaja
Viestejä
2 458
Pitäskö tännekin pistää pystyyn "Politiika ketju" niinku Jatkoajassakin((Vitsi))...Ei ny oikeest....Se on ihan hirvee.....
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 709
Pitäskö tännekin pistää pystyyn "Politiika ketju" niinku Jatkoajassakin((Vitsi))...Ei ny oikeest....Se on ihan hirvee.....
Viime viikkoina olen lähes ainoastaan lukenut Jatkoajasta vain politiikka-aluetta. Koska se on ollut huomattavasti sivistyneempää juttua kuin kiekkoalueen raapustukset, kertonee kirjoittelun tasosta sekä omasta jaksavuudesta.
 

Eemeli Fucking Finland

Luottopelaaja
Viestejä
2 458
Viime viikkoina olen lähes ainoastaan lukenut Jatkoajasta vain politiikka-aluetta. Koska se on ollut huomattavasti sivistyneempää juttua kuin kiekkoalueen raapustukset, kertonee kirjoittelun tasosta sekä omasta jaksavuudesta.
Itse en ole hetkeen, kun siellä joskus toisia haukuttiin kokoajan .....Natseiksi, Viherpiiperöiks ja Rasisteiksi
 

Eemeli Fucking Finland

Luottopelaaja
Viestejä
2 458
Tosin nyt siellä vois joskus käydä...
 

kirvesrinnassa

Luottopelaaja
Viestejä
2 132
Pitäskö tännekin pistää pystyyn "Politiika ketju" niinku Jatkoajassakin((Vitsi))...Ei ny oikeest....Se on ihan hirvee.....

Meillä Tapparan palstalla on tuollainen politiikka-alue mutta sen näkevät vain tietyt käyttäjät joilla on korkea luottamustaso, en tiedä miten muualla mutta ei tekisi pahaa esim. Jatkoajassakaan...
 

Giallo Verde

Rivipelaaja
Viestejä
21
Pitäskö tännekin pistää pystyyn "Politiika ketju" niinku Jatkoajassakin((Vitsi))...Ei ny oikeest....Se on ihan hirvee.....

Nämä ketjuthan ovat toimineet täällä aina niin hyvin. Tyypillinen politiikkakeskustelun elinkaari:

1. "Tästä poliittisesta asiasta olisi hyvä keskustella.", t: asiaa pitkään pohtinut keskustelun avaaja.
2. "Hyvä idea!", t: intellektuellit.
3. Keskustelu etenee hyvin ja on täynnä hyviä asia-argumentteja.
4. "Politiikka ei kuulu (valitse minne)!11!!", t: Prisman kassajonon takia keskustelun alusta myöhästyneet tuulipukujuntit.
5. Edellisten tulitueksi saapuu kansan syvä pääty jakamaan linkkejä, videoita ja suodattamatonta copypaste-tekstiä kaiken maailman sebastiantynkkysiltä.
6. "Toi ei liity tähän kyllä mitenkään", t: intellektuellit.
7. "vitun kommunistiwoket rajoittaa mun sananvapautta!!11!!", t: syvä pääty.
8. kaaos.
9. Keskustelu poistetaan.
 

Never stop the madness

Luottopelaaja
Viestejä
1 946
En tiedä kuinka paljon täällä nyt saa poliittisesti puhua, mutta on minusta todella surullista nähdä kuinka paljon viime vaaleissa nähtiin taktista äänestämistä. Poliittinen keskustelu vajoaa tasolle "toinen puoli ei saa voittaa joten äänestäkää meitä". Itse olen nyt kaksi viimeistä vaalia äänestänyt marginaali puoluetta ja se on antanut minulle mielenrauhaa, kun en sentään äänestänyt tämmöisen paskan puolesta. Suosittelen muillekkin samaa.
 

kirvesrinnassa

Luottopelaaja
Viestejä
2 132
En tiedä kuinka paljon täällä nyt saa poliittisesti puhua, mutta on minusta todella surullista nähdä kuinka paljon viime vaaleissa nähtiin taktista äänestämistä. Poliittinen keskustelu vajoaa tasolle "toinen puoli ei saa voittaa joten äänestäkää meitä". Itse olen nyt kaksi viimeistä vaalia äänestänyt marginaali puoluetta ja se on antanut minulle mielenrauhaa, kun en sentään äänestänyt tämmöisen paskan puolesta. Suosittelen muillekkin samaa.

Tuo taktinen äänestäminen on kyllä ankea juttu, jos kaikki äänestäjät tekisivät näin niin näitä marginaalipuolueita ei olisi edes olemassa. Parempi vain loppuun asti uskoa siihen omaan juttuunsa ja näyttää se, muutenhan koko hommasta putoaa pohja. Uskon demokratian voittoon ja toimivuuteen siten etten koskaan kokisi tarvetta pelailemaan ketään vastaan äänestyslipukkeilla ja olen yksinkertaisesti äänestänyt sitä kenen sanomaa pidän kaikista parhaana.
 

Kodytek88

Luottopelaaja
Viestejä
2 220
Rahanmenoa ollut tässä viime aikoina oikein mukavasti. Eilen tähän tuli vielä yksi kiva yllätys, kun taloyhtiöltä tuli lasku ylimääräisestä hoitovastikkeesta, jolla siis katetaan sähköautojen latauspaikkojen asennus. Helvetin mukavaa maksaa yhdessä sellaisesta palvelusta, jota vain muutama käyttää. Meillä ei siis ole edes autoa eikä autopaikkaa.
 
Ylös