Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

Never stop the madness

Luottopelaaja
Viestejä
1 939
Nyt herää häpeällinen ajatus että mites tässä näin pääsi käymään...

Hattua nostan kyllä Ipalle siitä että tarjoavat tällaiseen mahdollisuutta, olin vähän skeptinen sen suhteen että voiko näin juniori-iän jälkeen päästä tahkoamaan jotakin ihan sarjaa mutta näinpä vaan tuokin on näemmä mahdollista.
Ja samana päivänä Ilves aikoo osallistua pallo Ilveksen omistuspohjaan? Sattumaa? Kova kiinnitys Tillulta
 

kirvesrinnassa

Luottopelaaja
Viestejä
2 119
Ensimmäiset reenit paketissa, jalka kramppasi ja keli ei siunannut mutta pirun mukavaa oli. Ja tasokasta touhua, pakko ollakin kun vastaan asettuu kuulemma mm. ex-Veikkausliigaukkoja jne. Ja Tapparakin on jatkossa, täydellinen perjantai.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 336
Avasin Ilvesfoorumin ja mitäs mitäs? Ei huono määrä noita ilmoituksia :)
Screenshot_2023-03-25-07-30-26-30_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 336
Mää tiedän, että me Ilvesläiset ollaan hauskaa sakkia, mutta... Tota... Hmm... Tuota tuota tuota :oops: :D
 

kirvesrinnassa

Luottopelaaja
Viestejä
2 119
Olin heittämässä että @IhanJuniori:n täytyisi selkeästi laittaa tuo "oispa vaapukkamehua" tuohon allekirjoituslaatikkoon niin eiköhän se jumalauta lue jo siellä. :D On se vaan syrämmen asia.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 336
Olin heittämässä että @IhanJuniori:n täytyisi selkeästi laittaa tuo "oispa vaapukkamehua" tuohon allekirjoituslaatikkoon niin eiköhän se jumalauta lue jo siellä. :D On se vaan syrämmen asia.
Sain kaverin nimenkin jo kaivettua ja tänään aion sopia oluen tarjoamiset!
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 336
Perjantaihin asti tarttee odottaa seuraavaa. Kiva että joukkue saa huilata, mutta eikö kukaan ajattele mua? Mitä ne kuvittelee että mää teen koko viikon?

Tiistaina Hakametsään KOOVEE - Ketterä
Siitä ensiapua pahimpaan hätään!
Sitä ensiapua olisi ollut tarjolla oikein kunnolla! :D
 
Ylös