Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
13 546
Löytyyhän veljeksiä myös Snellmanit vanhin veljeksistä Ville ja sitten nuorin veljeksistä Niko
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
13 546
Kirjoitetaan tämä vaikka sitten tänne.
Olen tässä vuosien varrella törmännyt moneen eri nimeen jolla kuvataan Tapparan kannattajia. Yleensä en ole näistä usein hyvin lapsellisista lempinimistä perustanut, mutta tänään törmäsin Jatkoajassa aivan ylivoimaisesti parhaaseen lempinimeen Tappara kannattajista mitä on vastaan tullut.
En tiedä onko tämä jo vanha juttu, mutta mulla tuli aamukahvit nenästä niin paljon nauratti.
Tapparan uusi kannataja yhdistys "Läpsytinlegioona"
 

SiniOranssi_Kolmospaita

Luottopelaaja
Viestejä
1 517
En tiedä onko tämä jo vanha juttu, mutta mulla tuli aamukahvit nenästä niin paljon nauratti.
Tapparan uusi kannataja yhdistys "Läpsytinlegioona"
Me voidaan ottaa tuo. Ottaisko Osasto sitten nimekseen Osasto 85?
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
13 546
Me voidaan ottaa tuo. Ottaisko Osasto sitten nimekseen Osasto 85?
Siellä Tappara.co:ssa tämä Osasto85 on ihan yleisessä käytössä ollut jo pitkään, että minkään ei tarvitse muuttua siltä osin!
Mutta itselle teidän evoluutio on nyt mennyt Sinioranssit -> Onssit -> Läpsytinlegioona.
Tämä oli muuten jonkun Tampereen ulkopuolella asuvan antama nimitys :D
 

SiniOranssi_Kolmospaita

Luottopelaaja
Viestejä
1 517
Siellä Tappara.co:ssa tämä Osasto85 on ihan yleisessä käytössä ollut jo pitkään, että minkään ei tarvitse muuttua siltä osin!
Mutta itselle teidän evoluutio on nyt mennyt Sinioranssit -> Onssit -> Läpsytinlegioona.
Tämä oli muuten jonkun Tampereen ulkopuolella asuvan antama nimitys :D
No sittehän se menee mukavasti. Laitetaanko banderollit vetämään?
Jos kerran Tampereen ulkopuolelta tuleva, niin voi olla Tapparalainen itse :D
 

SiniOranssi_Kolmospaita

Luottopelaaja
Viestejä
1 517
Mites @SiniOranssi_Kolmospaita näet Tapparan ja KKn sarjan... ylikävely, perussettiä vai peräti tosi tiukkaa?
Perussettiä. KooKoo painaa ekat 2 peliä päälle ja voittaa niistä toisen (todnäk game 2:n kotona). Sen jälkeen jalka loppuu ja Tapparalla vasta alkaa. Sarja päättyy 4-1.
Mites toi TPS? Ite en usko yhtä tiukkaan sarjaan ku Kärppiä vastaan, koska TPS oli aika sekanen HIFKiä vastaan
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
13 773
Perussettiä. KooKoo painaa ekat 2 peliä päälle ja voittaa niistä toisen (todnäk game 2:n kotona). Sen jälkeen jalka loppuu ja Tapparalla vasta alkaa. Sarja päättyy 4-1.
Mites toi TPS? Ite en usko yhtä tiukkaan sarjaan ku Kärppiä vastaan, koska TPS oli aika sekanen HIFKiä vastaan

Itse näen aika lailla samoin tuon Tappara-KooKoo... ehkä jopa 4-2, mutta todennäköisin on just toi 4-1.

Ilves sai varmasti buustia ja kasan itseluottamusta Kärpät sarjasta, joten uskon, että nähdään paikallinen finaali Tappara-Ilves (se onkin sitten aarrgghh -asteikolla).
 

SiniOranssi_Kolmospaita

Luottopelaaja
Viestejä
1 517
Ilves sai varmasti buustia ja kasan itseluottamusta Kärpät sarjasta, joten uskon, että nähdään paikallinen finaali Tappara-Ilves (se onkin sitten aarrgghh -asteikolla).
Voi olla että tuo Kärppäsarja oli teijän verrokki 2017 välieräsarjalle. Henki päälle ja päätyyn asti (toivottavasti meillä on jotain sanottavaa). Paikallisfinaali on tosiaan sellane joka menee aivan yli mulla. En nuku sen aikana.
 

dorsku

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
671
Hetken jo luulin, että pääsi tuosta huhuketjujen sankarista eroon. Mitä vielä:
Screenshot_20220419-200706.jpg
 

SiniOranssi_Kolmospaita

Luottopelaaja
Viestejä
1 517
Tulkaas ny joku kertoon, et kuinka luotettava Blegifan on? Itellä sellanen kuva, että osumatarkkuus huhujen kohdalla aika korkee. Varsinkin Tapparaa ja Ilvestä koskevissa. Osaako joku kokeneempi kertoo?
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
13 773
Tulkaas ny joku kertoon, et kuinka luotettava Blegifan on? Itellä sellanen kuva, että osumatarkkuus huhujen kohdalla aika korkee. Varsinkin Tapparaa ja Ilvestä koskevissa. Osaako joku kokeneempi kertoo?

Erittäin korkea osumatarkkuus ainakin Ilveksen puolella. Tietoa on siis.
 
Ylös