Kenelle Ilves on tarjonnut sopimusta?

Status
Viestiketju on suljettu.

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 177
Tuntuu itse kullakin olevan 99%-100% tietoa Lehterän kuvioista, mutta itse ainakin pidän kaikista uskottavimpana edelleen tätä punakoneen viestiä.
Audetesta ei ole minulla mitään käsitystä muuta kun lukenut täältä foorumilta..Lehterän tilanne on ainaskin ollut neuvottelut(näkemys eroja ollut rahasta)…Ilves kuitenkin ykkös vaihtoehto jos Suomeen tulee näin ymmärsin rivien välistä tämä aamuna..sisäpiiristä…
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 173
Poistuuko täältä viestejä? Ei kai voi joka suuntaan pitää paikkaansa 99- ja 100-prosenttisen varmat jutut? Vaikka tällä forumilla ei tämä todennäköisyyslaskenta ole aiemminkaan kyllä oikein kuulunut porukan vahvuuksiin.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
18 894
Tuntuu itse kullakin olevan 99%-100% tietoa Lehterän kuvioista, mutta itse ainakin pidän kaikista uskottavimpana edelleen tätä punakoneen viestiä.

Punakone on edelleen tällä foorumilla se luotettavin huhuilija. Tuon viestin jälkeen en ole itse enää uskonut Lehterään. Mikä onkin ihan loogista, Lehterä saa ulkomailta niin paljon enemmän.

Case-Haapala. Toivottavasti ne huutelut pitävät.
 

Häijään muurari

Guest
Monenlaista tietoa täällä Lehterän ja Haapalan tilanteesta..minulle ei ainaskaan ole kukaan kertonut kummankaan sopimuksista Ilvekseen..etten pysty asiaan ottamaan kantaa sen enempää..mutta todennäköisempänä pidän Haapalan jatkon kun Lehterän tulon..
Tätä olen koittanut kokoaika taalla sanoa, mutta saanut vain naureskeluita. Lehteralla EI ole sopimusta, piste.
 

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 177
Tätä olen koittanut kokoaika taalla sanoa, mutta saanut vain naureskeluita. Lehteralla EI ole sopimusta, piste.
Kukaan ei ole edes väittänyt että näin olisi. Kyse on kokoajan ollut siitä että Ilves ja Lehterä neuvottelevat siitä sopimuksesta. Ei kannata ottaa itseensä mikäli jengi ei luota uuden häijjään tulokkaan "tietoihin" samalla kun palstan luotettavin kaveri kertoo neuvottelujen olevan edelleen käynnissä. Neuvottelua ei kukaan varmaankaan kiistä, mutta siitä on pitkä matka itse sopimukseen varsinkin jos Jorilla on raha mielessä.
 

Häijään muurari

Guest
Kukaan ei ole edes väittänyt että näin olisi. Kyse on kokoajan ollut siitä että Ilves ja Lehterä neuvottelevat siitä sopimuksesta. Ei kannata ottaa itseensä mikäli jengi ei luota uuden häijjään tulokkaan "tietoihin" samalla kun palstan luotettavin kaveri kertoo neuvottelujen olevan edelleen käynnissä. Neuvottelua ei kukaan varmaankaan kiistä, mutta siitä on pitkä matka itse sopimukseen varsinkin jos Jorilla on raha mielessä.
Sopimusta ei ole eikä tule, tarkennetaan nyt vielä sitten se kun kerta jäi epäselväksi
 

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 177

Raipen Lätty

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
2 295
case Ykkössentteristä ynnä muusta niiden omiin ketjuihin.
 

Puujalka

Luottopelaaja
Viestejä
2 891
Tervetuloa Ilvekseen Malte Strömwall!
Mistähän mahdollisesti kuulit? Liekö sattumaa, että joku kokoonpanohaaveiluissa sijoitteli ykkösketjuksi Haapala-Lehterä-Strömwall ketjua?? Jos sinun osumaprosenttisi on nolla kun sopparit on julki, voidaan heittää sut roskiin ihan vaan, koska trollaaminen vituttaa yli kaiken näillä palstoilla.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 290
Mistähän mahdollisesti kuulit? Liekö sattumaa, että joku kokoonpanohaaveiluissa sijoitteli ykkösketjuksi Haapala-Lehterä-Strömwall ketjua?? Jos sinun osumaprosenttisi on nolla kun sopparit on julki, voidaan heittää sut roskiin ihan vaan, koska trollaaminen vituttaa yli kaiken näillä palstoilla.
Sai varoituksen jo tästä asiasta tuossa ylempänä. Katsellaan nyt rauhassa.
 

Häijään muurari

Guest
Mistähän mahdollisesti kuulit? Liekö sattumaa, että joku kokoonpanohaaveiluissa sijoitteli ykkösketjuksi Haapala-Lehterä-Strömwall ketjua?? Jos sinun osumaprosenttisi on nolla kun sopparit on julki, voidaan heittää sut roskiin ihan vaan, koska trollaaminen vituttaa yli kaiken näillä palstoilla.
Lähde ei oo kaikista luotettavin mutta kylla kertoi olevansa varma asiasta. Kyllä kai se sokea kanakin joskus jyvän löytää? Katsellaan nyt, ei ollu mikää lonkaltaheitetty.

Juu @IhanJuniori tiedostan taman! Kiitos.
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös