KE 9.3.2022 | Ilves - SaiPa

Status
Viestiketju on suljettu.

Raipe - The Great One

Tähtipelaaja
Viestejä
11 421
Isoja juttuja tapahtunut venäjällä viime viikkoina ja tapahtuu edelleen. Todella herkästi vaikuttaa keskittymiseen. Sukulaisia voi olla vangittuna tai sitten voi olla herääminen fanaattisesta Venäjän hallinon kannattamisesta ihmetykseen maailman tapahtumista. Zherenko on pysynyt pitämään päänsä kylmänä, mutta varmasti pitää olla rautaiset hermot.
Myrrä oli kyllä jutellut kummankin kanssa eikä ilmeisesti hätää ollut.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
18 882
Isoja juttuja tapahtunut venäjällä viime viikkoina ja tapahtuu edelleen. Todella herkästi vaikuttaa keskittymiseen. Sukulaisia voi olla vangittuna tai sitten voi olla herääminen fanaattisesta Venäjän hallinon kannattamisesta ihmetykseen maailman tapahtumista. Zherenko on pysynyt pitämään päänsä kylmänä, mutta varmasti pitää olla rautaiset hermot.

Muistetaan myös se, että Nikon sukujuuret ovat Ukrainassa. Pelaaminen kyllä voisi helpottaakin tuskaa.
 

Valkoinenvieraspaita

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
214
Isoja juttuja tapahtunut venäjällä viime viikkoina ja tapahtuu edelleen. Todella herkästi vaikuttaa keskittymiseen. Sukulaisia voi olla vangittuna tai sitten voi olla herääminen fanaattisesta Venäjän hallinon kannattamisesta ihmetykseen maailman tapahtumista. Zherenko on pysynyt pitämään päänsä kylmänä, mutta varmasti pitää olla rautaiset hermot.
Tämähän se vois olla, varsinkin kun nikolla ilmeisesti jotain sukujuuria ukrainalle.
 

Jaska-85

Rivipelaaja
Viestejä
74
Onhan se varma juttu, että Niko ei mahdu myrrän kokoonpanoihin . Se on niin itsepäinen kaveri, että ottaa ennemmin Kooveen b-junkkarin tilalle. Eilen pelattiin huono peli ja olis ajatellut muutoksia. Mutta vain hymyilee ja istuttaa Nikoa katsomossa. Ei loukkasntumisia eikä sota vaikuta niin paljon, vaan myrrän jääräpäisyys. Ei olis zerenkokaan pelaamassa , jos myrrä molarit päättäisi . Sellaista oon monelta kuullut. On jäätä mies, jolle vakaumukset tärkeämpiä kuin Ilveksen menestys
 

Puujalka

Luottopelaaja
Viestejä
2 887
Kyllä aika erikoista, jos Jenkeissä asunut ei ole tiennyt mitä venäläinen propaganda on..
 

LalaTa

Luottopelaaja
Viestejä
2 526
Onhan se varma juttu, että Niko ei mahdu myrrän kokoonpanoihin . Se on niin itsepäinen kaveri, että ottaa ennemmin Kooveen b-junkkarin tilalle. Eilen pelattiin huono peli ja olis ajatellut muutoksia. Mutta vain hymyilee ja istuttaa Nikoa katsomossa. Ei loukkasntumisia eikä sota vaikuta niin paljon, vaan myrrän jääräpäisyys. Ei olis zerenkokaan pelaamassa , jos myrrä molarit päättäisi . Sellaista oon monelta kuullut. On jäätä mies, jolle vakaumukset tärkeämpiä kuin Ilveksen menestys

Kaikkea kuraa saa tietenkin kirjoittaa (heh, varmasti kovasti omakohtaista kokemusta miten sota kehenkin vaikuttaa), mutta vähän rajaa kuitenkin omien fantasioiden julkituontiin..
 

LalaTa

Luottopelaaja
Viestejä
2 526
Yllättävän hyvin mennyt lippuja illan matsiin. Joku 5500-6000 tänään?

Taivas varjele.

Kylmänkostea keskiviikkopeli, vastassa mediaseksikäs Saipa Lappeenrannasta sarjan sijalta 14. Areenalla avataan yläkatsomo, että kaikki halukkaat varmasti mahtuvat peliä katsomaan. Taas paukkuu varmaan 5000 katsojan raja, miksei 6000 mahdollinen.

Ilves jahtaa ilmeisesti ensimmäistä kertaa ikinä sarjan piikkipaikalla 100 pisteen rajan ylitystä.

Vieläkin muistuu mieleen ne ajat, kun tässä vaiheessa kautta jännitti että mikä joukkue tulee karsintaan vastaan..
 

Raipe79

Luottopelaaja
Viestejä
1 029
Onhan se varma juttu, että Niko ei mahdu myrrän kokoonpanoihin . Se on niin itsepäinen kaveri, että ottaa ennemmin Kooveen b-junkkarin tilalle. Eilen pelattiin huono peli ja olis ajatellut muutoksia. Mutta vain hymyilee ja istuttaa Nikoa katsomossa. Ei loukkasntumisia eikä sota vaikuta niin paljon, vaan myrrän jääräpäisyys. Ei olis zerenkokaan pelaamassa , jos myrrä molarit päättäisi . Sellaista oon monelta kuullut. On jäätä mies, jolle vakaumukset tärkeämpiä kuin Ilveksen menestys
No mut onhan se niin, että huippukuntoinen Iso-Mustajärvi on hyödyllisempi kuin keskenkuntoinen niko .
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
13 973
Ostinpa sitten pojalle ja parille kaverille 3 lippua lisää.

Eiköhän siä liki 6K oo populaa!
 

Pika1

Luottopelaaja
Viestejä
2 667
kotiottelu Lukko pelin pelipäivä AL oli. Siinä maininta, että ettei mahdu
En mä kyllä löydä 3.3 aamulehdestä tollaista...
E. Enkä 4.3, jolloin ei pelannut Tapparaa vastaan.
 
Viimeksi muokattu:

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
10 942
En mä kyllä löydä 3.3 aamulehdestä tollaista...
E. Enkä 4.3, jolloin ei pelannut Tapparaa vastaan.
nettiversiossa oli mainintaa, siinä oli myös mainintaa, että Beck sai osumaa eikä pelannut silloin. Samassa oli Nikosta, että ei mahdu tms
 

Pika1

Luottopelaaja
Viestejä
2 667
nettiversiossa oli mainintaa, siinä oli myös mainintaa, että Beck sai osumaa eikä pelannut silloin. Samassa oli Nikosta, että ei mahdu tms
Nettiversiota mä selaan. Sekä lehdet, että kaikki jutut haku sanalla "Ivan", "Nikolishin", "Ilves" ja "Lukko".
Oisko muisti pettänyt vai ovatko poistaneet jutun?
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
10 942
Nettiversiota mä selaan. Sekä lehdet, että kaikki jutut haku sanalla "Ivan", "Nikolishin", "Ilves" ja "Lukko".
Oisko muisti pettänyt vai ovatko poistaneet jutun?
Ei muisti petä, en vaan muista minkä ottelun jutussa tuo on. Joko Sport, tappara tai lukko pelien AL jutussa. Taitaa olla tähtijuttu tosin
 

Petelius

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
658
Voi perse ja käsi kun ei osata olla tylyjä. Ei mitään järkeä että meillä on taas 3 omissa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
8 705
Tärkeät 3 pinnaa.
Oltiin pelillisesti suvereenejä ja olisi ansaittu murskavoitto.
Sebökin vitja ja nelonen todella hyvät.
Mäntykiven ketju pettymys, ja varsinkin mäntykivi ja haapala.
Itse en ymmärrä langhamerin hehkutusta. Tänään saipalla pilkun lisäksi kolme maalipaikkaa, neljä tekivät. Pleijareissa pitää noukkia niitä”mahdottomiakin”.
Itseä ei vakuuta.
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös