KE 8.3.2023 | Kärpät - Ilves

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 584
Mua vituttaa tää aivan määrättömästi enemmän kun 1p tiputtaminen kärpille mistä täällä on monet verkkarinsa repineet. Ipa teki pelin jatkoajalla maalin jota ei hyväksytty tai ees menty tarkistaan missään vaiheessa? Aivan täysi farssi. Auta armias jos ois ollu jotain panosta, kuten playoffeissa tai jos oltais hävitty ton jälkeen.

Sitten näitä tuomareita pitäs vielä kattella pudotuspeleissä. Mitä tää niiden pelleily tulee maksaan siellä?
Olisihan tuo menty todennäköisesti tarkistamaan seuraavalla katkolla. On ennenkin niin käynyt.
 

Rosbhuttos

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
500
Tässä kun ripotellaan tuhkaa päälle oikein urakalla, niin todetaan nyt vielä sekin, että Tappara voitti Sportin 4-1 ja hävisi KalPalle 3-0, mites meidän viime pelit noita vastaan?
Entäs miten se Tapparan viime peli meni Kärppiä vastaan?
Niimpä...
Pitää nyt ymmärtää että nyt Tappara myös herää.. Ne haistaa verta ja miten yleensä Tappara on suoriutunut kun pitää suorittaa.. Lyötkö vetoa Perjantaille?
 

Lintu

Luottopelaaja
Viestejä
2 232
Videolla ei käyty koska Ilves teki heti seuraavasta tilanteesta samassa vaihdossa maalin. Jos tuossa olisi pelikatko tullut niin todennäköisesti videolta olisi käyty syntynyt maali varmistamassa.
Olisihan tuo menty todennäköisesti tarkistamaan seuraavalla katkolla. On ennenkin niin käynyt.
Joo hyvä pointti.

Edit: Tietty voihan se yhtälailla olla että sitä ei oltais tarkistettu, menee vähän näiden tuomarien ammattitaidon mukaan. Itsellä ei kauheesti luottoa sille löydy
 

Åkerman

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
780
Ei ollut. Ei tänään silti ratkaistu yhtään mitään, perjantaina ratkaistaan runkosarjan osalta paljon.
Ei niin vaan jätettiin ratkaisematta. Noh saatiinpa Tappara mukaan runkosarjan voittokamppailuun kiitos ykkössentterin touhujen tänään. Ja sehän on tiennyt yleensä vain hyvää.

Mutta perjantaina ollaan viisaampia tietysti. En vain näe näitä pleksien paskomisia, yv:n pilaamisia, löysiä maalintekoyrityksiä ja tärkeiden aloitusten häviämisiä lupaavina positiivisina merkkeinä. Mutta kukin tyylillään ja voihan se joulupukkikin kurkistaa ikkunasta kun tarpeeksi toivoo! Perjantaina tämäkin selviää onneksi.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Omituisesti pomppaa, siitä voi syntyä kuva, että tolppa, mutta kyllä vahvasti näyttää, että maali oli. Kiekon liikerata maaliin päin mennessä sellainen, että melkein pakko tuon oli olla sisässä. Raudoista sitten erikoisesti takas...
 

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
6 531
Ottamalla turpaan 3-0 Kuopiossa.
Tästä maksimaalinen hyödyn otto jäi meiltä pinnan päähä. No kai tässä sitten pitää latautua perjantaihin. Silloin on nitroille tarvetta ja Tapparaa ei missään nimessä saa päästää johtoon pelissä.
 

M22

Luottopelaaja
Viestejä
2 670
Pitää nyt ymmärtää että nyt Tappara myös herää.. Ne haistaa verta ja miten yleensä Tappara on suoriutunut kun pitää suorittaa.. Lyötkö vetoa Perjantaille?
Sun kanssa?
Miksi ihmeessä?
Mä olen sitä mieltä, että Ilveksellä on edelleen hyvät mahkut voittaa runkosarjan.
Jos sä oot toista mieltä, niin siitä vaan mun puolesta, mutta ootko ihan oikeasti Ilveksen kannattaja?
 

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 189
Tästä maksimaalinen hyödyn otto jäi meiltä pinnan päähä. No kai tässä sitten pitää latautua perjantaihin. Silloin on nitroille tarvetta ja Tapparaa ei missään nimessä saa päästää johtoon pelissä.
Rennoin mielin voi lähteä kohti perjantain paikallista. Ilveksen formi on juuri sellainen että kuka tahansa* kaatuu paras seitsemästä -sarjassa keväällä. Perjantain voitto tai tappio ei ainakaan minulle määritä yhtään mitään, katse on siellä kirkkaimmassa.

*Mouhojen kanssa tekee tiukkaa.
 

Rosbhuttos

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
500
Ottamalla turpaan 3-0 Kuopiossa.
Palataanko Janko.. kun katsellaan kuka voitti runkosarjan.. saat Vittuilla huolella jos minä väärässä.. lopussa katsellaan voittajaa.. oli runkosarja tai mestaruus..

Nämä näennällisesti pienestä aina kiinni mutta yksi nimi lopulta kärjessä..
 

Lintu

Luottopelaaja
Viestejä
2 232
2:43:00 Cmoren pelitallenteesta voi kattella kun Les Lancaster tekee kaks jatkoaikamaalia putkeen ja tuomarit miettii mitä söis illalliseks.

Edit: Kattelin uusiks ja aikaleima oli siirtynyt jostain syystä 2:41:00 kohille, ei oo vaikee löytää joka tapauksessa.
 
Viimeksi muokattu:
Ylös