KE 6.4.2022 | Ilves - Kärpät | 7. Puolivälierä

Aho26

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
798
Foorumilla on kyllä hyvä läpileikkaus luettavissa tästä meidän kymmeniä vuosia jatkuneesta korpivaelluksesta menestymisen tiellä. Moni valmistelee itseään henkisesti jo siihen, että tänään hävitään, ja myös kirjoituksillaan joihin voi sitten viitata pelin jälkeen että "mitä mä sanoin". Jokelle valmistellaan myös kengänkuvaa persuksiin jos tie tänään loppuu. Tässä on paljon samaa tuskaa missä tilanteessa Suomen maajoukkue oli Calgaryn hopeaan asti - sen jälkeen alkoi mitaleita ropista.

Tänään on paikka kääntää lehti Ilves-historiassa, sitä toivoo kaikki Ilves-yhteisössä, mutta myös sen ulkopuolelta. Ulkopuolisetkin uskovat, että Ilves on ainoa vakavasti otettava jengi joka pystyy Tapparan haastaman mestaruudesta ja näin se onkin. Myös tämän takia tämän päivän voitolla on iso merkitys, meistä ei kukaan halua nähdä naapuria kannua juhlimassa upouudella areenalla.

Meillä ei ole vaihtoehtoa tänään. Käännetään yhdessä historianlehti.
 

Bure10

Guest
Tänään pitäisi liikkeessä ja aktiivisuudessa pystyä ottamaan selkeää voittoa Kärpistä. Tuohan se paras keino on voittoa lähteä tavoittelemaan.

Yksilöistä esimerkiksi Ikoselle, Nallille ja Odenille voisi puolestaan ohjeistaa, että tänään on se päivä, jolloin niistä puolittaisista paikoista saa alkaa laittamaan sisään. Jos ei laita, niin kausi todennäköisesti päättyy tänään.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
18 942
Sebök 6. 1+1. Aloitusprosentti 41,8.
Suomi 6. 0+2. 9 laukausta.
Kontiola 5. 0+2.
Joni Ikonen 5. 1+0.
Anttila 6. 0+1.
Oden 6. 0+0.

Kamalasti on potentiaalia jäänyt käyttämättä. Tänään on pojat aika!
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 011
Kyllä usko on vahva edelleen !
Jukurit - Ilves välierät on tulossa ja päästään vääntämään kunnolla Jokisen klaania vastaan. Näitä painepelejä voittaa ne joukkueet, mitkä menestyvät.. harvemmin nämä 4-0 menee, tai edes 4-1.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 011
Kärpät ei vaan voi mennä jatkoon.. Tapparalle liian helppo mestaruus ja missä edes pelaavat.. eihän heillä ole edes Liigakelpoista hallia. Tämä ei ole mahdollista.. se ei vaan voi tapahtua.
 

Etäilves

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
453
Itselläkään ei tule enää uni silmään. 20v ikää mittarissa, koko elämän aikana ei ole Ilves ollut välierissä. Kyllä jännittää niin perhanasti. Joka vuosi joutunut pettymään. En tiedä mihin tässä pitäisi rukoilla.
Ite olin kolmikymppinen, viriili mies kun Ilves voitti viimeisen mestaruuden. Mutta näinhän se on, että maailman positiivisin ihmisryhmä on Ilveksen kannattajat. ;)
 

Reborn Lynx

Luottopelaaja
Viestejä
1 117
Ei tullut nukkumisesta mitään. Ei tule oikein työnteosta mitään. Outo olo. Pelottaa, mut silti toisaalta usko on kova. Eilen 2-0 tilanteessa selkäranka ei katkennut, vaan alettiin taistelee. Tänään jatkuu. Ensi yönäkään ei nukuta. Johtuen joko käsittämättömästä vitutuksesta tai taivaallisesta euforiasta.
 

Raipen lämäri

Luottopelaaja
Viestejä
1 808
Ei tullut nukkumisesta mitään. Ei tule oikein työnteosta mitään. Outo olo. Pelottaa, mut silti toisaalta usko on kova. Eilen 2-0 tilanteessa selkäranka ei katkennut, vaan alettiin taistelee. Tänään jatkuu. Ensi yönäkään ei nukuta. Johtuen joko käsittämättömästä vitutuksesta tai taivaallisesta euforiasta.
Mulle se näyttäytyi että 2-0 tilanteessa ilves vasta alkoi pelaamaan, ei riitä että peliä pelataan 6 min ottelussa
 

jub^^

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
914
Lyhyesti: Jäähyjä ei voi oikein ottaa koska vastustaja rankaisee käytännössä aina sekä johtoon olisi hyvä päästä, että Kärpät joutuisi pikkusen avaamaan tuota tiukkaa pakettiaan. Seiskapeli, uskon, että pillit ovat aikalailla taskussa. Vain ruumiit vihelletään...paitsi tietty jos Late haluu :)
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
14 004
Yhden game 7 olen onnistuneesti pystynyt käsittelemään (ja vielä rakasta paikallista) vastaan. Mutta, jos nyt kävisi niin kurjasti, että heti perään tää toinen, niin siitäpä ei pääsisi enää yli. Vaan tuloksena olisi ikuisen häviäjän leima niin kannattajana kuin seuranakin. Se ei siitä valitettavasti muuksi muuttuisi.
 

Fleda

Luonteeltani olen optimisti.
Viestejä
1 945
Onks jossain ilmotettu jo monelta ovet aukee?

Koitan tässä tehä jotain työtäkin, ei kyllä oikein onnistu. Samaten tuo viime yö meni aikalailla samoissa merkeissä: toimettomana pyöriessä.

Iso on peli, mutta iso on luottokin. Paineet on kovat pelaajilla, toivottavasti Ilves osaa kääntää sen voimavaraksi eikä mene lataus yli. Kärpillä on aika tasanen suoritus, käytännössä tässä sarjassa me ollaan itse joko voitettu tai hävitty. Eli eiköhän tänään voiteta.
 
Ylös