Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuossa esimerkeissä jäi sellainen kuva, että kiekko pitäisi olla siniviivalla, silloin kun pelaaja on ns. ei paitsioasemassa. Voihan olla, että tulkitsen itse tätä jotenkin väärin.
Kuten @dorsku lainauksesta ilmenee, pelaaja saa kuljettaa kiekon yli siniviivan siten, että menee itse yli ennen kiekkoa, eikä tilanne ole siltikään paitsio. Tuo lainaamasi pelitilanne 4 kertoo nähdäkseni vain siitä tosiasiasta, että paitsota ei synny ennen kuin kiekko on kokonaan hyökkäysalueelle, minkä toki pitäisi olla aika itsestäänselvää.Tuossa esimerkeissä jäi sellainen kuva, että kiekko pitäisi olla siniviivalla, silloin kun pelaaja on ns. ei paitsioasemassa. Voihan olla, että tulkitsen itse tätä jotenkin väärin.katso liitettä 1058
Vaikka olisi loukkaantunut, niin tuo kymppi pitäisi pystyä kumittamaan pois, koska taklauksessa ei ollut mitään rikollista.
Kiekko ei ole siniviivalla ja voihan toi nyt sitten tarkoittaa sitä että vaikka paitsioasemassa pelaaja on niin kuljettamalla kiekon siniviivalle ja siitä hyökkäysalueelle ei paitsiota tule.Kuten @dorsku lainauksesta ilmenee, pelaaja saa kuljettaa kiekon yli siniviivan siten, että menee itse yli ennen kiekkoa, eikä tilanne ole siltikään paitsio. Tuo lainaamasi pelitilanne 4 kertoo nähdäkseni vain siitä tosiasiasta, että paitsota ei synny ennen kuin kiekko on kokonaan hyökkäysalueelle, minkä toki pitäisi olla aika itsestäänselvää.