KE 24.1.2024 | KalPa - Ilves

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
”Sami Nikun tulosta huolimatta Joona Ikonen 3 maalia tänään” -Antti Pennanen. Ja pikku hymy perään. :D

Juu ja selvennetään vielä niille, jotka eivät itse katso pressiä, niin Pennanen kehui Nikun esitystä. Tuo kommentti oli tilaisuuden lopuksi lehdistölle sillä tarkoituksella, että vaikka nyt Nikusta vain kyselläänkin ja tekee mieli puhua, niin muistakaa Ikosen erinomainen peli ja kolme maalia :)
 

Toppapöksy666

Luottopelaaja
Viestejä
2 928
Juu ja selvennetään vielä niille, jotka eivät itse katso pressiä, niin Pennanen kehui Nikun esitystä. Tuo kommentti oli tilaisuuden lopuksi lehdistölle sillä tarkoituksella, että vaikka nyt Nikusta vain kyselläänkin ja tekee mieli puhua, niin muistakaa Ikosen erinomainen peli ja kolme maalia :)
Jep juurikin tästä kyse. Melkonen mediamylläkkä varmaan Nikun ympärillä viime päivinä ollut. Niinkuin Suomen mittakaavassa. :D

Ikoselta kyllä ihana peli.
 

El Reino

Tähtipelaaja
Viestejä
10 289
Hyvä vierasesitys. Välillä toki keskialueen puolustaminen oli, mitä oli, ja purkukiekot alivoimalla olivat luokattomia. Siitä huolimatta oltiin tehokkaita ja pelattiin omaa peliä hyvillä lyhytsyötöillä karvauksen alta.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 333

toskala

Luottopelaaja
Viestejä
8 709
Palve 0+1 ja Suomi 0+0. Silti selkeä voitto. On se hyvä ettei kahden jätkän tarvitse koko orkesteria vetää perässään. Ja vaikka KalPa kolmannessa erässä painosti, vähiin jäi niiden vaaralliset paikat. Hyvä peli ja tästä kohti perjantaita.
 

B

Luottopelaaja
Viestejä
7 570
Posia, että parjattu secondary scoring onnistui tänään viidesti.

Nyt on Suomi/Palve-akseli hieman hiipunut niin taustatukea on löytynyt. Keväällä sitten kaikki sylinterit pyörii ja jälki on tuhoisaa.
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 165
Erittäin hyvä peli Ilvekseltä oikeastaan kokonaisuudessaan. KalPalla ei ollut oikein mitään palaa.

Samaa vaan jatkossa.
 

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 897
Nyt vasta katoin pelin ku omilta harrastuksilta ehdin. Ilves oli tänään mun mielestä todella hyvä.

Tilastoista huolimatta Ilves oli mun mielestä kaks ekaa erää jopa ylivoimainen.

Kolmas erä pidettiin huolta johdosta.

Ehjin ja paras 60min pitkääään aikaan mun mielestä. Ylipäätään tän päivänen esitys toi isosti luottoa jatkoon.

Tästä on tosi luottavainen olo lähtee paikallismatsiin
 

Nuhapumppu

Rivipelaaja
Viestejä
94
Olin eilen Niiralan montussa katsomassa. Pakko kyllä olla onnellinen, että yleensä tulee käytyä Nokia Areenalla. Kalpan fanit väsähtivät kyllä pahemmin mitä Osastolla ei tapahdu käytännössä ikinä ja tuote on kyllä kotopuolessa kunnossa verrattuna Kalpaan. Kyllä saa olla ylpeä tamperelainen.

Lisäksi vielä joukkue pelasi lähes virheettömästi. Erityisesti Kodytekin kentän piristyminen ja Mänty-Iksa kaksikon suorittaminen oli mukavaa katsottavaa. Nikulla ehkä vielä vähän hakemista, mutta kyllähän tuossa on hyökkäyspäähän kenties Liigan paras pakki. Hyvälle maalintekopaikalle pääsi nytkin. Pelliltä erinomainen peli.
 

WillieGunn

Luottopelaaja
Viestejä
3 552
Kauden oudoin peli.. en oikeastaan missään vaiheessa edes miettinyt, että voittaako Ilves tänään.

Kyllä. Peli-ilo ja uskallus näkyi. Mentiin, eikä meinattu. Tappara pelistä etukäteen sama olo. Ilves jyrää Tapsun. Tämmönen olo derbystä etupeltoon ei ole mikään hyvä juttu. Olo on kuin viime pelissä ekan erän jälkeen...
 
Ylös