Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aha...Fun Tampereen haastattelija kertoi Mustoselle, että hän on lauantaina kultakypärä. Funin moka ;DHenry78 sanoi:Ipa41 sanoi:Mustonen kantaa kultaista pottaa lauantaina.Henry78 sanoi:Flinckistä kasvamassa todellinen kulttipelaaja,lauantaina Markku kantaa kultaista pottaa!! Tänään jäätävä ranne!!
Flinckillä 2+3 ja Mustosella 3+1.. Ainakin teksti-tv:n mukaan..
Äärimmäinen rasitus sanoi:Yleisöä vain 38xx. No, siihen on syynsä.
minä olen ollut varmaan kovimpia Konstan puolustajia, mutta minullakin on vähitellen alkanut usko pettämään. Konsta tekee ihan oikeita asioita, mutta ajoitus on ollut aiemmin pielessä. Nyt tuntuu, että se rytmi on löytymässä ja kun onnistumisia tulee, niin se kasvattaa itseluottamusta ja tuo uusia onnistumisia.Pok sanoi:Konsta Mäkiseltä,jonka suhteen itse olen olin toivoni menettänyt jo kauan sitten,tosiaan erinomainen peli tänään hyökkäyssuuntaan.Voisiko se läpimurto sittenkin vielä olla tulossa?
Koomisinta tässä on vielä se että ennen Tyrväisen "takajalkakamppia" Myllyniemi on jo kaatumassa.Jalo sanoi:Myllyniemi kehtaa vielä puolustella loikkaansa twitterin puolella twiittikaupalla. Sakkoa saatana!
Severi sanoi:Koomisinta tässä on vielä se että ennen Tyrväisen "takajalkakamppia" Myllyniemi on jo kaatumassa.Jalo sanoi:Myllyniemi kehtaa vielä puolustella loikkaansa twitterin puolella twiittikaupalla. Sakkoa saatana!
Salmela pelasin eilen hyvän kolmannen erän ja Sakulla oli hyvä päivä pisteiden valossa, mutta hän "vuotaa" pahasti viivalla. Useaan otteeseen eilen ja aikaisemmissa peleissä hyökkäyspään siniviiva on vuotanut juuri Salmelan kohdalta. Viime kaudellakin näitä nähtiin. En tiedä mistä tämä johtuu, mutta Sakun pitäisi harjoitella haltuun ottamista.katomato sanoi:Salmelaa on muutamassa viestissä moitittu puolustuspäähän heikosta pelistä, mutta mielestäni toinen omassa päässä virhealtis pakki oli HPK:ta vastaan Jarkko Näppilä.
katomato sanoi:Salmelaa on muutamassa viestissä moitittu puolustuspäähän heikosta pelistä, mutta mielestäni toinen omassa päässä virhealtis pakki oli HPK:ta vastaan Jarkko Näppilä.