KE 20.9.2023 | Lukko - Ilves

Viestejä
1 814
Tuollaisena Malek on jo iso vahvistus. Joka tapauksessa on kehittynyt rutkasti viime kaudesta. Keep going Malek!
Kyllä. Ja olihan se jo viime kaudella nähtävissä, että hyvä siitä tulee. Lähtökohta on vain epäreilu, jos verrataan nollapelejä tehtailleeseen ykkösveskariin.
 

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
6 530
Näinhän siinä kävi. Päkkilä oli kentällä voittomaalin aikana, että ihan hyvä vaihto. Ja Ikonen piristi selvästi Kodytek-Suomi kaksikon peliä.

Vaikea alku ja helvetin hieno kasvojenpesu toisen erän lopusta alkaen.

Ykköspakkipari kehiin vielä viikonlopuksi, niin hyvä tulee...
Kyllä ihan oikein callasit. Ilves selkeästi yritti laittaa kaikki parhaat munat ykköskoriin loppuun ja lopulta mies varjoista Mänty kuitenkin ratkais.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Mukavaa, että paskimmilla pelille mitä olen kahteen vuoteen Ipalta nähnyt tulee voittoja...marraskuuta ja mummoja hameessa odotellessa:eek:

Ei nyt sentään liioitella. Ei ollut likikään mitään bottom-listan esityksiä kahden vuoden aikana. 3/5 pelistä järkyttävää ja 2/5 erinomaista tekemistä. Kyllä tässä sentään aika kaikenlaista on parin kauden aikana nähty, vaikka ihan hyvin ollaankin pärjätty.

Toki voi olla, ettet oo nähnyt hirveää määrää pelejä. Sen jätit kertomatta :D
 

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
6 530
Mukavaa, että paskimmilla pelille mitä olen kahteen vuoteen Ipalta nähnyt tulee voittoja...marraskuuta ja mummoja hameessa odotellessa:eek:
On Ilves kokonaisuudessa paskempiaki pelejä pelannut. Ekat 35min voin allekirjoittaa, mutta on pelejä missä Ilves ei ole edes tuota vikaa reilua 20 minuuttista pelannut. Jotain nollan maalin nyhjäyksiä sun muita murskatappioita.
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 559
Viime vuoden KalPa peli oli aika hirveätä. Ja oliko toissakauden KooKoo peli vajaalla rosterilla vielä kauheampi. Sekä muista syistä se viimekauden välierä kotona jossa jäätiin nollille.
 

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
6 530
Viime vuoden KalPa peli oli aika hirveätä. Ja oliko toissakauden KooKoo peli vajaalla rosterilla vielä kauheampi. Sekä muista syistä se viimekauden välierä kotona jossa jäätiin nollille.
Joku Ässät peli oli kanssa muistaakseni vielä kotona viime kaudella jossa vedetiin isona ennakkosuosikkina 0 maalia ja aina jatkoille asti aivan järkyttävän paskaa peliä. Siitä Kookoo peliä ei voi melkein laskea, koska se kokoonpano oli aivan käsittämättömän huono.

E. Liitetään pieni sneak peak yllämainitun pelin kokoonpanosta.
Näyttökuva 2023-09-20 220020.png
 
Viimeksi muokattu:

Alfred Lammas

Luottopelaaja
Viestejä
3 592
Kylläpä tämäkin Lukko -peli kertoo, että viime kädessä vaikeatkin pelit voitetaan pätevien yksilöiden onnistumisten myötä. Pitkän päälle on sitten taas suuri merkitys myös systeemeillä ja taktiikoilla.

Mutta tarvitaankohan vielä yksilö tai pari lisää. Varmuuden vuoksi.
 

Rst83

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
439
Ei nyt sentään liioitella. Ei ollut likikään mitään bottom-listan esityksiä kahden vuoden aikana. 3/5 pelistä järkyttävää ja 2/5 erinomaista tekemistä. Kyllä tässä sentään aika kaikenlaista on parin kauden aikana nähty, vaikka ihan hyvin ollaankin pärjätty.

Toki voi olla, ettet oo nähnyt hirveää määrää pelejä. Sen jätit kertomatta :D
Kerron vähän taustoistani...olen Etelä-Pohjanmaalta ja täällä päin on tapana sanoa asiat suoraan ja ehkä paheena huonosti ottaa vastaan vastahakoista palautetta, mutta tähän on pakko vastata ja sanoa...että siitä lähtien kun TV on lähettänyt liigan kaikki pelit, olen Ipan kaikki pelit seurannut ja ensimmäinen peli jonka olen hallissa livenä nähnyt, kiitos rakkaan veljeni on 1989.
Kiitos ilves voitosta.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Kerron vähän taustoistani...olen Etelä-Pohjanmaalta ja täällä päin on tapana sanoa asiat suoraan ja ehkä paheena huonosti ottaa vastaan vastahakoista palautetta, mutta tähän on pakko vastata ja sanoa...että siitä lähtien kun TV on lähettänyt liigan kaikki pelit, olen Ipan kaikki pelit seurannut ja ensimmäinen peli jonka olen hallissa livenä nähnyt, kiitos rakkaan veljeni on 1989.
Kiitos ilves voitosta.

Koska kirjoitit, että oli huonoin esitys kahteen vuoteen, jonka olet Ilvekseltä nähnyt ja on selvää, että Ilves on pelannut kahden vuoden aikana monta paljon huonompaa peliä, niin pakkohan mun oli huomioida myös se vaihtoehto, ettet olisi niitä huonompia esityksiä nähnyt, jolloin olisit kirjoittanut ihan faktaa :)

Mutta eipä tämä vakavaa ole ja kiva, että olet aktiivisesti seurannut. Sama juttu täällä.

Yli puolet pelistä oltiin tänään todella huonoja, mutta joskus ollaan sentään oltu ihan koko pelikin.
 

Rst83

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
439
Koska kirjoitit, että oli huonoin esitys kahteen vuoteen, jonka olet Ilvekseltä nähnyt ja on selvää, että Ilves on pelannut kahden vuoden aikana monta paljon huonompaa peliä, niin pakkohan mun oli huomioida myös se vaihtoehto, ettet olisi niitä huonompia esityksiä nähnyt, jolloin olisit kirjoittanut ihan faktaa :)

Mutta eipä tämä vakavaa ole ja kiva, että olet aktiivisesti seurannut. Sama juttu täällä.

Yli puolet pelistä oltiin tänään todella huonoja, mutta joskus ollaan sentään oltu ihan koko pelikin.
Siitä ollaan samaa mieltä, että on ollut paskempia pelejä...mutta mielipidettäni en muuta...paskin peli mitä viimeisen kahden vuoden aikana olen nähnyt.
 
Viimeksi muokattu:

Rst83

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
439
Koska kirjoitit, että oli huonoin esitys kahteen vuoteen, jonka olet Ilvekseltä nähnyt ja on selvää, että Ilves on pelannut kahden vuoden aikana monta paljon huonompaa peliä, niin pakkohan mun oli huomioida myös se vaihtoehto, ettet olisi niitä huonompia esityksiä nähnyt, jolloin olisit kirjoittanut ihan faktaa :)

Mutta eipä tämä vakavaa ole ja kiva, että olet aktiivisesti seurannut. Sama juttu täällä.

Yli puolet pelistä oltiin tänään todella huonoja, mutta joskus ollaan sentään oltu ihan koko pelikin.
Ja pakko puuttua tuohon ettei tämä vakavaa ole... kyllä on;)...olen sitä ikäluokkaa, että viimeistä mestaruutta en seurannut ja pian sen jälkeen Ilvestä aloin kannattamaan, niin olisi pikkuhiljaa mukava saada istua pallit paljaana siellä kylmässä suihkulähteessä ja olla osana sitä tunnelmaa ;)
 

delorean

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
331
Muutama runkopelaaja pois, mutta silti pystyttiin venymään vaikean alun jälkeen.

Soinista voi tulla kyllä melkoinen yllätysnimi, tänäänkin ennakkoluulotonta peliä. Aloitukset myös paranivat. Toki tarvittiin myös Malekia että pisteet saatiin matkaan, kauden parhaat otteet. Kovat pisteet vieraista, hyvä jatkaa viikkoa tästä.
 

Kisqar

Luottopelaaja
Viestejä
1 328
Peli lähti liikkeelle, sen näköisesti että lähdetty höntsäilemään. Peli kuitenkin lutviutui ja peli mielestäni parani loppua kohden. Ilveksellä on todella hyvä hyökkäys voima ja lähes jokainen veto maalia kohti oli vaarallisen näköinen. Tehtiin tarvittavat maalit ja välillä himmailua, jonkin verran jäätiin jumiin puolustamaan omaan päätyyn. Hyvät energiat varmaan riittää loppuviikon peleihin. Tästä on hyvä jatkaa. Ilveksen pelaajista 4 on top 10 pistepörssissä ja vastustajan torjuntaprosentti laskee. Ja mitään pois Lebedeff pois ottamatta.
 

Etäilves

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
453
Meillä on mestaruusjoukkue kasassa!!
Saatat olla hyvinkin oikeassa. Kevään ratkaisupelejä ajatellen materiaali riittää pakiston ja kolmen "ensimmäisen" ketjun osalta siihen niin kauan odotetun mestaruuden voittamiseen. Ongelmana vain on nelosen/rotaatiopelaajien taso.

Tänään saatiin jälleen konkreettinen todistus"herrojen" Bau, Gregoire, Virtanen ja Päkkilä kyvystä pelata Lukon tasoista erittäin hyvin liikkuvaa ja kamppailuvoimaista ryhmää vastaan. No Gregoire tuosta pian poistuu/poistetaan rosterista, joten nekin säästyvät palkat kannattaisi ASAP sijoittaa johonkin todelliseen vahvistukseen.
 

Simultaanieläin

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
536
Pennanen taitteli sitten Lämsän komeasti rintataskuunsa!

Ps. Alan käyttään tätä jokaisen voiton jälkeen, josko tämä erittäin raskas sanonta sitä kautta loppuisi!
No sen jälkeen aletaan sitten että Pennasella on Lämsän numero, vai miten se nyt meni..
 

Battery

Luottopelaaja
Viestejä
7 284
Ongelmana vain on nelosen/rotaatiopelaajien taso.

Tänään saatiin jälleen konkreettinen todistus"herrojen" Bau, Gregoire, Virtanen ja Päkkilä kyvystä pelata Lukon tasoista erittäin hyvin liikkuvaa ja kamppailuvoimaista ryhmää vastaan.
Sentteriä minäkin kaipaan. Ja Meseä takaisin jolloin Päkkilä palaisi neloseen jossa voisi ihan hyvin toimia.

Ja tänään muuten Bau 6/7 aloituksissa.
 
Ylös