Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Antonen poppareilla? Mitä ihmettä nyt tapahtuu. Jos tuosta nyt joku pitäisi välttämättä pudottaa, niin joko Järventie tai Päkkilä.
Oletko varma? Tälläistä huhua oli täällä joskus liikkeellä.No ei ole.
Oletko varma? Tälläistä huhua oli täällä joskus liikkeellä.
Veikkauskaan ei luota Kolppaseen pätkääkään. Kohde on kiinniAntonen huilaa.Kolppanen maalissa.
Eikös Saarelalla ollut sopimuksessa joku pykälä että jos peliaika menee tietyn rajan yli niin palkka nousee? Itse näkisin Antin mielelläni siinä ykkösessä.
Jätän kohteen rauhaan. Viime Ipa-Pel pelissä löin Pelsuja ja tyypillinen mun tuuri kävi, Pelsut voitti jatkoilla.Pelsuille isosti ja helpot rahat pois. Veikkaan että Kopo ei pelaa koko matsia maalissa.
Normaalia kierrätystä. Eiköhän kohta joku taas tulkitse että tehnyt varmaan sopimuksen muualle.
Tämä on kyllä paskinta mitä tuossa tilanteessa voi tapahtua. Ja myös hyvin perus. Pienimuotoinen veto nyt kuitenkin Pelsuille lähti.Jätän kohteen rauhaan. Viime Ipa-Pel pelissä löin Pelsuja ja tyypillinen mun tuuri kävi, Pelsut voitti jatkoilla.
150€ Pelsulle heti.