KE 18.10.2023 | Rouen Dragons - Ilves | CHL

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 338
Minun puolesta olisi voinut jättää kaikki normi kokoonpanot kaverit tuolta pois, jos olisi ollut mahdollista.
Kyllähän sitä ihan selvästi ollaan yritetty.
Siellä on matkassa 10+7+2 kun vissiin CHL:ään saa laittaa 12+8+2
 

Grinder

Luottopelaaja
Viestejä
3 502
Minä ymmärrän hyvin miksi tuollaisella jengillä lähdetään tänään.

->

Playoff paikka on varma.
Suurin osa kärkipelaajista saa kaivattua lepoa.

Sehän tästä nyt puuttuisi että Palve tai Kodytek (tai joku/jotkut muut) telottaisiin tuommoisessa täysin merkityksettömässä pelissä lasarettiin.

Eli säästellään kärkipelaajia. Minun puolesta olisi voinut jättää kaikki normi kokoonpanot kaverit tuolta pois, jos olisi ollut mahdollista.

Ja lisäksi tappiolla voi vaikka tulla ennakkoon helpompi vastus...
Pelillä ei mitään oikeaa panosta. Ottelukuorma ollut hirmuinen. Hieno mahdollisuus testata pelaajia.
 

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
6 537
Ihan rehellinen vedonlyönti vinkki jos saa sellasia jakaa, että kannattaa melkein laittaa Ranskalaisille. Ei tuo Ranskan nippu todellakaan ole niin huono, että se voitettaisiin noin junnuilla ja vajaalla kokoonpanolla. Etenkin nuo vierasmatsit Mannheimia ja Skellefteåta vastaan oli tosi hyviä esityksiä. Otan sitten hatun kouraan jos olen pahastikin väärässä.
 
  • Tykkää
Reactions: Pok

Jonte

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
640
Pakko sanoa että kun/jos Ilves kaataa tällä nuorisonipulla ranskalaisjoukkueen, on junioritilanne oikein hyvä Ilveksessä.
Oikein hyvä että Ilves tekee tämän, niin saavat nuoret tänään hyvää harjoitusta. Siinä sitä on hyvä paikka heidän näyttää osaamistaan.
 

17

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
811
Juu striimi toimii, mutta poikia jännittää ja muiden napit on niin auki että takit jäi koneeseen. Ohipeli. Katotaan ny silti miten prospektit pelaa
 
Ylös