Kausikorttiketju kaudelle 2020-2021

Bobcat

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
472
Tällä hetkellä tuollaista on areenan sisälle vaikea rakentaa, koska katsomoissa ei ollut vielä penkkejä asennettuna.
Juu, ajatus olikin tosiaan ihan virtuaalinen versio, kun kuitenkin lienee jonkinlaista "CAD-dataa" olemassa hallin sisällöstä, mittasuhteista ja etäisyyksistä. Ihan kuten esittelykuvia on hallin käytäviltä, voisin kuvitella, että niihinkin on pystytty valitsemaan "kuvakulma".

EDIT: UglyHouse olikin nopeempi!
 

Kiekkopanda

冰球很酷!
Viestejä
502
Posti kiikutti tänään kausarit luukkuun. Kaksi korttia, Jalon kiitoskirje ja Moovy pysäköinnin "tarjous" Areenan pysäköinnistä. Parin kuukauden päästä mennään!
 

Nulikka

Guest
Tänne tuli kans. Moovyn pysäköintipaketin hinta on kausarilaisille 175€. Sisältää nimettömän paikan kotiotteluiden aikana P-Asemalla, P-Tamperetalossa tai P-Tullintorilla. Pysäkointioikeus ei takaa vapaata paikkaa pysäköintikohteessa.

Huomiona se että Uroksessa aletaan pelaamaan vasta joulukuun puolivälissä, joten aikas suolanen tarjous on.

En jaksanu tarkistaa montako kotipeliä Ipalla on Uroksessa ensi kaudella, varmaan about 17, joten ottelukohtaiseksi parkkihinnaksi tulisi tällä määrällä 10,30€.
 

Satunnainen

Luottopelaaja
Viestejä
1 871
En jaksanu tarkistaa montako kotipeliä Ipalla on Uroksessa ensi kaudella, varmaan about 17, joten ottelukohtaiseksi parkkihinnaksi tulisi tällä määrällä 10,30€.
Juurikin 17 runkosarjan kotipeliä uudessa hallissa. Noissa parkkitaloissa hinnoittelu on tällä hetkellä 0-3 tuntia 3 €/tunti ja sen jälkeen 2 €/tunti. Aika täpärälle menee helposti 3 tuntia eli 9 €, mutta toisaalta taas 4 tuntia ja 11 € ei ylity mitenkään, ilman jotain merkittävää kenttärikkoa tms. Olen siis samaa mieltä, että ei kovin erikoinen tarjous, paitsi jos parkkitalojen hinnoitteluun on tulossa korotusta.
 

Nulikka

Guest
No toivottavasti jengi antaa oikeasti aidon mahdollisuuden julkisille. Ne toimii ihan helvetin hyvin tässä kaupungissa vaikka niistä joku aina vinkuukin.

Omistan itsekin kyllä auton mutta en aio kertaakaan edes yrittää survoa sillä keskustaan.
 

ilvesperhe

Luottopelaaja
Viestejä
2 492
No toivottavasti jengi antaa oikeasti aidon mahdollisuuden julkisille. Ne toimii ihan helvetin hyvin tässä kaupungissa vaikka niistä joku aina vinkuukin.

Omistan itsekin kyllä auton mutta en aio kertaakaan edes yrittää survoa sillä keskustaan.
Muutin maalle Lempäälään, julkisella matka-aika 45 min+plus aikataulusta johtuva "ennakko", ja pysäkille kävely. Pelin loputtua,julkiset kulkevat noin kerran tunnissa, saan matkoihin kulumaan 2,5-3h. Omalla autolla Viinikan likenneympyrään n. 15minuuttia. En aio antaa mahdollisuutta julkisille, vaan vingun. Kaupungissa asuvalla tietty eri tilanne.
 

Nulikka

Guest
Muutin maalle Lempäälään, julkisella matka-aika 45 min+plus aikataulusta johtuva "ennakko", ja pysäkille kävely. Pelin loputtua,julkiset kulkevat noin kerran tunnissa, saan matkoihin kulumaan 2,5-3h. Omalla autolla Viinikan likenneympyrään n. 15minuuttia. En aio antaa mahdollisuutta julkisille, vaan vingun. Kaupungissa asuvalla tietty eri tilanne.

Niin no ymmärrän toki tuonkin.
 

Kiekkopanda

冰球很酷!
Viestejä
502
Muutin maalle Lempäälään, julkisella matka-aika 45 min+plus aikataulusta johtuva "ennakko", ja pysäkille kävely. Pelin loputtua,julkiset kulkevat noin kerran tunnissa, saan matkoihin kulumaan 2,5-3h. Omalla autolla Viinikan likenneympyrään n. 15minuuttia. En aio antaa mahdollisuutta julkisille, vaan vingun. Kaupungissa asuvalla tietty eri tilanne.

Eikös Lempäälään pääse tulemaan ja menemään junalla? Siitä en tiedä onko Lempäälän asemalla ilmaista pysäköintiä.
 

Neljätoista

Luottopelaaja
Viestejä
1 434
Itse joudun väkisin antamaan julkisille mahdollisuuden, kun pitkämatkalaisena juna on helpoin ja lähes nopein vaihtoehto. Saa Ilveskin kertoa, että niin se Neljätoistakin siemailee aina jonkin virvokkeen Our Ilves:llä käydessään.
 

katomato

Rivipelaaja
Viestejä
72
Tänne tuli kans. Moovyn pysäköintipaketin hinta on kausarilaisille 175€. Sisältää nimettömän paikan kotiotteluiden aikana P-Asemalla, P-Tamperetalossa tai P-Tullintorilla. Pysäkointioikeus ei takaa vapaata paikkaa pysäköintikohteessa.

Huomiona se että Uroksessa aletaan pelaamaan vasta joulukuun puolivälissä, joten aikas suolanen tarjous on.

En jaksanu tarkistaa montako kotipeliä Ipalla on Uroksessa ensi kaudella, varmaan about 17, joten ottelukohtaiseksi parkkihinnaksi tulisi tällä määrällä 10,30€.

Sisältäisikö tarjous kuitenkin myös pysäköinnin Hakametsän pihassa kauden alun peleissä? Siinä tapauksessa ottelukohtainen hinta on hieman järkevämmällä tasolla.
 

Neljätoista

Luottopelaaja
Viestejä
1 434
Sisältäisikö tarjous kuitenkin myös pysäköinnin Hakametsän pihassa kauden alun peleissä? Siinä tapauksessa ottelukohtainen hinta on hieman järkevämmällä tasolla.

Eipä näytä olevan Hakametsän parkki listoilla. Mutta kaikki kotipelit näissä mainituissa parkeissa. Itse en ole tarjousta vielä lukenut, kun olen reissussa, mutta kerrotun mukaan näin.

Ilveksen verkkokauppa kauppaa Hakamettän kotiotteluiden parkkia Hakametsässä kolmella kymppiä.

 

ilvesperhe

Luottopelaaja
Viestejä
2 492
Eikös Lempäälään pääse tulemaan ja menemään junalla? Siitä en tiedä onko Lempäälän asemalla ilmaista pysäköintiä.
Pysäköinnnin hinnalla ei ole merkitystä. Taloltani on yhtä pitkä matka Lempäälän keskustaan kuin Ratamettään, Lempäälän keskusta on aivan vika suunnassa. Jos ajan vartin olen Tampereella, miksi ajaa vartti vika suuntaan ja odotella sitten junaa. Sitäpaitsi tammelassa on yksi sijotuskämppäni,jonka autopaikan olen pitänyt itselläni, siitä kävelen 3min pelipaikalle.
Hyviä vinkkejä tuli sinänsä, kiitos niistä, mutta matkaan käytetty kokonaisaika on omalla autolla olematon ja jos haluan kiskoa kaljaa pelissä, soitan taksin.
 

Kiekkopanda

冰球很酷!
Viestejä
502
Pysäköinnnin hinnalla ei ole merkitystä. Taloltani on yhtä pitkä matka Lempäälän keskustaan kuin Ratamettään, Lempäälän keskusta on aivan vika suunnassa. Jos ajan vartin olen Tampereella, miksi ajaa vartti vika suuntaan ja odotella sitten junaa. Sitäpaitsi tammelassa on yksi sijotuskämppäni,jonka autopaikan olen pitänyt itselläni, siitä kävelen 3min pelipaikalle.
Hyviä vinkkejä tuli sinänsä, kiitos niistä, mutta matkaan käytetty kokonaisaika on omalla autolla olematon ja jos haluan kiskoa kaljaa pelissä, soitan taksin.

Oli fiksu liike säilyttää Tammelan autopaikka. Itse pääsen tulemaan peleihin kävellen, matkaa about 1,5 km.
 

Satunnainen

Luottopelaaja
Viestejä
1 871
Oli tulleet kortit minullekin, ja tuo pysäköintitarjous tietysti myös. Ilmeisesti se menee niin, että tuolla pysäköintikortilla saa oikeuden pysäköidä 4 tuntia alkaen tunti ennen peliä, eli normaalisti arkena17.30-21.30 ja lauantaina 16-20. Nykyhinnoin tuo siis maksaisi ihan vain listahinnalla 11 €, eli ilmeisesti jos jää parikin peliä välistä, niin menee jo tappiolle. Lisäksi tuolla ei pääse kaikkiin alueen parkkihalleihin. Siinähän on Koskikeskus ja Ratina lähellä myös, ja voisin kuvitella, että joissain tapauksissa nuo voisivat houkuttaa, jos ajatuksena olisi samalla käynnillä käydä jossain liikkeessä.
 

C

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
465
Nykyhinnoin tuo siis maksaisi ihan vain listahinnalla 11 €, eli ilmeisesti jos jää parikin peliä välistä, niin menee jo tappiolle. Lisäksi tuolla ei pääse kaikkiin alueen parkkihalleihin. Siinähän on Koskikeskus ja Ratina lähellä myös, ja voisin kuvitella, että joissain tapauksissa nuo voisivat houkuttaa, jos ajatuksena olisi samalla käynnillä käydä jossain liikkeessä.

Itse ajattelin ajaa auton Ratinaan, sillä 4 tuntia Ratinassa maksaa vain 9 €, kun käyttää appin tarjoaman ilmaisen ensimmäisen tunnin. Klo 22 jälkeen lisätunnit vain 0,50 €.
 

Satunnainen

Luottopelaaja
Viestejä
1 871
Itse ajattelin ajaa auton Ratinaan, sillä 4 tuntia Ratinassa maksaa vain 9 €, kun käyttää appin tarjoaman ilmaisen ensimmäisen tunnin. Klo 22 jälkeen lisätunnit vain 0,50 €.
Tosiaan, niillä on tuollainen etu olemassa, eli tulee halvemmaksi aina.

Tuo 0,50 € per tunti klo 22 alkaen pätee noihin muihinkin. Itseasiassa tuntihinnoittelu on kaikissa ihan sama, mikä ei tietenkään yllätä, koska jokaistahan operoi Finnpark.
 

Takaisku

Luottopelaaja
Viestejä
2 392
Onneksi työpaikan parkkis on Ratamettän takapihalla. Eikä ole kotoakaan paha kävelymatka Pyhäjärven rantamaisemissa, jotka tosin talvisaikaan ei nyt niin kummoiset ole.
 

Optimisti

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
831
2CB009A5-58B9-4359-8705-F34725A7DBAC.jpeg


Ensimmäinen
8336EB45-50A5-4B19-8A22-0CCA758CD30F.jpeg
 
Ylös