Kausikorttiketju kaudelle 2018-2019

Grim Reaper

Rivipelaaja
Viestejä
15
Vs: Kausikorttiketju kaudelle 2018-2019

Konsta3 sanoi:
Noin 15 vuoden ajan olen ostanut kaksi kausikorttia heti vain kun ne myyntiin tulevat . Toisella kortilla saa kaverin kätevästi viereen istumaan tarvittaessa .
Niin kauan kun talouteni antaa periksi tulen varmasti kausikortit hankkimaan ihan vain siitä syystä , että Ilves joukkueena on aina ollut iso osa elämääni ja haluan Ilvestä aina tukea kun se vain on mahdollista.

Tämä on hieno juttu ja ymmärrän täysin tuonkin aspektin kausarien hankinnalle. Erityisesti nyt Uuden Ilveksen aikana tällaisia tarinoita haluaa kuulla kun sitä tukea kaikkein eniten tarvitaan ja sille voi sentään olettaa saavansa myös jotain vastinettakin tulevaisuudessa.
 

UglyHouse

Luottopelaaja
Viestejä
4 352
Vs: Kausikorttiketju kaudelle 2018-2019

Kotikatsomo sanoi:
UglyHouse sanoi:
Lisäys: Itse en ole innostunut kuukausimaksusta, maksan mielummin koko vuoden kerralla. Toki ymmärrän myös osamaksun kannattajia.

Ihan vaan kuriositeettina, että omissa ajatuksissani tuon kuukausimaksun taustalla ei ole pelkästään että kausikortti maksettaisiin osissa, vaan että tuon voi esim. ottaa käyttöön lokakuussa, lopettaa joulukuussa ja jatkaa helmikuussa oman mielen mukaan. Eli ihan että vietäisiin tätäkin tuotetta asiakaslähtöiseksi.

Mitä eroa tuossa irtolippuihin? Itselleni merkitsee paljon "oma tuoli", osissa ostamalla ei vakiopaikka ole taattu.
 

551304

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
360
Vs: Kausikorttiketju kaudelle 2018-2019

Minullakin hukassa mikä ero osamaksuisella kausikortilla (kuukausipohjainen laskutus) ja tällä esitetyllä kuukausikortilla on? Kuukausikortissahan on vielä se huono puoli että sen hinta vaihtelee riippuen pelien määrästä kyseisenä kuukautena. Joku kuukausi on 3 kotiottelua ja joku toinen voi olla jopa 7, tällöin kausikortin osamaksuilla saat säädettyä kuukausikulun vakioksi
 

Kotikatsomo

Guest
Vs: Kausikorttiketju kaudelle 2018-2019

UglyHouse sanoi:
Kotikatsomo sanoi:
UglyHouse sanoi:
Lisäys: Itse en ole innostunut kuukausimaksusta, maksan mielummin koko vuoden kerralla. Toki ymmärrän myös osamaksun kannattajia.

Ihan vaan kuriositeettina, että omissa ajatuksissani tuon kuukausimaksun taustalla ei ole pelkästään että kausikortti maksettaisiin osissa, vaan että tuon voi esim. ottaa käyttöön lokakuussa, lopettaa joulukuussa ja jatkaa helmikuussa oman mielen mukaan. Eli ihan että vietäisiin tätäkin tuotetta asiakaslähtöiseksi.

Mitä eroa tuossa irtolippuihin? Itselleni merkitsee paljon "oma tuoli", osissa ostamalla ei vakiopaikka ole taattu.

Siis mitä samaa on toistaiseksi voimassa olevassa kuukausimaksussa ja irtolipuissa? Kuluttaja pystyy suhtautumaan kuukausimaksuun kuten perinteiseen kausikorttiin, sillä erotuksella että et ole sitoutunut mihinkään eli ostokynnys on paljon pienempi. Mielestäni ei mitään samaa verrattuna siihen että pitäisi joka peliin ostaa lippu erikseen. Myyjällä vastaavasti toisinpäin, eli ei tarvitse tehdä myyntiä joka peliin erikseen, pitkälti sama logiikka kuin perinteisessä kausikortissa.

551304 sanoi:
Minullakin hukassa mikä ero osamaksuisella kausikortilla (kuukausipohjainen laskutus) ja tällä esitetyllä kuukausikortilla on? Kuukausikortissahan on vielä se huono puoli että sen hinta vaihtelee riippuen pelien määrästä kyseisenä kuukautena. Joku kuukausi on 3 kotiottelua ja joku toinen voi olla jopa 7, tällöin kausikortin osamaksuilla saat säädettyä kuukausikulun vakioksi

Edellisessä viestissä ei nähty eroa kuukausimaksun ja irtolippujen välillä ja nyt et näe eroa kausikortin ja kuukausikortin välillä. Eikö osamaksuisessakin kausikortissa ole sitouduttu koko kaudeksi, vai olenko ymmärtänyt väärin?
 

Jarno Saarinen

Luottopelaaja
Viestejä
1 660
Vs: Kausikorttiketju kaudelle 2018-2019

Ilman sen kummempaa mietintää uusitaan kortit heti kun mahdollista. Mikäli esitykset kaukalossa ovat tänkauden kaltaisia ja lopputulos sama tai jopa huonompi siirretään hankintaa, Toistaiseks täys tuki.
 

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
Viestejä
5 673
Vs: Kausikorttiketju kaudelle 2018-2019

Itselle tunnin ajomatka hallille ja muut velvoitteet automaattisesti vievät käytännöllisyyden kausikortista. Kannatuksen vuoksi taas voisin pari kausikorttia ostaa, jos olisi vain kätevä tapa palauttaa paikat myyntiin jos ei itse paikalle pääse. Tällöin voisi tapauksessa missä Ilves saisi nämä paikat uudelleen myytyä hyvittää kausikortin omistajalle esimerkiksi "Ilves rahana" mitä voisi käyttää fanituotteisiin, hallin palveluihin yms. Yksi vaihtoehto voisi myös olla, että tällä systeemillä kerätään bonusta missä tietyn rajan ylityksellä saa clubikutsun käyttöönsä vähän niin kuin lentokenttien lounge tyyliin. Suoraa rahahyvitystä ei varmasti kannata antaa, mutta oheisena toimintana voisi innostaa minun tyyppisiä kannattajia kausikortti ostoksille.

Toki yleisesti tätäkin hankintapäätöstä edesauttaisi kilpailukykyinen joukkue.
 
Viimeksi muokattu:

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
13 987
Vs: Kausikorttiketju kaudelle 2018-2019

Itse käyn joka tapauksessa peleissä, mutta kausaria mietin nyt siihen saakka kunnes Ilves julkistaa joukkueensa.
 

Nulikka

Guest
Vs: Kausikorttiketju kaudelle 2018-2019

jurgen sanoi:
Itse käyn joka tapauksessa peleissä, mutta kausaria mietin nyt siihen saakka kunnes Ilves julkistaa joukkueensa.

Sama.
 

Carabasin Markiisi

Luottopelaaja
Viestejä
5 374
Vs: Kausikorttiketju kaudelle 2018-2019

jurgen sanoi:
Itse käyn joka tapauksessa peleissä, mutta kausaria mietin nyt siihen saakka kunnes Ilves julkistaa joukkueensa.

Näin. Julkistetun joukkueen pitää viestiä selvästi eteenpäin menosta eikä niin, että tulee muutama turhake, kaksi ulkomaalaista tryouttia ja junnuja. Vähintään ykkössentteri tai ykköspakki pitää olla niminä tiedossa. Tai vaihtoehtoisesti pitää todeta ääneen, että joukkueen tavoitteena on paikka säälipleijareissa.
 

UglyHouse

Luottopelaaja
Viestejä
4 352
Vs: Kausikorttiketju kaudelle 2018-2019

Kotikatsomo sanoi:
UglyHouse sanoi:
Kotikatsomo sanoi:
UglyHouse sanoi:
Lisäys: Itse en ole innostunut kuukausimaksusta, maksan mielummin koko vuoden kerralla. Toki ymmärrän myös osamaksun kannattajia.

Ihan vaan kuriositeettina, että omissa ajatuksissani tuon kuukausimaksun taustalla ei ole pelkästään että kausikortti maksettaisiin osissa, vaan että tuon voi esim. ottaa käyttöön lokakuussa, lopettaa joulukuussa ja jatkaa helmikuussa oman mielen mukaan. Eli ihan että vietäisiin tätäkin tuotetta asiakaslähtöiseksi.

Mitä eroa tuossa irtolippuihin? Itselleni merkitsee paljon "oma tuoli", osissa ostamalla ei vakiopaikka ole taattu.

Siis mitä samaa on toistaiseksi voimassa olevassa kuukausimaksussa ja irtolipuissa? Kuluttaja pystyy suhtautumaan kuukausimaksuun kuten perinteiseen kausikorttiin, sillä erotuksella että et ole sitoutunut mihinkään eli ostokynnys on paljon pienempi. Mielestäni ei mitään samaa verrattuna siihen että pitäisi joka peliin ostaa lippu erikseen. Myyjällä vastaavasti toisinpäin, eli ei tarvitse tehdä myyntiä joka peliin erikseen, pitkälti sama logiikka kuin perinteisessä kausikortissa.

551304 sanoi:
Minullakin hukassa mikä ero osamaksuisella kausikortilla (kuukausipohjainen laskutus) ja tällä esitetyllä kuukausikortilla on? Kuukausikortissahan on vielä se huono puoli että sen hinta vaihtelee riippuen pelien määrästä kyseisenä kuukautena. Joku kuukausi on 3 kotiottelua ja joku toinen voi olla jopa 7, tällöin kausikortin osamaksuilla saat säädettyä kuukausikulun vakioksi

Edellisessä viestissä ei nähty eroa kuukausimaksun ja irtolippujen välillä ja nyt et näe eroa kausikortin ja kuukausikortin välillä. Eikö osamaksuisessakin kausikortissa ole sitouduttu koko kaudeksi, vai olenko ymmärtänyt väärin?


Olen hieman ulkona, tarkoitako todella että seura pitää sinulle paikan varattuna ja ei myy sitä muille halukkaille ja sinä ostat kaudesta osia tai olet ostamatta kuten sinua huvittaa? Ei oikein avaudu, miksi ihmeessä tuo olisi myyjän kannalta järkevää? Lähinnä tuota logiikkaa on ostaa irtolippuja haluamiinsa peleihin etukäteen haluamalleen aikajaksolle. Onneksi minun ei tarvitse tuota logiikkaa tämän enempää miettiä.
 

Kotikatsomo

Guest
Vs: Kausikorttiketju kaudelle 2018-2019

UglyHouse sanoi:
Kotikatsomo sanoi:
UglyHouse sanoi:
Kotikatsomo sanoi:
UglyHouse sanoi:
Lisäys: Itse en ole innostunut kuukausimaksusta, maksan mielummin koko vuoden kerralla. Toki ymmärrän myös osamaksun kannattajia.

Ihan vaan kuriositeettina, että omissa ajatuksissani tuon kuukausimaksun taustalla ei ole pelkästään että kausikortti maksettaisiin osissa, vaan että tuon voi esim. ottaa käyttöön lokakuussa, lopettaa joulukuussa ja jatkaa helmikuussa oman mielen mukaan. Eli ihan että vietäisiin tätäkin tuotetta asiakaslähtöiseksi.

Mitä eroa tuossa irtolippuihin? Itselleni merkitsee paljon "oma tuoli", osissa ostamalla ei vakiopaikka ole taattu.

Siis mitä samaa on toistaiseksi voimassa olevassa kuukausimaksussa ja irtolipuissa? Kuluttaja pystyy suhtautumaan kuukausimaksuun kuten perinteiseen kausikorttiin, sillä erotuksella että et ole sitoutunut mihinkään eli ostokynnys on paljon pienempi. Mielestäni ei mitään samaa verrattuna siihen että pitäisi joka peliin ostaa lippu erikseen. Myyjällä vastaavasti toisinpäin, eli ei tarvitse tehdä myyntiä joka peliin erikseen, pitkälti sama logiikka kuin perinteisessä kausikortissa.

551304 sanoi:
Minullakin hukassa mikä ero osamaksuisella kausikortilla (kuukausipohjainen laskutus) ja tällä esitetyllä kuukausikortilla on? Kuukausikortissahan on vielä se huono puoli että sen hinta vaihtelee riippuen pelien määrästä kyseisenä kuukautena. Joku kuukausi on 3 kotiottelua ja joku toinen voi olla jopa 7, tällöin kausikortin osamaksuilla saat säädettyä kuukausikulun vakioksi

Edellisessä viestissä ei nähty eroa kuukausimaksun ja irtolippujen välillä ja nyt et näe eroa kausikortin ja kuukausikortin välillä. Eikö osamaksuisessakin kausikortissa ole sitouduttu koko kaudeksi, vai olenko ymmärtänyt väärin?


Olen hieman ulkona, tarkoitako todella että seura pitää sinulle paikan varattuna ja ei myy sitä muille halukkaille ja sinä ostat kaudesta osia tai olet ostamatta kuten sinua huvittaa? Ei oikein avaudu, miksi ihmeessä tuo olisi myyjän kannalta järkevää? Lähinnä tuota logiikkaa on ostaa irtolippuja haluamiinsa peleihin etukäteen haluamalleen aikajaksolle. Onneksi minun ei tarvitse tuota logiikkaa tämän enempää miettiä.

Tietenkään myyjä ei pidä paikkaa varattuna jos tilaus ei ole päällä. En ole tuollaista järjettömyyttä kenenkään nähnyt ehdottavan.

Miksi ylipäätään on olemassa kausikortti, kun asiakas voi ostaa irtolipun jokaiseen peliin? En ymmärrä miten hankalasti yrität tätä ajatella.

Maailma on täynnä kuukausimaksuisia tuotteita. Ei tarvitse sitoutua esim. vuodeksi kerrallaan tai ostaa jokaista tuotetta/palvelua erikseen. Miksi tätä logiikkaa ei voisi soveltaa tässä tapauksessa?
 

TorillaTavataan

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
401
Vs: Kausikorttiketju kaudelle 2018-2019

Carabasin Markiisi sanoi:
jurgen sanoi:
Itse käyn joka tapauksessa peleissä, mutta kausaria mietin nyt siihen saakka kunnes Ilves julkistaa joukkueensa.

Näin. Julkistetun joukkueen pitää viestiä selvästi eteenpäin menosta eikä niin, että tulee muutama turhake, kaksi ulkomaalaista tryouttia ja junnuja. Vähintään ykkössentteri tai ykköspakki pitää olla niminä tiedossa. Tai vaihtoehtoisesti pitää todeta ääneen, että joukkueen tavoitteena on paikka säälipleijareissa.

Itse olen tästä sen verran erimieltä, että minulle ensikauden joukkuetta tärkemämpi on tämän kauden tulos. Jokaisen pitäisi ymmärtää että rahaa ei sada taivaalta. Tärkeää eteenpäin menemistä pitäisi siis näkyä tällä raha puolella. Ilman sitä joukkue ei tule koskaan olemaan kova.
 

UglyHouse

Luottopelaaja
Viestejä
4 352
Vs: Kausikorttiketju kaudelle 2018-2019

Kotikatsomo sanoi:
Tietenkään myyjä ei pidä paikkaa varattuna jos tilaus ei ole päällä. En ole tuollaista järjettömyyttä kenenkään nähnyt ehdottavan.

Miksi ylipäätään on olemassa kausikortti, kun asiakas voi ostaa irtolipun jokaiseen peliin? En ymmärrä miten hankalasti yrität tätä ajatella.

Maailma on täynnä kuukausimaksuisia tuotteita. Ei tarvitse sitoutua esim. vuodeksi kerrallaan tai ostaa jokaista tuotetta/palvelua erikseen. Miksi tätä logiikkaa ei voisi soveltaa tässä tapauksessa?

Lainaus käyttäjältä: Kotikatsomo - 11.03.2018, 18:55
.. vaan että tuon voi esim. ottaa käyttöön lokakuussa, lopettaa joulukuussa ja jatkaa helmikuussa oman mielen mukaan.


Ymmärsin kirjoituksesi sitten täysin väärin. Ehkä todellakin ajattelen hankalasti, tai olen muuten vaan tyhmä.
 

Carabasin Markiisi

Luottopelaaja
Viestejä
5 374
Vs: Kausikorttiketju kaudelle 2018-2019

Ostin nyt itsekin, kun halvalla sai. Selkärankani on honkalehtoisan taipuisa.

Vähän sekava tuo kaupan tilaussysteemi, kun minkä tahansa maksutavan valinta vei Paytrailiin ainakin tabletilla, nyt pöytäkoneelta katsottuna toimii muutenkin paremmin... no, onnistui ilmeisesti kuitenkin.
 

Hepulina16

Luottopelaaja
Viestejä
1 322
Vs: Kausikorttiketju kaudelle 2018-2019

Kertokaas nyt tyhmälle.... eli kun tuo kausari on ollut tässä jo jonkin aikaa, samalle paikalle, niin pitääkö mun nyt ilmoittaa sinne toimistolle, että haluan pitää saman paikkani?Ihmettelen, koska nyt tuolla facessa on sellaiset tyypit ilmoitellu, että "kausari laitettu tilaukseen", vaikka ne on koko kauden huudellu, että niillä on kausari olemassa. Mä käsitin tuosta kirjeestä, että se jatkuu automaattisesti ellei sitä halua katkaista tai vaihtaa paikkaa tms. Eli olenko mä nyt ymmärtänyt jotain väärin?
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
13 987
Vs: Kausikorttiketju kaudelle 2018-2019

Hepulina16 sanoi:
Kertokaas nyt tyhmälle.... eli kun tuo kausari on ollut tässä jo jonkin aikaa, samalle paikalle, niin pitääkö mun nyt ilmoittaa sinne toimistolle, että haluan pitää saman paikkani?Ihmettelen, koska nyt tuolla facessa on sellaiset tyypit ilmoitellu, että "kausari laitettu tilaukseen", vaikka ne on koko kauden huudellu, että niillä on kausari olemassa. Mä käsitin tuosta kirjeestä, että se jatkuu automaattisesti ellei sitä halua katkaista tai vaihtaa paikkaa tms. Eli olenko mä nyt ymmärtänyt jotain väärin?

Mä ymmärsin, että jatkuu automaattisesti, jos erikseen ei peruuta nykyistä kausaria.
 

Hepulina16

Luottopelaaja
Viestejä
1 322
Vs: Kausikorttiketju kaudelle 2018-2019

jurgen sanoi:
Hepulina16 sanoi:
Kertokaas nyt tyhmälle.... eli kun tuo kausari on ollut tässä jo jonkin aikaa, samalle paikalle, niin pitääkö mun nyt ilmoittaa sinne toimistolle, että haluan pitää saman paikkani?Ihmettelen, koska nyt tuolla facessa on sellaiset tyypit ilmoitellu, että "kausari laitettu tilaukseen", vaikka ne on koko kauden huudellu, että niillä on kausari olemassa. Mä käsitin tuosta kirjeestä, että se jatkuu automaattisesti ellei sitä halua katkaista tai vaihtaa paikkaa tms. Eli olenko mä nyt ymmärtänyt jotain väärin?
No näin mäkin sen ymmärsin, kiitos!

Mä ymmärsin, että jatkuu automaattisesti, jos erikseen ei peruuta nykyistä kausaria.
 

Bakteeri

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
934
Vs: Kausikorttiketju kaudelle 2018-2019

Hepulina16 sanoi:
jurgen sanoi:
Hepulina16 sanoi:
Kertokaas nyt tyhmälle.... eli kun tuo kausari on ollut tässä jo jonkin aikaa, samalle paikalle, niin pitääkö mun nyt ilmoittaa sinne toimistolle, että haluan pitää saman paikkani?Ihmettelen, koska nyt tuolla facessa on sellaiset tyypit ilmoitellu, että "kausari laitettu tilaukseen", vaikka ne on koko kauden huudellu, että niillä on kausari olemassa. Mä käsitin tuosta kirjeestä, että se jatkuu automaattisesti ellei sitä halua katkaista tai vaihtaa paikkaa tms. Eli olenko mä nyt ymmärtänyt jotain väärin?
No näin mäkin sen ymmärsin, kiitos!

Mä ymmärsin, että jatkuu automaattisesti, jos erikseen ei peruuta nykyistä kausaria.

Ei tarvitse! Kortti uusiutuu automaattisesti ja lasku kortista tulee huhtikuun aikana. Näin eilen sain vastauksen toimistolta.
 

Jarno Saarinen

Luottopelaaja
Viestejä
1 660
Vs: Kausikorttiketju kaudelle 2018-2019

Tuo viesti mikä toimistolta tuli oli melkoisen sekava, ollakseen kuitenkin tonnin tilauksen tilausvahvistus :D No pitänee varmistua mikä taho mun korttilaskuni loppupeleissä maksaa. Paikat pidetään, makso mitä makso.
 

Kiekkopanda

冰球很酷!
Viestejä
512
Vs: Kausikorttiketju kaudelle 2018-2019

Tilasin seisomakausikortin ja meiliin tuli Paytrailin maksuvahvistus. Onko joku hakenut kortin toimistolta tuolla meiliin tulleella Paytrailin maksuvahvistuksella vai lähettääkö toimisto vielä uuden viestin kun kortti on noudettavissa?
 
Ylös