Kausikorttiketju 2023-2024

eino-mies

Rivipelaaja
Viestejä
88
Minä en nöyrry vaikka asiaa olen aktiivisesti puntaroinutkin. Kaksi korttia olisin ostanut, mutta enpä osta. Hulluahan se on, että on vielä myymätömiä paikkoja, ja setelinippua heilutan Ilveksen edessä, mutta ei niille kelpaa. Ok, no kelpaisi varmaan, mutta kun ei ole mulla mahdollisuuksia seuraavaan runkosarjaan.
 

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
Viestejä
5 659
Onko lippupisteellä tämmöinen toiminnallisuus, vai tarkoitatko että lainaisin korttia kavereille/tutuille maksua vastaan?

On, mutta sitä ei käytetä. P-Amerikan puolella vastaavanlainen systeemi on ollut jo pitkään arkipäivää. Siis käytänössä voit palvelussa myydä kausikorttipaikkasi, jos et itse ole paikalle menossa. Palvelu ottaa luonnollisesti tuosta provikat, mutta on hyvä keino kompensoida todella arvokkaita kausareita.

Esim NHL-matseihin noista palveluista löytää ihan hyvin lippuja, vaikka itse matsi olisi loppuunmyyty.
 
Viimeksi muokattu:

Random Hero

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
202
Itselläkään ei runkkarikausari ole järkevä vaihtoehto, koska teen vuorotöitä ja muksu on sen verran pieni ettei arkipeleihin voi vielä ottaa mukaan kun nukkumaanmenoaika painaa päälle. Nappasin kuitenkin pleijarikausarin kun epassilla sai ostettua niin ei liikaa tule tappiota vaikka ei tulisi täyttä määrää pelejä. Kuolisin vitutuksen aiheuttamaan sydänkohtaukseen, jos en saisi pilettiä johonkin peliin joten pleijarikausari oli siinä mielessä fiksumpi vaihtoehto.
 

NallePuh

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
387
Itsekin jouduin taipumaan tuohon playoff kausariin, koska vitutuksen määrä olisi aivan liian suuri, jos finaaleissa sitten ei pääsisi paikanpäälle. Joten sen vuoksi pojat nyt sitten PÄÄTYYN ASTI!
 
  • Tykkää
Reactions: M22

Aikapommi

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
284

Siellä jo joku myy playoff-kausikorttia. :D

Mikähän tuossa taustalla :D Joku hutiostos ja palautusoikeutta ei ole vai mitä. En kyllä tiedä miten vahingossa ostaisi esimerkiksi kaksi kausaria jos tarkoitus ollut vain yksi hankkia. Ja kun hintakin on aika epäilyttävä. Palautteiden perusteella vielä ihan luotettava myyjä.
 

dr Origo

Luottopelaaja
Viestejä
1 870
Mikähän tuossa taustalla :D Joku hutiostos ja palautusoikeutta ei ole vai mitä. En kyllä tiedä miten vahingossa ostaisi esimerkiksi kaksi kausaria jos tarkoitus ollut vain yksi hankkia. Ja kun hintakin on aika epäilyttävä. Palautteiden perusteella vielä ihan luotettava myyjä.
En tiedä mikä on idea. Toki jää voitolle jos Ilves pelaa vain kaksi-kolme kotiottelua ja saa sitten hyvitykset ensi kauden korttiin? Kannattaa tiedustella mikä juttu. Voihan olla, että on tullut jotain akuuttia elämäntilanteessa.
 

Aikapommi

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
284
En tiedä mikä on idea. Toki jää voitolle jos Ilves pelaa vain kaksi-kolme kotiottelua ja saa sitten hyvitykset ensi kauden korttiin? Kannattaa tiedustella mikä juttu. Voihan olla, että on tullut jotain akuuttia elämäntilanteessa.

Niin voihan tuossa "hyvällä" tuurilla tehdä voittoakin, en sitä tullut ajatelleeksi. Siitä halpa kortti jollekkin jolla vielä tarve on.
 

Murheellinen sosialisti

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
162
Millään tapaa kausikortin hankkimista kritisoimatta (päinvastoin), on tietysti hyvinkin mahdollista, että ratkaiseva finaali jäisi kausikortista huolimatta kokematta, kun ei lippua saa. Jos siis sattuu vieraspeliksi. Se olisi kyllä aika painajaismainen tilanne ja haluan uskoa, että kyllä sitten jostain lipun saisi ainakin jos tarpeeksi venyttää lompakkoa..

Jos Ipalle olisi mestaruus katkolla vierasottelussa, lippuja saisi aika hyvin ostettua kotijoukkueen faneilta, jos vain kyseessä ei olisi seiskapeli Tapparaa vastaan.
 

Teemu Killinen

Rivipelaaja
Viestejä
50
Mikähän tuossa taustalla :D Joku hutiostos ja palautusoikeutta ei ole vai mitä. En kyllä tiedä miten vahingossa ostaisi esimerkiksi kaksi kausaria jos tarkoitus ollut vain yksi hankkia. Ja kun hintakin on aika epäilyttävä. Palautteiden perusteella vielä ihan luotettava myyjä.
Voisiko olla nuorisokausari, kun hinta noin alhanen? Sehän on normaalisti noin 135€.
 

Kreivi Brad Sjöblom

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
287
Osaako kukaan täällä kertoa kuinka Osasto 41:n kautta tilatun pleijarikortin toimituksessa menetellään? Tuleeko postissa vai noudetaanko kaupalta? Tuleeko lasku vai maksetaanko kaupalla noudon yhteydessä?

Pojan kanssa otettiin tänä vuonna seisomokatsomoon ja itse otin Osaston kautta. Tilauslomakkeessa mainittiin, että Ilves hoitaisi kortin laskutuksen sekä sen toimituksen, mutta torstai tulee pian. Ajattelin kysästä täältä ennenkö soitan tyhmänä asiasta toimistolle :D
 

tiuhtiviuhti

Rivipelaaja
Viestejä
14
Osaako kukaan täällä kertoa kuinka Osasto 41:n kautta tilatun pleijarikortin toimituksessa menetellään? Tuleeko postissa vai noudetaanko kaupalta? Tuleeko lasku vai maksetaanko kaupalla noudon yhteydessä?
Laskutuksesta en tiedä ja toivottavasti fyysinenkin kortti ilmestyy (koska puhelin voi aina sipata) mutta äsken ilmestyi mulla ainakin äppiin näkyville.
 

Kekkeruusi

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
239
Osaako kukaan täällä kertoa kuinka Osasto 41:n kautta tilatun pleijarikortin toimituksessa menetellään? Tuleeko postissa vai noudetaanko kaupalta? Tuleeko lasku vai maksetaanko kaupalla noudon yhteydessä?

Pojan kanssa otettiin tänä vuonna seisomokatsomoon ja itse otin Osaston kautta. Tilauslomakkeessa mainittiin, että Ilves hoitaisi kortin laskutuksen sekä sen toimituksen, mutta torstai tulee pian. Ajattelin kysästä täältä ennenkö soitan tyhmänä asiasta toimistolle :D
Tätä itsekkin mietin. Tässä alkaa jo jänskättää et koska saapuu.
 

Rakim187

Rivipelaaja
Viestejä
19
Sellainen kysymys ja varmistus että päivittyykö apin normaalikausarin qr-koodi jotenkin ennen playoffsien alkua jos ei ole perunut playoffs kausaria (osaston kautta hommattu kausari). Lähinnä vaan varmistan kun itse ei pääse ensimmäiseen kotiplayoff peliin ja laitoin kausarini eteenpäin tähän matsiin. Varmaan aivan turhaa varmistuksen varmistusta mutta olisi se ikävä jos ns vanhalla qr-koodilla ei pääsisikään matsiin ja sen olisi jakanut eteenpäin.

Kiitos infoista jo etukäteen.
 

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
Viestejä
5 659
Sellainen kysymys ja varmistus että päivittyykö apin normaalikausarin qr-koodi jotenkin ennen playoffsien alkua jos ei ole perunut playoffs kausaria (osaston kautta hommattu kausari). Lähinnä vaan varmistan kun itse ei pääse ensimmäiseen kotiplayoff peliin ja laitoin kausarini eteenpäin tähän matsiin. Varmaan aivan turhaa varmistuksen varmistusta mutta olisi se ikävä jos ns vanhalla qr-koodilla ei pääsisikään matsiin ja sen olisi jakanut eteenpäin.

Kiitos infoista jo etukäteen.

En tiedä ymmärsinkö kysymystä oikein, mutta en näe syytä miksi päivittyisi? Pysyyhän fyysisenkin kausarin QR-koodi samana, mikä kaiken järjen mukaan on sama mikä apissa.
 

Rakim187

Rivipelaaja
Viestejä
19
En tiedä ymmärsinkö kysymystä oikein, mutta en näe syytä miksi päivittyisi? Pysyyhän fyysisenkin kausarin QR-koodi samana, mikä kaiken järjen mukaan on sama mikä apissa.
Totta, mitähän sitä miehellä oli mielessä taas kun tämmönen tuli mieleen eli ymmärsit ihan oikein ja täällä vaan piuhat päässä oli tiltissä tästä pelien odottelemisesta tms. Eihän tuo fyysisen kausarin qr-koodi voi muuttua. Case close siis.
 
Viimeksi muokattu:

Mikke

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
323
Playoff-kausikortin voi tänään hakea "Nokia Arenan lipunmyynnin infopisteeltä"

Ei ole aavistustakaan missäpäin tällainen on, aulassa vai Ilves-Kaupan suunnalla? Osaisiko joku neuvoa?
 
Ylös