Kausikortit ja otteluliput

Carabasin Markiisi

Luottopelaaja
Viestejä
5 354
Avataanpa tälle keskustelulle oma ketjunsa, kun varmasti kauden mittaan aiheesta juttua syntyy.

"Kausikortti on voimassa kaikissa Ilveksen Veikkausliigan kotiotteluissa, mukaanlukien mahdollinen Veikkausliigan eurolopputurnaus, sekä Ilves/2 kotiotteluissa.

Kaikki kausikortit aktivoituvat automaattisesti Suomen Cupin sekä UEFA Konferenssiliigan kaikkiin kotipeleihin. Suomen Cupin ja UEFA konferenssiliigan kotipelit laskutetaan jälkilaskutuksena toteutuneiden pelien mukaisesti voimassa olevan hinnaston mukaisesti, ellei niitä ole peruutettu erillisen ohjeen mukaisesti. Suomen Cupin ja Konferenssiliigan otteluiden lippuhinnat julkaistaan keväällä 2024."


Uutiskirjeestä:

Lippu.fi on solminut yhteistyösopimuksen Ilves Stadion Oy:n kanssa Tammelan stadionin lipunmyynnistä. Lippu.fi myy yksinoikeudella liput kaikkiin stadionilla järjestettäviin tapahtumiin. Laaja yhteistyö käsittää kaikki lipunmyyntiin liittyvät ratkaisut Tammelan stadionille.

Tammelan stadion on jalkapalloseura Ilveksen kotistadion. Ilveksen kotiotteluiden lisäksi stadionin täyttävät konsertit ja viihdetapahtumat, lisäksi se on vuokrattavissa kokouskäyttöön.

Tammelan stadionin rakennustyöt käynnistyivät legendaarisella paikalla Tampereen Tammelassa kesällä 2021. Stadionin on määrä valmistua marraskuussa 2023.


ilves-tammelan-stadion-pohjakartta-1-1024x958.jpg
 

BEAT!!

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
319
Lisätäänpä tänne tietoa kannattajapäädystä, niiden kausikorteista ja tulevaisuudessa myös irtolipuista.

Ilveksen kannattajakatsomo sijaitsee eteläpäädyssä lohkossa C3. Eli aivan keskellä maalin takana.

Kyseinen lohko on numeroimaton seisomokatsomo, missä on menoa ja vilskettä. Lohko on myös ikärajaton, eli sinne ovat tervetulleita kaikki kannatustoiminnasta kiinnostuneet.

Kausikortin saa ostettua vain erillisestä linkistä: www.bit.ly/ilveskannattaja


F9_brmcWIAA9ADN
 

harkkapilli

Luottopelaaja
Viestejä
1 830
Nyt onnistuu lastenkausarin (79e) tilaaminen C3 kannattajasektioon
Hieno juttu. Tällä hetkellä näyttäisi olevan 27 paikkaa harmaana C3-lohkossa. Enemmänkin mahtuisi vielä. Toivottavasti mahdollisuus tilata lastenkausari kannattajakatsomoon lisää myös lohkon kausarimyyntiä. Laskin lippukaupan paikkakartasta, että C3-lohkossa on yhteensä 226 paikkaa.

Tähän ketjuun saanee lisäillä myös tiedon naisten kausarista, kunhan sellainen tulee taas joskus myyntiin. Toivottavasti tulee vielä ennen joulua. Varsinkin nyt vaikuttaisi olevan viime kautta olennaisempi tieto, kun Veikkausliiga-kausarilla ei ilmeisesti ole enää pääsyä naisten otteluihin. Kansallista Liigaa ja muita naisten otteluita ei ole ainakaan mainittu Veikkausliiga-kausarin yhteydessä.
 

Carabasin Markiisi

Luottopelaaja
Viestejä
5 354

Eiköhän tämäkin, että Anna Olmalan gradukyselystä voi saada palkinnoksi kausikortin, ole sinetti sille, että tosiaan Kansallisen liigan kausikortit myydään erikseen. Laitoin kyselyynkin johonkin kohtaan, että ehdottomasti järkevää olisi myydä yhtä Ilveksen jalkapallokausikorttia tämän puuhastelun sijaan.
 

harkkapilli

Luottopelaaja
Viestejä
1 830
Eiköhän tämäkin, että Anna Olmalan gradukyselystä voi saada palkinnoksi kausikortin, ole sinetti sille, että tosiaan Kansallisen liigan kausikortit myydään erikseen.
En ainakaan itse tulkinnut tuota niin. Myytiinhän naisten otteluihin viime kaudellakin erikseen tukikausaria hintaan 39,90 €. Jos halusi käydä vain naisten otteluissa, niin tuo oli edullisempi vaihtoehto kuin Veikkausliiga-kausari, johon sisältyi myös naisten ottelut. Plussana myös se, että tukikausarin hinta meni kokonaisuudessaan naisten joukkueelle. Itsellä oli jälkimmäisestä syystä viime kaudellakin molemmat kausarit, vaikka Veikkausliiga-kausarikin olisi riittänyt peleihin pääsemiseen.

Olen muuten kyllä samaa mieltä, että olisi hyvä sisällyttää myös naisten ottelut Veikkausliiga-kausariin. Oli niin tai näin, niin ne naisten kausaritkin pitäisi laittaa jo myyntiin. Ainakin viisi Kansallisen Liigan joukkuetta on jo tiedottanut kausarimyynnistä ja osalla niistä on myös Black Friday -tarjouksia tai kampanjahintoja vuoden loppuun asti. Ilves on tiedottanut vain valmennuksesta ja kourallisen pelaajasopimuksia (lähinnä jatkosopimuksia).
 

Supin tukit

Luottopelaaja
Viestejä
1 341

Eiköhän tämäkin, että Anna Olmalan gradukyselystä voi saada palkinnoksi kausikortin, ole sinetti sille, että tosiaan Kansallisen liigan kausikortit myydään erikseen. Laitoin kyselyynkin johonkin kohtaan, että ehdottomasti järkevää olisi myydä yhtä Ilveksen jalkapallokausikorttia tämän puuhastelun sijaan.
Käykääs kaikki vastaamassa kyselyyn! Kävin juuri itse vastaamassa ja kysymykset käsittelevät hyvin laajasti meidän rakkaan seuran kannattaja- ja seurakulttuuria. Mitä useampi vastaa, sitä laajempi kuva saadaan Annan Pro Graduun meidän Ilveksestä!
 

harkkapilli

Luottopelaaja
Viestejä
1 830
Kausikortit ollut hyvänaikaa myynnissä. Onkos kenellekään jo kausikortti tullut postissa?
Jos veikkaisin jotain, niin sekä sähköinen että fyysinen kortti tulee joskus maalis-huhtikuussa.
Vastailen tänne lippuja käsittelevään ketjuun.

Voi tosiaan olla, että kausarit tulevat vasta lähempänä Veikkausliiga-kauden alkua, koska kausikorttien hinnastosivulla ei ole mainittu niiden oikeuttavan sisäänpääsyyn esimerkiksi Liigacup-kotiotteluihin helmi-maaliskuussa.
 

kiitoköökki

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
160
Onko tietoa koska yksittäiset liput tulevat myyntiin. Viime vuosina jalkapallon seuranta jäänyt vähemmälle, mutta nyt uuden stadion ja paluu kotiin Tammelaan kiinnostaa kovasti
 

Lippu liehuu näin

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
991
Onko tietoa koska yksittäiset liput tulevat myyntiin. Viime vuosina jalkapallon seuranta jäänyt vähemmälle, mutta nyt uuden stadion ja paluu kotiin Tammelaan kiinnostaa kovasti
Torstaina tulee selville ja eiköhän pian sen jälkeen tule liputkin myyntiin.
 

ysi

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
425
Ymmärsinköhön Instagram-päivityksestä oikein, että yksittäiset liput tulee myyntiin huomenna?
 

Aikapommi

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
284
Olenkin joskus merkinnyt tämän päivän kalenteriin, jotta muistan olla lippukaupoilla hereillä. Ihmeen vähän tätä missään mainostetaan tai sitten olen itse ne mainokset ansiokkaasti välttänyt. Ei taida olla infoa siitä, että mihin aikaan nämä liput nyt tulevat myyntiin? Eiköhän uuden Tammelan ensimmäinen pääsarjatason ottelu ansaitisi sen verran ison huomion, että hype olisi jo lipunmyynnin käynnistymisessä.
 

Atte902

Rivipelaaja
Viestejä
87
Olenkin joskus merkinnyt tämän päivän kalenteriin, jotta muistan olla lippukaupoilla hereillä. Ihmeen vähän tätä missään mainostetaan tai sitten olen itse ne mainokset ansiokkaasti välttänyt. Ei taida olla infoa siitä, että mihin aikaan nämä liput nyt tulevat myyntiin? Eiköhän uuden Tammelan ensimmäinen pääsarjatason ottelu ansaitisi sen verran ison huomion, että hype olisi jo lipunmyynnin käynnistymisessä.
Taitaa olla vain Ilveksen sosiaalisen median alustoilla. Itse olen ihmetellyt myös, että miksei jalkapallo-ilvestä mainosteta lähes yhtään katukuvassa. Ihan hyvin voisi pistää bussin kylkeen ja pysäkeille. Mutta mistä minä mitään tiedän markkinoinnista, kun en kerran olisi vaihtanut nimeä fc:ksi :)
 

Aikapommi

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
284
Taitaa olla vain Ilveksen sosiaalisen median alustoilla. Itse olen ihmetellyt myös, että miksei jalkapallo-ilvestä mainosteta lähes yhtään katukuvassa. Ihan hyvin voisi pistää bussin kylkeen ja pysäkeille. Mutta mistä minä mitään tiedän markkinoinnista, kun en kerran olisi vaihtanut nimeä fc:ksi :)

Tuntuu, että niissäkään ei tästä paljoa hiiskuta. Toki tekeminen on ihan yleisesti ottaen omaan silmään aika heikkoa (pl. tietysti jääkiekkopuoli), eikä vain tämän lipunmyynnin suhteen.

EDIT: Noniin, klo 14 alkaa lipunmyynti.
 
Viimeksi muokattu:

jokuvaa

Rivipelaaja
Viestejä
57
Pääseekös kausarilla tuoho lauantain cup-matsiin? Kannattajapääty näemmä yks avoinna olevista katsomoista, niin tekis mieli päästä jo vinguttaa korttia
 

38 Special

Luottopelaaja
Viestejä
1 294
Pääseekös kausarilla tuoho lauantain cup-matsiin? Kannattajapääty näemmä yks avoinna olevista katsomoista, niin tekis mieli päästä jo vinguttaa korttia
Oletko jo saanut kausarin?

Itse olen saanut vain oheisen vahvistuksen oston yhteydessä ja tilasin pelkän mobiiliversion, en fyysistä korttia.
1000044306.jpg
 
Ylös