Kausiketju 2026-2027 - Mihin kissa superkaudella yltää?

Olen täysin eri mieltä.
Ja miksi se olisi virhe jos se kannatti tehdä. Mäntykivi on loistava sentteri. Viime kausi oli vaikea, mutta sisälsi loukkaantumisia ja joidenkin huhujen mukaan kentän ulkopuolisiakin vaikeuksia mitkä varmasti vaikuttaneet pelisuorituksiin. Kaikki me täällä oltiin pettyneitä Männyn sesonkiin, mutta eniten varmaan mies itse oli pettynyt.

Ominaisuudet Männyllä sellaiset mitkä sopii sentteripelin vaateeseen ovat erinomaiset. Aloituksissa hän oli eniten ongelmissa ensimmäisinä vuosina täällä, mutta Hölön tultaessa Mänty teki muutoksia mailaansa (lapa korkeammaksi, jäykempi maila jne) ja vuosi vuodelta Mänty kehittyi paremmaksi ja paremmaksi minkä ihan silmätestilläkin pystyi huomaamaan.

Itse olen todella iloinen, että Mäntyä jaksettiin peluuttaa keskellä ja mies itse tajusi mitä pitää parantaa jne. Nyt ensi kaudella Ruotsissa kovemmassa liigassa ja isompien rahojen äärellä.
Väitän, että on aika tyytyväinen siihen miten asiat täällä meni vaikka joukkuemenestys ei ihan päätyyn asti riittänytkään. Varmasti sai sen mitä haki eli kehittymistä paremmaksi pelaajaksi ja reitin isompiin ympyröihin.

Laadukas kotimainen sentteri jonka ottaisin omaan joukkueeseen joka päivä.

Pahoittelut off topicista, mutta en voinut olla vastaamatta. :D
Myönnän virheeni jos Mäntykivi istutetaan sentteriksi Ruotsissa ja siinä menestyy.

Takaisin