Kausiketju 2026-2027 - Mihin kissa superkaudella yltää?

Muutama viikko pettymyksestä ja fiilis on mennyt tällä etä-fanilla vaiheesta "ensi kaudella en ota katsomoa" vaiheeseen "alkais jo".

Mitä enemmän pohtinut tuota rosteria niin se on hyvinkin mielenkiintoinen. Varsinkin JMJ + omien junnujen nosto kokoonpanoon lämmittää mieltä. Lisäksi tuo kolmikko Hynninen+Korhonen+Haatanen saattaa olla yllättävän kova. Veikkaan myös että Arttu Niskanen lyö itsensä läpi ensi kaudella isosti. Ei tuo tässä kohtaa vaikuta kyllä mestaruusjunalta... vaatii paljon kasvua pelaajilta ja yhden kiekollisen ja yhden maalinedusjyrän vuodenvaihteessa...

Isona plussana myös että runkosarjan lopussa kolme vieraspeliä pääkaupunkiseudulla, joihin itsellä helppo mennä.

Mun mielestä ihan ok ohjelma tuo joulukuu on vähän paskempi kun ei oo kun 3 kotiottelua ja oon tässä miettinyt että voisikohan toimistolla alkaa miettimään että josko pelataisiin yks tai pari peliä hakametsässä liigan superkauden kunniaksi? Tammikuussa ihanasti ollaan kotona ja se on kyllä elintärkeää koska tammikuu on se vaikein jakso liigassa yleensä.

Mun mielestä ihan ok ohjelma tuo joulukuu on vähän paskempi kun ei oo kun 3 kotiottelua ja oon tässä miettinyt että voisikohan toimistolla alkaa miettimään että josko pelataisiin yks tai pari peliä hakametsässä liigan superkauden kunniaksi? Tammikuussa ihanasti ollaan kotona ja se on kyllä elintärkeää koska tammikuu on se vaikein jakso liigassa yleensä.
Varmasti olisi helppoa pelata Hakametsässä noita tiistai pelejä, mutta Areenan kanssa sopimus, että Liiga pelit pelataan siellä.

Erittäin erikoinen otteluohjelma, kun heti kesken syyskuun on kaksi viikon mittaista pelitaukoa. No, onpahan aikaa treenata peliä kuntoon.

Takaisin