Kausiketju 2023-2024 - Pendolinon matka jatkuu

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
13 946
Kalpa - Sport toinen peli.. Kapanen ampuu läpiajosta karkeasti yli. Vaihtoaitiossa häntä naurattaa ja hetken päästä ratkaisee pelin.

Tässä Kalpan etu Ilvekseen. Siellä on paineeton ja rento tila.

Tämä on Ilveksenkin löydettävä.. stressaamalla ja mailaa puristamalla tulee noutaja varmasti.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
13 946
No.. kerätään itsemme.
Ilves sössi ensimmäisen pelin ihan itse, eli omissa käsissä on tekeminen.
Ehkä tämä oli se tarvittava tapahtuma, että joukkue herää. Nyt on kortit jaettu uusiksi ja Kalpalla on kotietu, se myös johtaa sarjaa. Kaikki peliin ja haastamaan on asetelma nyt.

Ei näitä kukaan keväällä enää muistele, vai miten se meni...
 

Pentti Annanen

Luottopelaaja
Viestejä
1 727
No.. kerätään itsemme.
Ilves sössi ensimmäisen pelin ihan itse, eli omissa käsissä on tekeminen.
Ehkä tämä oli se tarvittava tapahtuma, että joukkue herää. Nyt on kortit jaettu uusiksi ja Kalpalla on kotietu, se myös johtaa sarjaa. Kaikki peliin ja haastamaan on asetelma nyt.

Ei näitä kukaan keväällä enää muistele, vai miten se meni...
Juu, se kuulemma riittää, että peli kulkee sitten keväällä
 

Ilves fan

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
963
Jotenkin semmonen valtaisan magea kutina siitä että huomenna taas pelataan ja lisää kutinaa tuottaa se että usko on palannut ilta myöhäsellä.
Huomenna tulos luokkaa 0-4 tai 1-5 ja sarja tasoihin!
Ja Clendening 3+1 (okei meni yli)
 
Viestejä
1 814
Maanantaina kaikki halliin ja mökä päälle. Tätä on vittu vuosi taas odotettu, niin nyt täytyy vain uskoa. Ja jos ei joukkue ole valmis taistelemaan loppuun asti, sen kuuluukin hävitä ja hävetä.

Ja Pennanen saa ruveta antaan jotain muutakin kuin hienoja puheita. Vitun säälittävää tähän mennessä, Antti!
 

Rst83

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
439
Screenshot_2024-03-27-21-24-11-89_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg

Mun on nyt pakko nostaa nämä vanhat keskustelut esille kun sain kuraa niskaan aika reilusti kun arvostelin valmennuksen edes ottamuksia...

Mielellään kuulisin miltä peli näyttää tällä hetkellä?

Mun mielestäni se näyttää jopa vielä huononmalta.
 

oowee

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
605
Jos koko kausi on pelattu rauhallista kiekottelua, haettu hallintaa ja oltu oikeasti hitaita niin onko ihme jos vauhtijoukkue on saanut tuon pelin näyttämään melko huonolta
 

vivalavili

Luottopelaaja
Viestejä
1 372
Paska maku jää Pendosta ja koko joukkueesta kyllä suuhun. Onnea Pendolle maajoukkueeseen (ei) ja toivottavasti seuraava valmentaja vetää koko projektinsa loppuun asti eikä ilmoita hyppäävänsä laivasta vuosi sopimuksesta.
 
Ylös