Kausiketju 2023-2024 - Pendolinon matka jatkuu

Ylärima

Rivipelaaja
Viestejä
50
J.Jalonen puhuikin nyt Ilveksestä.

Ilvekselle ei virkamies kiekko sovi ohan se nyt nähty.
Ei ole mitenkään henkilökohtaisesti sinulle. Mutta onko se nyt jo nähty, että "virkamieskiekko" ei sovi Ilvekselle? En ihan allekirjoita tätä vaikka kotipeleissä parannettavaa on.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 277
J.Jalonen puhuikin nyt Ilveksestä.

Ilvekselle ei virkamies kiekko sovi ohan se nyt nähty.
Miten se on nyt nähty?

IMG_3657.jpeg
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
J.Jalonen puhuikin nyt Ilveksestä.

Ilvekselle ei virkamies kiekko sovi ohan se nyt nähty.
Mitä on nähty?

Ollaan kiinni samassa pistekeskiarvossa kuin viime kaudella, jolloin taottiin korkeimmat lukemat ties kuinka pitkään aikaan. Haluaisitko näyttää ne todisteet, joiden perusteella "luomukiekko" on sopinut Ilvekselle paremmin ja tämä nykyinen ei sovi?

Haluaisitko vielä kertoa, miten on mahdollista, että joku pelityyli ei vain sovi jollekin tietyn nimiselle joukkueelle, kun kuitenkin kaikki pelaajista lähtien vaihtuu vuosien saatossa? Onko se kenties keltavihreät värit, jotka tekevät sen, että Ilves-nimiselle joukkueelle ei sovi "virkamieskiekko", joka kuitenkin sopii jollekin muulle joukkueelle?
 

Rst83

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
439
Mitä on nähty?

Ollaan kiinni samassa pistekeskiarvossa kuin viime kaudella, jolloin taottiin korkeimmat lukemat ties kuinka pitkään aikaan. Haluasitko näyttää ne todisteet, joiden perusteella "luomukiekko" on sopinut Ilvekselle paremmin ja tämä nykyinen ei sovi?

Haluaisitko vielä kertoa, miten on mahdollista, että joku pelityyli ei vain sovi jollekin tietyn nimiselle joukkueelle, kun kuitenkin kaikki pelaajista lähtien vaihtuu vuosien saatossa? Onko se kenties keltavihreät värit, jotka tekevät sen, että Ilves-nimiselle joukkueelle ei sovi "virkamieskiekko", joka kutenkin sopii jollekin muulle joukkueelle?
Lyhyt on muisti...tänään 2 erää virkamies kiekkoa 0-3 ja 1 erä luomu kiekkoa 3-0.

Ja en nyt hae mitään tilastoja tässä asiassa.

Vaan aivan henkilökohtaisen mielipiteeni tuon Julki, että en ole tyytyväinen pendon Ilvekseen.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Lyhyt on muisti...tänään 2 erää virkamies kiekkoa 0-3 ja 1 erä luomu kiekkoa 3-0.

Ja en nyt hae mitään tilastoja tässä asiassa.

Vaan aivan henkilökohtaisen mielipiteeni tuon Julki, että en ole tyytyväinen pendon Ilvekseen.

Tänään se siis nähtiin.

Joo-o...

Eiköhän se ollut siinä sitten.
 

Ylärima

Rivipelaaja
Viestejä
50
Taas myrskyjä vesilasissa parin pelin perusteella. Joka peliä ei voi voittaa, riittää että voittaa sen kauden viimeisen.
Silloin tällöin tulee teidän foorumia luettua. Eikös sielläkin taidettu noin viikko takaperin kertoa, että peli on virkamieskiekkoa joka ei ketään kiinnosta yms.?
 

Blegifan

Luottopelaaja
Viestejä
2 482
Kyllähän virkamieskiekkoa Pennanen peluuttaa. Aivan varmasti pelaajat eivät saa tässä sapluunassa joka ilta parasta irti henk tasolla pelillisesti ja henkisesti , mutta pisteitä tuottaa tasaisesti. Playoffeissa asenne ja henkinen kantti varmasti pelitavan suhteen parempi. Näin sen kertoo jo pelkästään maalaisjärki…
 

Rautakorven haamu

Luottopelaaja
Viestejä
1 171
Silloin tällöin tulee teidän foorumia luettua. Eikös sielläkin taidettu noin viikko takaperin kertoa, että peli on virkamieskiekkoa joka ei ketään kiinnosta yms.?
Ainahan näissä tilanteessa jotkut paniikkipertsat alkavat juoksemaan ympäri suljettua huonetta, oli kyse mistä tahansa foorumista. Mestaruus ratkaistaan aina vasta keväällä. itse odottelen rauhassa sinne asti. Selkä Ilves että Tappara ovat ihan hyvissä asemissa sitä varten.
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 668
7 päivän sisään 9 pistettä 5 pelistä ja tänään mahdollisuudet tehdä siitä 12 pistettä 8 päivän sisään 6 pelistä. Tänään viimeinen rypistys ennen kuin pieni ansaittu tauko tulee. Olisi voinut huonomminkin mennä kävi tänään miten kävi.
 

Rst83

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
439
Tänään se siis nähtiin.

Joo-o...

Eiköhän se ollut siinä sitten.
Eilen mielestäni nähtiin hyvä esimerkki mikä vaikutus Ilveksen peliin "virkamies" vs "luomu" kiekko, sitä hain tuossa.

En tarkoittanut että olen mielipiteeni pendon pelityylistä antanut pelkästään eilisen pelin perusteella.

Olen siinä asiassa huonossa asemassa, että en livenä pääse kaikkia Ilveksen pelejä näkemään, mutta onneksi olen omistanut telian TV paketin siitä asti kun keksivät näyttää liigan kaikki pelit. Niin tässä vuosien saatossa mitä pelejä olen seurannut pystyn jonkinlaisen käsityksen Ilveksen pelityylistä antamaan.

hienoa että pisteitä tulee ja voittoja kaikkien aikojen eniten Ilves historiassa, mutta harmittavaa kun niillä tilastoilla ei pudotus peleissä ole mitään arvoa.

Nyky Ilveksen pelillä me ei finaaleissa pelata.
Tiedän kova mielipide ja mielelläni olen väärässä.
 
Viimeksi muokattu:

Rautakorven haamu

Luottopelaaja
Viestejä
1 171
Nyky Ilveksen pelillä me ei finaaleissa pelata.
Tiedän kova mielipide ja mielelläni olen väärässä.
Siksi Ilves ei pelaakaan näin finaaleissa.

Tätä samaa on saanut lukea vuositolkulla Tappara foorumilla, talven peli on ihan surkeaa ja mestaruutta ei mitenkään voi tulla. Hokkus pokkus ylläripylläri, peli muuttuukin keväällä ja mestaruus tuli kotiin. Pendon joukkueilla on ihan sama tilanne, talvella menee huonommin, mutta peli on parhaimmillaan playoffseissa. Keskeneräistä tuotetta ei kannata vielä arvostella.
 

Rst83

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
439
Siksi Ilves ei pelaakaan näin finaaleissa.

Tätä samaa on saanut lukea vuositolkulla Tappara foorumilla, talven peli on ihan surkeaa ja mestaruutta ei mitenkään voi tulla. Hokkus pokkus ylläripylläri, peli muuttuukin keväällä ja mestaruus tuli kotiin. Pendon joukkueilla on ihan sama tilanne, talvella menee huonommin, mutta peli on parhaimmillaan playoffseissa. Keskeneräistä tuotetta ei kannata vielä arvostella.
En tiedä onko mulla huono muisti, mutta aika tiukoilla oltiin jo viime kaudella pääsystä edes välieriin?

Ja mielestäni sama kaveri vastasi joukkueesta?
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 607
En tiedä onko mulla huono muisti, mutta aika tiukoilla oltiin jo viime kaudella pääsystä edes välieriin?

Ja mielestäni sama kaveri vastasi joukkueesta?
Tiukoilla päästä välieriin?

Mehän oltiin aivan ylivoimaisia Ässiä vastaan puolivälierä sarjassa :D

Toissa kaudella oli tiukka puolivälierä sarja Kärppiä vastaan.
 

yellowgreen

Luottopelaaja
Viestejä
1 368
Mä oon vähän huono tilastoissa. Saisko joku tilastoniilo tehtyä jonkun arvion runkosarjan sijoituksista jäljellä olevista peleistä keskinäiset huomioiden? Joku realistinen arvio / worst case / best case. Ja potentiaalinen vasrustaja tietty. Joku @KAIZΞN tai @Mobutu Sese Seko? Olen ollut vaikuttunut teidän tekemisistä.
 

KAIZΞN

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
361
Mä oon vähän huono tilastoissa. Saisko joku tilastoniilo tehtyä jonkun arvion runkosarjan sijoituksista jäljellä olevista peleistä keskinäiset huomioiden? Joku realistinen arvio / worst case / best case. Ja potentiaalinen vasrustaja tietty. Joku @KAIZΞN tai @Mobutu Sese Seko? Olen ollut vaikuttunut teidän tekemisistä.

Itse en valitettavasti ole tehnyt mitään tilastollisia malleja tämän suhteen, mutta ensi kaudelle on tarkoitus ollut tuollainen rakentaa. Muutenkin pitäisi hieman jäsennellä näitä kymmeniä eri irtofunktioita paremmaksi kokonaisuudeksi ja automatisoida raporttejen tekoa.

@Toutain saattaa myös tietää, jos jostain löytyisi ko. tilastoa?
 
Ylös