Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aivan huigeeta!! Nyt Ipan kotietu ja CHL-paikka on todella lähellä. CHL jakaa mielipiteitä, mutta mulle fanini nähä lisää panoksellisia matseja on mahtava juttu!![]()
Tämän ketjun otsikon tavoite on nyt saavutettu.
Ohjelmassa on vielä erittäin mielenkiintoinen Tappara-KooKoo. Mikäli Tappara voittaa tuon, alkaa meidän kotietu olla selviö. Mikäli KooKoo voittaa, riittää meille voitot Ässistä ja HPK:sta Tapparan ohittamiseen. Lukollakin kova loppuohjelma Kärppiä, KalPaa ja HIFKiä vastaan, joten jopa top-2 on mahdollisuuksien rajoissa.
Väärälle tyypille meni tämä piikkiSaako Myrrä anteeksi jos kotietu tulee?
Taidat sekoittaa minut vähän samankaltaiseen nimimerkkiin tällä palstalla. Myrrästä mulla ei ole muuta kuin posia sanottavaaSaako Myrrä anteeksi jos kotietu tulee?
Tosiaan tuo torstain Tappara-KooKoo on melkoinen molempi parempi vaihtoehto. Mutta olisihan tuo melkoisen maukasta vielä viimeisellä kierroksella mennä Tapparan ohi. Kruunaisi täydellisesti Tampereen vallanvaihdon. Lisäksi mikäli oikein muistelen niin JYP on ollut perinteisesti Tapparalle varsin vaikea vastus.
Taidat sekoittaa minut vähän samankaltaiseen nimimerkkiin tällä palstalla. Myrrästä mulla ei ole muuta kuin posia sanottavaa![]()
SAASaako Myrrä anteeksi jos kotietu tulee?
Tuskin, eiköhän syy silloinkin ollut jossain muussa kuin omassa tekemisessä, ohhoh ja tavalaan maaleissa ja huonoissa tuomareissa.Tuosta vastustajan taktikoinnista mieleen tulee lähinnä 2006 kun Tappara halusi välttää Ilveksen puolivälierissä ja hävisivät tuolloin tahallaan Lukolle joka tuolla kaudella oli jotain toiseksi viimeinen. No saivatkin sen sijaan vastaansa Ässät joka mielipuolisella tahdonvoimalla jyräsi Tapparan yli ja lopulta finaaleihin. Varmaan Rautakorpi myöhemmin miettinyt oliko se sittenkään niin fiksu veto.
Ei taida tiistait olla sen parempia. Ihan sama. Usko on kova jengiin.Se on muuten taas edessä viikon ensimmäinen peli -tällä keraa ei ole keskiviikkona.
Taidat sekoittaa minut vähän samankaltaiseen nimimerkkiin tällä palstalla. Myrrästä mulla ei ole muuta kuin posia sanottavaa![]()
Tuskin, eiköhän syy silloinkin ollut jossain muussa kuin omassa tekemisessä, ohhoh ja tavalaan maaleissa ja huonoissa tuomareissa.