Kannattajatuotteet

AinaHallitus

Rivipelaaja
Viestejä
13
Vs: Fanituotteet

D-kulmassa on ollut ainakin parin pelin ajan myyntipiste missä on ollut myös replikapaitoja, eli melkein kuin game worneja. Nappasin siitä lauantaina Laakson paidan mukaan, ja näissä paidoissa on myös mainokset mukana vaikka itselle oli tärkeämpää saada paita missä oli kunnon logo muutenkin kuin painettuna.

Minkä takia näitä paitoja ei näy Ilveskaupan valikoimissa on mysteeri - laitoin näistä reilu viikko sitten mailiakin, mutta mitään vastausta ei ole tullut. Onko Ilveskaupan toiminta ulkoistettu tällä hetkellä vai voiko tähänkin toivoa parannusta uuden ja uljaan toimiston myötä?
 

B

Luottopelaaja
Viestejä
7 570
Vs: Fanituotteet

Nulikka sanoi:
Miten olis Ilves Playoffs 2017 t-paita? Jos tästä saataisiinkin pitkä kevät ja hieno tarina, ois paita ehdoton hittituote tai vaikka noutaja tulisikin nopeasti, olis paita tsoukkinakin ihan hyvä... ;)
Torstaina saa hallilta tuollaisia: https://twitter.com/ilveskauppa/status/841635847426437120
 

4ever1

Luottopelaaja
Viestejä
1 984
Vs: Fanituotteet

Tietääkö kukaan saako Ilves enemmän rahaa jos fanituote ostetaan jäähallin shopista kuin esim. Prismasta/Citymarketista?
 

pelikirja

Luottopelaaja
Viestejä
4 472
Vs: Fanituotteet

Tietoa ei ole mut jos asiaa järjellä ajattelee ja hinta olis sama niin väkistehän kaupas kauppias ottaa provikat
 

tammerforce

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
113
Vs: Fanituotteet

Mun käsityksen mukaan esim. Prismassa on tuotteet aavistuksen kalliimpia kun hallissa. Kauppa ottaa katteensa.
 

Hepulina16

Luottopelaaja
Viestejä
1 322
Vs: Fanituotteet

AinaHallitus sanoi:
D-kulmassa on ollut ainakin parin pelin ajan myyntipiste missä on ollut myös replikapaitoja, eli melkein kuin game worneja. Nappasin siitä lauantaina Laakson paidan mukaan, ja näissä paidoissa on myös mainokset mukana vaikka itselle oli tärkeämpää saada paita missä oli kunnon logo muutenkin kuin painettuna.

Minkä takia näitä paitoja ei näy Ilveskaupan valikoimissa on mysteeri - laitoin näistä reilu viikko sitten mailiakin, mutta mitään vastausta ei ole tullut. Onko Ilveskaupan toiminta ulkoistettu tällä hetkellä vai voiko tähänkin toivoa parannusta uuden ja uljaan toimiston myötä?

Ite olen ihastunut noihin lauantai-paitoihin, mutta nuo 80e paidat oli tavallisia hikipaitoja ilves-logolla (en halua) ja GW paidat taas turhan suolaisia omalle kukkarolle. Eli joudun vaan ihailemaan niitä tuolta katsomon puolelta.
 

wasama

Luottopelaaja
Viestejä
1 041
Vs: Fanituotteet

Nyt kun fanit ja tukijat ovat intoa täynnä sitä pitäisi Ilveksen
osata hyödyntää paremmin.Järjestäisi vaikka ulkoilmapelien
paidoista huutokaupan.Eikös tässä joskus ollut sellainen.
Tai laittais paidat edes myyntiin.Luulen,että muutamien
paidat lähtis aika äkkiä käsistä.
 

Hupsukorva

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
689
Vs: Fanituotteet

wasama sanoi:
Nyt kun fanit ja tukijat ovat intoa täynnä sitä pitäisi Ilveksen
osata hyödyntää paremmin.Järjestäisi vaikka ulkoilmapelien
paidoista huutokaupan.Eikös tässä joskus ollut sellainen.
Tai laittais paidat edes myyntiin.Luulen,että muutamien
paidat lähtis aika äkkiä käsistä.

Olisiko ollut Jukurit-pelissä, kun hallin shopissa katselin niitä Ulkopaitoja. Olisko ollut joku 6-8 kpl siinä tangolla.
3Amigon paitaa hypistelin ja kysyin varovasti hintaa, mutta 500 oli mulle silloin liikaa (no olisi nytkin).
Jossain myöhemmässä pelissä kun katselin, niin ei enää näkynyt niitä paitoja, joten olen ollut oletuksessa, että myytyjä ovat.
 

tammerforce

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
113
Vs: Fanituotteet

Tässä ketjussahan voisi auttaa fanituotteiden suunnittelijapuolta antamalla vapaata markkinatutkimusta siitä mitä kansa haluaa
ostaa. Laitetaan tänne ideoita ja suunnittelupuoli sitten valkkaa hyväksi havaitsemansa (jos valkkaavat).

Itse toivoisin sellaisia hieman hillitympiä Ilves-kamppeita joista kuitenkin selvästi käy ilmi ketä kannatetaan ja joita voi pitää päällä lähes "tilanteessa kuin tilanteessa". Myös lasten valikoimaa tulisi kasvattaa.
 

Prophet

Luottopelaaja
Viestejä
2 817
Vs: Fanituotteet

tammerforce sanoi:
Tässä ketjussahan voisi auttaa fanituotteiden suunnittelijapuolta antamalla vapaata markkinatutkimusta siitä mitä kansa haluaa
ostaa. Laitetaan tänne ideoita ja suunnittelupuoli sitten valkkaa hyväksi havaitsemansa (jos valkkaavat).

Itse toivoisin sellaisia hieman hillitympiä Ilves-kamppeita joista kuitenkin selvästi käy ilmi ketä kannatetaan ja joita voi pitää päällä lähes "tilanteessa kuin tilanteessa". Myös lasten valikoimaa tulisi kasvattaa.

No sitten vain peitto heilumaan. Se on ihan kivaa puuhaa.
 

weini

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
455
Vs: Fanituotteet

Trikoopipoja, mitä viime kaudella oli myynnissä, olen kytännyt jo pidemmän aikaa mutta ei vaan ole missään näkynyt.
 

Anapoli

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
334
Vs: Fanituotteet

Ei löytynyt tuolta verkkokaupasta, mutta onko jostain saatavilla elän hetkessä tarroja? Mielellään suuria. ;D työpaikalla voisi olla pari paikkaa mihin liimata.
 

Manfred

Tulokas
Viestejä
9
Vs: Fanituotteet

Onko tietoa mitä Änäri playoffeissa on ne heilutettavat viuhkat/liinat kun joukkue tulee jäälle tai tekee maalin? Ja mistä niitä saa Suomessa? Keltanen olisi komea ja värikäs 8)
 

Peltinen

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
852
Vs: Fanituotteet

Siis "terrible towel", tai tuo on siis se alkuperäinen heiluteltava pyyhe jota kaikki muut ovat kopioineet. Anttilasta keltainen käsipyyhe vaan mukaan..eikun... ???
 

Reborn Lynx

Luottopelaaja
Viestejä
1 117
Vs: Fanituotteet

tammerforce sanoi:
Itse toivoisin sellaisia hieman hillitympiä Ilves-kamppeita joista kuitenkin selvästi käy ilmi ketä kannatetaan ja joita voi pitää päällä lähes "tilanteessa kuin tilanteessa".

Täysin samaa mieltä. Esimerkiksi toivoisin pitkähihaisia T-paitoja, vetoketjuhuppareita, gollegehousuja ja kevyttoppatakkeja, joita mielellään pitäisin vapaa-ajalla päivittäisinä käyttövaatteina. Ja töihin esimerkiksi kauluspaitoja ja kaulus T-paitoja. Ja tietysti eri värivalikoimia. Itse tykkään käyttää vaaleita värejä, toiset tykkää tummista jne.

Toki joitakin näistä on voinut olla valikoimassa jo menneellä kaudella, mutta varastot on myyty nyt loppuun ja olen vain myöhässä liikkeellä. Mutta mieluummin ostaisin kaikki käyttövaatteet Ilves-kaupasta, kuin jostain marketista tai vaateliikkeestä. Nyt tuli ostettua muutamalla kympillä, mutta jos valikoima olisi ollut laajempi, olisin ollut valmis käyttämään useamman satasen vaatteisiin.
 

4ever1

Luottopelaaja
Viestejä
1 984
Vs: Fanituotteet

Itse edelleenkin perääkuuluttaisin menneiden aikojen ja kausien retropelipaitoja. Toki voisivat olla vakkapa pitkähihaisia t-paita materiaalista valmistettuja eikä paksuja pelipaita versioita. Toisivat erilaista väriä katsomoihin ja mieluummin kantaisin jonkun todellisen Ilves-legendan nimellä varustettua paitaa kuin jonkun puolenvuodenkesselin.
Olisi mukava nähdä paidoissa, kunnioituksen osoituksena, nimiä kuten Wasama, Suominen, Siltanen, Jalo, Honkavaara, Oksanen jne..jne.
Helmisen paita kun on jo hallussa niinkuin 70% hallissa pelipaitaa kantavalla. Saataisiin historiaa nimienkin muodossa käytäville.
 

Reborn Lynx

Luottopelaaja
Viestejä
1 117
Vs: Fanituotteet

Jyrki Sepän haastattelua Aamulehdestä kun katsoin, niin osuipa silmään Ilves-kevyttoppatakki hänen yllänsä, että tuollaiselle olisi itsellekin nyt tarvetta. Harmi vaan kun noita ei ole enää myynnissä tai juuri muitakaan takkeja.

Onkohan tietoa koska tämän kauden vaatemallistot tulee myyntiin vai alkaako niitä yleensä tippumaan myyntiin yksitellen kauden edetessä?
 

ifor74

Luottopelaaja
Viestejä
3 530
Vs: Fanituotteet

Ja mää oon gollege housuja yrittänyt metsästää, oli aikaisemmin myynnissä semmoiset missä pohkeessa oli 1931 mutta enään ei mitään "verkkareita" ole.
 
Ylös