Kannattajatuotteet

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Imo menee luokkaan pahvipää, itseäni ei nappaa, ei ole minulle suunnattukaan mutta ärsyttävää meteliä tuosta ei lähde toisin kuin läpsyttelystä ja pikkujunnut varmasti ovat ikionnessaan. Se pahviroska-selityskin nyt on enemmän vain tekosyy sille että jengi ei digaa läpsyttimien äänestä, ei juuri kukaan siinä mitään ekologisuutta mieti aidosti.
Onhan siinä toki ekologistakin eroa läpsyttimiin, jotka ovat pitkälti kertakäyttötavaraa ja jäävät usein roskina hallille. Näiden "kannatuskylttien" idea on kuitenkin visuaalisuus, eli ne näyttävät joltain ja kulkevat huomattavasti todennäköisemmin pidempään mukana tai päätyvät pysyvämpään talteen (vs. läpsyttimet). Tosiaan täysin verrattavissa pahvipäihin. En mäkään tällaisia hankkisi, ei sillä :D
 

kirvesrinnassa

Luottopelaaja
Viestejä
2 131
Onhan siinä toki ekologistakin eroa läpsyttimiin, jotka ovat pitkälti kertakäyttötavaraa ja jäävät usein roskina hallille. Näiden "kannatuskylttien" idea on kuitenkin visuaalisuus, eli ne näyttävät joltain ja kulkevat huomattavasti todennäköisemmin pidempään mukana tai päätyvät säilytykseen kuin läpsyttimet. Tosiaan täysin verrattavissa pahvipäihin. En mäkään tällaisia hankkisi, ei sillä :D

Hyvä pointti, eiväthän nämä tosiaan ole mitään kertakäyttötavaraa toisin kuin läpsyttimet. Mutta ei kukaan kyllä niitä läpsyttimiäkään halua pois vain sen ekologisuuden takia vaan kun niistä lähtee kohtuullisen korvia vihlova ääni ja taputtaakin voisi ihan omin kätösin. :D
 

julli65

Luottopelaaja
Viestejä
1 927
Todella muovista amerikka-apinointia, en tykkää. Menee samaan luokkaan kun läpsyttimet.

Joku mouhotrolli tuolla twitterin puolella sanoikin jo, että control + c/v suoraan amerikasta.
Ei oo väliä kun euroja sataa ovista ja ikkunoista!
 
  • Tykkää
Reactions: CTS

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
11 087
Todella muovista amerikka-apinointia, en tykkää. Menee samaan luokkaan kun läpsyttimet.

Joku mouhotrolli tuolla twitterin puolella sanoikin jo, että control + c/v suoraan amerikasta.
Varmaan jollain tavalla on, mutta nämä saattavat olla hyvässä huudossa lapsien kohdalla. Ei mene lähellekään samaan luokkaan kuin läpsyttimet. Aina ei tarvitse joka asiassa miellyttää hcultras ihmisiä, ei ole mitenkään heiltä pois
 

Tre1931

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
566
Ei oo väliä kun euroja sataa ovista ja ikkunoista!
Tolla samalla argumentilla puolustettiin aikoinaan läpsyttimiäkin, samalla meidän leiristä sanottiin, että ollaan mieluummin tyylikkäitä kun ajatellaan pelkkää rahaa. Mun mielestä Ilveksen pitää säilyä tyylikkäänä seurana, eikä apinoida kaikkea kaupallisesta ja muovisesta amerikasta. Noissa kylteissä ei ole mitään tyylikästä ja tulee mieleen mouhojen jotkut pahvikypärät.
 

Tre1931

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
566
Varmaan jollain tavalla on, mutta nämä saattavat olla hyvässä huudossa lapsien kohdalla. Ei mene lähellekään samaan luokkaan kuin läpsyttimet. Aina ei tarvitse joka asiassa miellyttää hcultras ihmisiä, ei ole mitenkään heiltä pois
Ei tarvii ei, mutta sanompahan nyt vaan oman mielipiteeni. Sanoisin kyllä, että alkaa olla meiltäkin "hcultras" ihmisiltä pois, jos tää sama muovisuus leviää kaikkialle muuallekin katsomoon. Mennään samaan luokkaan pahvikypärien ja läpsyttimien kanssa, sitten seuraava aste onkin se, että katsomot on täynnä hassuja hattuja :D
 

julli65

Luottopelaaja
Viestejä
1 927
Tolla samalla argumentilla puolustettiin aikoinaan läpsyttimiäkin, samalla meidän leiristä sanottiin, että ollaan mieluummin tyylikkäitä kun ajatellaan pelkkää rahaa. Mun mielestä Ilveksen pitää säilyä tyylikkäänä seurana, eikä apinoida kaikkea kaupallisesta ja muovisesta amerikasta. Noissa kylteissä ei ole mitään tyylikästä ja tulee mieleen mouhojen jotkut pahvikypärät.
Noi on sentäs kauniita!Ja tuskin heitellään minne sattuu!
 

C

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
473
Sanoisin kyllä, että alkaa olla meiltäkin "hcultras" ihmisiltä pois, jos tää sama muovisuus leviää kaikkialle muuallekin katsomoon. Mennään samaan luokkaan pahvikypärien ja läpsyttimien kanssa, sitten seuraava aste onkin se, että katsomot on täynnä hassuja hattuja :D

Tämä on kyllä aika vaarallista puhetta, jos aletaan linjailemaan miten ja millain kunkin kannattajan tulisi kannattaa/pukeutua.

Eikö tässä nyt edelleen yhteisen asian puolesta mennä? Ei tarvitse ihmetellä miksi eri ketjuissa kannattajat (ei uskalla sanoa fanit) ja kannattajaryhmät (siis meidän omat) tappelee ja väittelee keskenään.

Tästä Ilveksen kylttihommasta on itse vaikea pahoittaa mieltä. Hallissa on näkynyt enenevissä määrin itse tehtyjä kylttejä ja jos Ipa näin helpottaa (nuorten) kannattajien tekemisen tuskaa, niin hieno juttu. Käsittääkseni hallilla on ollut myös näitä kannatuskylttien teko pisteitä aiemmin, mutta voi olla niidenkin ylläpito/areenan vähäiset tilat isolla yleisöllä on vaikuttanut siihen, että näitä on otettu myyntiin.



Itse tykkään kovasti, että Ipa on panostanut fanituotteiden laatuun ja tyyliin. Niitä kehtaa pitää paikassa kuin paikassa. Tyklään myös siitä, että kauden aikana on nähty nyt keväällä ja jossain teemaotteluissa myös tuotteita, jotka ovat olleet aiheuttamassa positiivista karnevaalitunnelmaa.


Kerran tässä vaan eletään, väriä katsomoon!
 

Tre1931

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
566
Tämä on kyllä aika vaarallista puhetta, jos aletaan linjailemaan miten ja millain kunkin kannattajan tulisi kannattaa/pukeutua.
Ai niinkö mää tein? Eiköhän mulla ole ihan sama oikeus kuin muillakin tuoda oma mielipiteeni esille. Mun mielestä tosiaan kaikki muovinen, hassut hatut, peruukit sun muu juntteilu voi suosiolla jäädä tolle mouhijärven sirkukselle. Tästä voi pahoittaa mielensä, mutta tätä mieltä minä olen.
 

CTS

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
482
Ai niinkö mää tein? Eiköhän mulla ole ihan sama oikeus kuin muillakin tuoda oma mielipiteeni esille. Mun mielestä tosiaan kaikki muovinen, hassut hatut, peruukit sun muu juntteilu voi suosiolla jäädä tolle mouhijärven sirkukselle. Tästä voi pahoittaa mielensä, mutta tätä mieltä minä olen.
Tästä muuten samaa mieltä, mutta noi lapsille suunnatut kyltit on mun mielestä ihan ok.
Tuskin aikuiset noitten kanssa alkavat heilua.
Ja saattaisin kuvitella, että em. kyltit ovat haluttuja vaikka lapsen huoneen seinälle.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 664
Tästä muuten samaa mieltä, mutta noi lapsille suunnatut kyltit on mun mielestä ihan ok.
Tuskin aikuiset noitten kanssa alkavat heilua.
Ja saattaisin kuvitella, että em. kyltit ovat haluttuja vaikka lapsen huoneen seinälle.
Siihen kun lapsi saa pelaajalta nimmarin niin eiköhän se tosiaan seinälle päätyisi.
 

Tesoman Kukkakeppi

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
220
Tämä on kyllä aika vaarallista puhetta, jos aletaan linjailemaan miten ja millain kunkin kannattajan tulisi kannattaa/pukeutua.

Eikö tässä nyt edelleen yhteisen asian puolesta mennä? Ei tarvitse ihmetellä miksi eri ketjuissa kannattajat (ei uskalla sanoa fanit) ja kannattajaryhmät (siis meidän omat) tappelee ja väittelee keskenään.

Tästä Ilveksen kylttihommasta on itse vaikea pahoittaa mieltä. Hallissa on näkynyt enenevissä määrin itse tehtyjä kylttejä ja jos Ipa näin helpottaa (nuorten) kannattajien tekemisen tuskaa, niin hieno juttu. Käsittääkseni hallilla on ollut myös näitä kannatuskylttien teko pisteitä aiemmin, mutta voi olla niidenkin ylläpito/areenan vähäiset tilat isolla yleisöllä on vaikuttanut siihen, että näitä on otettu myyntiin.



Itse tykkään kovasti, että Ipa on panostanut fanituotteiden laatuun ja tyyliin. Niitä kehtaa pitää paikassa kuin paikassa. Tyklään myös siitä, että kauden aikana on nähty nyt keväällä ja jossain teemaotteluissa myös tuotteita, jotka ovat olleet aiheuttamassa positiivista karnevaalitunnelmaa.


Kerran tässä vaan eletään, väriä katsomoon!
Tämä ehdottomasti. Kannattaa voi jokanen omalla tyylillään. Itse olen sen verran kierrellyt futismatseja maailmalla niin kyllä sieläkin kaikennäköistä sälää ja väriä on päällä + ultrat omanaan.

Jokasen ei tarvitse olla north facen tuulitakki ja huppu päässä. Nautitaan nyt saatana kun kerran ollaan tässä tilanteessa!
 

Anttis

Luottopelaaja
Viestejä
2 662
Siinä ei kauaa menny, että loppui. Tuli muuten mieleen, että kuulemani mukaan jo kuukausi sitten Ilves-kaupan tämän tilikauden liikevaihto ylitti miljoonan euron rajan.
Tämä olikin mukava tieto! Vaikka lippurahat menevät nyt liigalle, niin fanituote kauppa käy kuumana!
 
Ylös