Kannattajatoiminnan lieveilmiöt ja häiriökäyttäytyminen

38 Special

Luottopelaaja
Viestejä
1 303
Mun mielestä ihan sama onko vanhoja vai ei, hyvä että näistä uutisoidaan. Turha siitä Aamulehteä on syyttää jos Ilveksen kannattajissa on tällaisia idiootteja.
Vanhat asiat on uutisoitu ja käsitelty aikanaan. Miksi siis joku paskan käyttäytymisen muistelujuttu pitää tehdä? Kaikkien seurojen kannattajissa näitä pimeitä tyyppejä löytyy.
 

-sk-

Luottopelaaja
Viestejä
1 449
Vanhat asiat on uutisoitu ja käsitelty aikanaan. Miksi siis joku paskan käyttäytymisen muistelujuttu pitää tehdä? Kaikkien seurojen kannattajissa näitä pimeitä tyyppejä löytyy.
Eikös tuossa jutussa nimenomaan todeta että muuallakin negatiivista palautetta tulee, mutta Ilveksessä sen määrä on omassa luokassaan? Kai siinä jotain perää on jos kopissa asiaa käyty myös läpi.

Mun mielestä ihan hyvä jos näitä nostetaan esiin, ehkä kynnys lähteä perseilemään jonkun pelaajan kodin eteen vähän kasvaa.
 

Supin tukit

Luottopelaaja
Viestejä
1 352
Mikäköhän vittu siinä on, että kaikki tollanen perseily liitetään automaattisesti sekä mediassa että virkavallan toimesta nimenomaan Osastoon ja ultras-kulttuuriin? Tossakin jutussa haastateltu virkavallan edustaja heitti hienosti ultrat bussin alle, vaikka jossain somessa omille pelaajille pään aukominen ei ymmärtääkseni todellakaan siihen kulttuuriin kuulu.

Ja minkä helvetin takia tästä piti nimenomaan ilvesläisenä ongelmana alkaa uutisoimaan, kun esimerkiksi just naapurista löytyy ihan samanlainen litania ylilyöntejä? Ai niin, katotaas missä lehdessä juttu on julkaistu.

En siis missään nimessä varsinkaan noita omia uhkailevia apinoita puolusta, sinänsä kyllä näistä asioista on hyvä kirjoittaa. Mutta jos tästä aletaan juttua tekemään, niin tekisivät jutusta edes tasapuolisen ja ilmiötä laajemmin kattavan... Ei kun ai niin joo, vastakkainasettelu myy paremmin. Pysytään ilvesläisten mustamaalaamisessa kun sillä saa klikkejä. Vitun roskalehti.
 

Malbec

Rivipelaaja
Viestejä
26
Hienosti leikattu ja liimattu juttu. 100% tuomittavaa toimintaa tuo pelaajien vainoaminen ja fyysinen kajoaminen, mutta kyllä tässä myös jo käsiteltyjä asioita nostetaan saman topicin alle aivan helvetin turhaan. Nyt ei tee kyllä mummon tunnareilla mieli lukee moista uudelleen.
 

Lintu

Luottopelaaja
Viestejä
2 232

Ja taas ollaan otsikoissa.
Ilves tippu peleistä niin taas jostain pitää klikit lypsää kun ei ketään se toinen tai mikään muukaan joukkue kiinnosta. Näemmä.
 

CTS

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
481
Minua vituttaa äärettömästi idiootit, jotka uhkailevat tai muuten häiriköivät pelaajia tai heidän läheisiään.
Tuollainen touhu pitää saada tavalla tai toisella loppumaan.

Mutta minua vituttaa äärettömästi myös Aamulehti, joka juuri nyt päättää julkaista nimenomaan Ilveksen kannattajia leimaavan jutun, jossa ei ole mitään uutta tai ajankohtaista.

Olen pitkään tilannut Aamulehteä, koska paikallisjutut kiinnostavat, mutta nyt tuli mitta täyteen.
Lähetin lehteen asiallisen palautteen ja peruutin tilaukseni.
Tuskin minun lähtöni saa siellä ketään kyynelehtimään, mutta jääpähän minun osaltani roskajournalismi rahoittamatta.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 317

Ja taas ollaan otsikoissa.
Loppuuko sieltä kriisi-Ilves aiheet kun täytyy alkaa vanhoja kaiveleen?
 

Ipa1

Rivipelaaja
Viestejä
86
Pakko on kans laittaa aamulehtee palautetta.. Helvetti ku veetuttaa koko lehti ja silti se aamusin on tua postilaatikossa. Meidän ipaa on täsä viimesee reiluun 30v lyöty aikalail ja oltu pohjalla ja nyt helvati sentää kaivetaa vanhoi juttui esiin viä tässä. On perkele uskomatonta ei voi ymmärtää.
 

Mikke

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
324
Tuohon uutiseen valittu kehys on epäonnistunut.

Oikea pulma on kasvava ilmiö, jossa somen ja muiden kanavien kautta jääkiekkoilijoihin ja muihin julkisuuden henkilöille kohdistuu häirintää.

Siihen sopisivat paremmin narratiivia tukeviksi viitteiksi muut tämän tyyliset uutiset Suomesta ja maailmalta.

Ei noilla hautakynttiläjutuilla tai sillä mitä on sanottu kuopiolaiselle valokuvaajalle ole tämän kanssa mitään tekemistä.
 

Mr. Torrance

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
870
Noi hautakynttiläthän oli jonkun muka hauskaa mustaahuumoria silloin konkurssivuosina. Eikös se silloin tulkittu ns. Ilveksen hautajais-teema tempuksi ja nytkö käännetty jonkun henkeä uhkaavana toimintana? Huhhuh jos näin.

Kolppasen Ville sanoi ainakin Greippi-podcastissä ihan rehellisesti, että ruokakaupassa tultii Ilves aikana sanomaan päin naamaa, että: "V*ttu sää oot p*ska". Tälläinen on ala-arvoista käytöstä.

Toivotaan, että tämä loppuu nyt! Kohta tänne ei halua kukaan tulla, jos ollaan tälläisessakin maineessa. Aamumouholle taas kiitokset ku mässäilee näillä. Miksei jutun juurta vaikka Herra rönnistä?
 
Ylös