Kannattajatoiminnan lieveilmiöt ja häiriökäyttäytyminen

Nade

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
810
Ulkoilmassa jees, kun kulkeutuu tuulen mukana äkkiseltään pois. Areenan ilmanvaihdolla menee hieman pidempään, kun tokan erän alussakin vielä haisi savu.

Siinä on kiva astmaatikkojen, lapsien ja toki muidenkin hengitellä noita...
 

Hašek27

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
291
Karhuryhmän tms. auto oli Areenan edessä #lahtelaiset
signal-2023-04-08-20-01-07-159.jpg
 
Viimeksi muokattu:

kirvesrinnassa

Luottopelaaja
Viestejä
2 117
Nuo soihdut ovat kyllä yksi sellainen juttu että näyttävyydestä ja kulttuurista peukkua mutta tosiaan en itse osaa arvioida asiaa astmaatikkojen jne. kannalta enkä tiedä että millainen turvallisuusriski nuo todellisuudessa sitten sisätiloissa ovat. Marsseilla jne. varauksetonta peukkua, sisätiloissa kyllä olisivat siisti juttu mutta tosiaan kuten sanoin niin en tiedä tarpeeksi noista käytännön haitoista että minun kannattaisi lähteä vääntämään siitä onko kielto aiheellinen vai ei.
 

Nade

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
810
Soihduttelu oli tyylikästä!
Areenan ilmanvaihtoon vetoajat: täällä järjestetään konsertteja joissa pyrotekniikkaa ja savukoneita, ei ole ongelma.
Sitten näihin tapauksiin pitäisi varautua. Ei voi homma mennä siten, että muut kärsii soihdutteluista, jos ilmanvaihto on kuitenkin riittävä poistamaan savut ilmasta. Tänään niin ei ainakaan tapahtunut vaan savua oli ainakin jonkin verran ilmassa vielä toisen erän alussa.

Soihduille toki muuten peukku, mutta ei nuo kyllä sisätiloihin sovi sitten mitenkään päin. Ainakaan omasta mielestä.
 

Lintu

Luottopelaaja
Viestejä
2 232
Nuo soihdut ovat kyllä yksi sellainen juttu että näyttävyydestä ja kulttuurista peukkua mutta tosiaan en itse osaa arvioida asiaa astmaatikkojen jne. kannalta enkä tiedä että millainen turvallisuusriski nuo todellisuudessa sitten sisätiloissa ovat. Marsseilla jne. varauksetonta peukkua, sisätiloissa kyllä olisivat siisti juttu mutta tosiaan kuten sanoin niin en tiedä tarpeeksi noista käytännön haitoista että minun kannattaisi lähteä vääntämään siitä onko kielto aiheellinen vai ei.
Tykkään myös soihduista mutta en tiedä ei ne taida kuulua tonne sisätiloihin, esim. oma puolisoni jos olisi ollut pelissä olisi aivan 100% varmasti yskinyt koko ensimmäisen erän savun takia, on noille savuille, hajusteille, jne. herkkiä ihmisiä aika paljon. Itsellä sillain ristiriitaiset fiilikset, taitaa olla parempi jättää ne ulos. Siellä on myös katsomo suoraan heidän yläpuolellaan joten jos siellä on joku jota nää vaivaa niin tälläisen ihmisen pitäisi varmaan lähteä paikaltaan käytäville.
 

Toppapöksy666

Luottopelaaja
Viestejä
2 936
Lahelle sakkoja! :D
Haisi kyllä ihan kohtuullisesti koko ekan erän.

Ulos tollaset eikä sisätiloihin kiitos.
 

seba

Rivipelaaja
Viestejä
24
Itselläni on astma ja vaikken ollut lähellä lahtelaisia, niin silti se savun haju otti henkeen. Joten itse ainakin aika vahvasti toivon että noita soihtuja ei polteta sisällä, että jatkossakin voin hallille mennä. Ei ne kai nyt niin hienoja kumminkaan ole, että tarvitsee ajaa kaikki meidät huono keuhkoiset hallilta.
 
Ylös