Kannattajatoiminnan lieveilmiöt ja häiriökäyttäytyminen

Yleensähän tuo argumentti näille on se, että jäljet näyttävät hienoille. Mua nyt siis kiinnostaisi tietää, näyttääkö kenenkään mielestä nuo tussit/"tägit" hienoille?

Tarrat sentään on yleisesti hienoja ja tietynlainen taiteen muoto, mutta tälläiset "tägit" ovat yksinkertaisesti rumia ja tuntuu jo tarkoituksellisesta sotkemiselta.

Olen toki samaa mieltä ainakin osittain, mutta ehkä minulla menee makuraja vähän alempana :D
No joo, vähän turhan tukotettua ehkä tässä tapauksessa. Ei itseä häiritse, mutta pelisilmää saa käyttää ja vähän miettiä myös, miltä ulos näyttää. Lähinnä siis nuo tägit, tarroissa en näe vikaa.

Yleensähän tuo argumentti näille on se, että jäljet näyttävät hienoille. Mua nyt siis kiinnostaisi tietää, näyttääkö kenenkään mielestä nuo tussit/"tägit" hienoille?

Tarrat sentään on yleisesti hienoja ja tietynlainen taiteen muoto, mutta tälläiset "tägit" ovat yksinkertaisesti rumia ja tuntuu jo tarkoituksellisesta sotkemiselta.
Näyttää.

Meikäläisen 1v sotkee komeammin kuin nuo. Tuo näyttää jotenkin niin säälittävältä, että ei ihme että sen takana on keskenkasvuiset.
Jokaikinen päivä saan lukea viestejäsi kuinka Ilveksen kannattajatoiminta on ihan paskaa ja suunnilleen täysin kaikki muukin, oletko miettinyt aloittaa vaikka jonkun uuden harrastuksen tai jotain mikä toisi vähän valoa elämääsi?

Tarrat minä ymmärrän, etenkin jos niissä on hieman varianssia, eikä samaa tarraa ole lätkitty koko seinä täyteen. Sama juttu myös yksittäisille, etenkin näyttäville tägeille, mutta tuota minä en käsitä kun täytyy töhriä ja tarroittaa jokainen mahdollinen pinta ovista, peileihin ja vessanpönttöön asti aivan täysin peittoon. Onneksi nyt mitään ei paskottu aivan käyttökelvottomaan kuntoon, mutta jatkossa voisitte hieman harkitsevammin ilmaista itseänne, tai vaihtoehtoisesti kokeilla toteuttaa hieman suurempia kokonaisuuksia tuon typerän sotkemisen sijaan.

Jokaikinen päivä saan lukea viestejäsi kuinka Ilveksen kannattajatoiminta on ihan paskaa ja suunnilleen täysin kaikki muukin, oletko miettinyt aloittaa vaikka jonkun uuden harrastuksen tai jotain mikä toisi vähän valoa elämääsi?
Itsehän annatte aihetta. Ei se paskaa ole yleisesti, voisitte vain kitkeä nämä jatkuvat perseilyt pois mutta ei se teitä kiinnosta.

Tähän asiaan. Minäkään en niinkään tuosta tarroista välitä mutta tuo tussilla piirtely on lähinnä noloa :D. Tekee sitä sitten ihan mikä tahansa seuran kannattaja.

Harmi vain että osastoniilot on menossa entistä enemmän hupilupin suuntaan.

Kävin itse pelin jälkeen siinä vessassa ja kaikki oli ehjänä. Tiedä sitten jos sen jälkeen jotain vielä paskottu mutta siitä olisi varmastikin uutisoitu.
Pitääkö aina mennä jotain rikki, että kyseessä on ilkivalta ja toisen omaisuuden tuhoamista?

Mietippäs vaikka niin, että jos joku piirtelee vaikka tre crew:n juttuja sun autoon, niin mahtaisiko vituttaa?

"Vakuutus kattaa" joo ja vakuutusmaksut nousee kaikilta.

Vaikka kyse onkin vessasta, niin se on jonkun omaisuutta kuitenkin. Ei edes verorahoin pyöritettävää, vaan jonkun yksityisen omaisuutta.

Eihän siellä nyt kai kukaan ole mitään tuhonnut eihän?
Saat yrittää uudestaan.

Vai onko sun mielestä pinnat siinä kunnossa kuin ne oli ennen luokkaretkeä?

Voisko joku esitellä omaa kämppäänsä, jossa on yhtä siisti sisustus, kun tää on kerta parasta paskaa ikinä?

On TÄYSIN eri asia, että vessassa olis vaikka pari tarraa ja vuosien saatossa siitä tulisi kokoelma eri vieraiden merkkejä vierailuista mutta tää ei ole mitään siihen suuntaan.

Mä olen käynyt useilla bäkkäreillä, johon bändit ovat liimanneet tarranssa tai kirjoittaneet terveisensä. Niistä muodostuu hienoja historiikkejä. Se ei toimi niin, että yksi porukka sotkee koko mestan.

Korvasta kiinni ja tinneri pullo käteen näille nassikoille ja itse putsaamaan.

Edit: lupaan tarjota myös kaljan niille, jotka tulee omalla naamalla kertomaan että on tän takana ja on reilusti sitä mieltä että hyvä tuli. Kun harvemmin taiteilijoille riittää munia seisoa teostensa takana julkisesti.

Pitääkö aina mennä jotain rikki, että kyseessä on ilkivalta ja toisen omaisuuden tuhoamista?
No "tuhoaminen" kuulostaa kyllä aika liioitetulta, jos tilanne on se, että seinillä on vähän maalia ja tarroja.

Myönnetään nyt sen verran, että niitä tageja ei olisi tarvinnut ihan joka nurkkaan taiteilla ja roskat olisi tarroista voinut kerätä. Mutta onhan tää nyt vähän turhaa vauhkoomista tämmösestä asiasta kun kuitenkin kyseessä on vierasvessa.

. Mutta onhan tää nyt vähän turhaa vauhkoomista tämmösestä asiasta kun kuitenkin kyseessä on vierasvessa.
Tottakai on.

Myös turhaa vauhkoamista kannattajien puolelta porttikielloista. Ne on vaan ihan pikkujuttuja, koittakaa te päästä niistä yli ja lopettakaa tämmöisen pikkuasian takia kiukuttelu.

No "tuhoaminen" kuulostaa kyllä aika liioitetulta, jos tilanne on se, että seinillä on vähän maalia ja tarroja.

Myönnetään nyt sen verran, että niitä tageja ei olisi tarvinnut ihan joka nurkkaan taiteilla ja roskat olisi tarroista voinut kerätä. Mutta onhan tää nyt vähän turhaa vauhkoomista tämmösestä asiasta kun kuitenkin kyseessä on vierasvessa.
Niin juuri. Mitä sitten, kun ei itse tarvitse maksaa, eikä siivota thumbsup

Takaisin