oowee
Vakiokokoonpanossa
Koska kannattaa voi vain yhdellä tavalla?Ei sun tarvi esittää enää että olisit Ilveksen kannattaja.
Hankkikaa vaikka elämä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Koska kannattaa voi vain yhdellä tavalla?Ei sun tarvi esittää enää että olisit Ilveksen kannattaja.
Mitä helvettiä sä nyt vaahtoot? Kyseessä on mouhojen kannattaja joka larppaa Ilveksen kannattajaa tällä palstalla, ei mitään sen kummempaa.Koska kannattaa voi vain yhdellä tavalla?
Hankkikaa vaikka elämä
Mä olin paikalla ja hävettää muakin.Mitä helvettiä sä nyt vaahtoot? Kyseessä on mouhojen kannattaja joka larppaa Ilveksen kannattajaa tällä palstalla, ei mitään sen kummempaa.
No en epäile, mutta nyt ei tosiaan ollut kyse siitä.Mä olin paikalla ja hävettää muakin.
”Vitun huorat”
”Tappakaa ittenne”
Kyse alaikäisistä lapsista…
Aloitin ekalla viestillä Osaston ketjuun ja siirrettiin tänne. Sekin jännä kun Osastolaiset siellä kuitenkin perseiliEi menny ihan putkeen homma. Humalatila ei toimi selityksenä. Junnutapahtumassa se on toinen moka. Osaston tiedotetta odotan mielenkiinnolla. Miten meni omasta mielestä?
Mitä helvettiä sä nyt vaahtoot? Kyseessä on mouhojen kannattaja joka larppaa Ilveksen kannattajaa tällä palstalla, ei mitään sen kummempaa.
PitävätNämäkö pitävät paikkansa?
Eli U18-junnut pelaavat "koko perheen Winter Classic-tapahtumassa" ja jotkut saatanan aasit huutaa tappamisesta ja vitun huorista?
Jos, niin pelkkää vahinkoa niin kentälle olleille junnuille, seuralle kuin tietysti itse tapahtumalle.
MIKSI?
Kenen mielestä voi olla hyvä idea?
Aloitin ekalla viestillä Osaston ketjuun ja siirrettiin tänne. Sekin jännä kun Osastolaiset siellä kuitenkin perseili
Kuitenkin järkät puhuivat osaston väestäEi bandea eikä lippuja = Ei Osastoa
Ei jumalauta. Ilmoitin vain tuolle mouholarppaajalle ettei hänen tarvitse tällä palstalla enää esittää Ilveksen kannattajaa koska hänen viestihistoria tuo aika hyvin esille sen mikä on kaverin agenda.Eipä sillä nyt suoraan ole merkitystä pitääkö häpeävän tahon olla saman joukkueen faneja.
Kyllä muidenkin puolesta voi hävetä, itsekin usein niin teen vaikkei minkäänlaista kosketuspintaa muuten olisikaan.
Ei bandea eikä lippuja = Ei Osastoa