Kannattajatoiminnan lieveilmiöt ja häiriökäyttäytyminen

Raipen Lätty

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
2 314
Nyt ei kyllä muistu mieleen, onko ihan oikeasti joskus paheksuttu chänttäämistä ja seisomista? :D
Kyl mä ainakin muistan Osaston alkuaikoina, kun toimintaa katsottiin nenänvartta pitkin. Et aika pitkän vastavirtaan kahlaamisen jälkeen on Osasto pisteessä missä se on nyt
 

kirvesrinnassa

Luottopelaaja
Viestejä
2 132
Ensi paikalliseen sitten kaikille pelipaidat päälle seisomakatsomoon ja ainoastaan kannattajaryhmien viralliset nimet ja tunnukset esille niin vältytään näiltä välikohtauksilta, tämä on tärkeää kaikkien muistaa. Ultras-lippu ei saa näkyä koska se viittaa aukottomasti äärioikeistoon mutta rasistisia slurreja kyllä saa käyttää. Muistakaa myös mennä toiseen päätyyn seisomaan jos pelitilanne sitä vaatii ja ihmetellä foorumeilla jos joku kummastelee toimintaa.
 

Ykkösfani

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
606
Ensi paikalliseen sitten kaikille pelipaidat päälle seisomakatsomoon ja ainoastaan kannattajaryhmien viralliset nimet ja tunnukset esille niin vältytään näiltä välikohtauksilta, tämä on tärkeää kaikkien muistaa. Ultras-lippu ei saa näkyä koska se viittaa aukottomasti äärioikeistoon mutta rasistisia slurreja kyllä saa käyttää. Muistakaa myös mennä toiseen päätyyn seisomaan jos pelitilanne sitä vaatii ja ihmetellä foorumeilla jos joku kummastelee toimintaa.
Paitsi ettei Osasto ole tulossa sinne…
 

kirvesrinnassa

Luottopelaaja
Viestejä
2 132
Paitsi ettei Osasto ole tulossa sinne…

Aivan, no pleijareissa ainakin sitten jos/kun siellä kohdataan. Valitettavaa sanoa mutta itse odotan jopa seuraavaa Ilveksen isännöimää paikallista enemmän kuin meidän kotipeli-paikallista ihan tuon kannattajatoiminnan mahdollistamisen vuoksi, kyllä se vain on paikallisissa niin iso asia.
 

SiniOranssi_Kolmospaita

Luottopelaaja
Viestejä
1 536

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
IL: "Jääkiekkofani pahoinpiteli teinin".

Ja onko totuus siis ensinnäkin se, että kyseessä on kaksi teiniä?

Toimittaja on siis saanut juttuvinkin näiden nettikirjoitusten pohjalta ja vain varmistanut poliisilta, että rikosilmoitus on tehty. Mitään muuta faktaa ei itse jutussa ole.
 

SiniOranssi_Kolmospaita

Luottopelaaja
Viestejä
1 536
IL: "Jääkiekkofani pahoinpiteli teinin".

Ja onko totuus siis ensinnäkin se, että kyseessä on kaksi teiniä?

Toimittaja on siis saanut juttuvinkin näiden nettikirjoitusten pohjalta ja vain varmistanut poliisilta, että rikosilmoitus on tehty. Mitään muuta faktaa ei itse jutussa ole.
Kahdenlaista totuutta liikkuu, luonnollisesti Meidän foorumilla eri kertomus kun täällä. Ainoat faktat ovat, että joku on lyönyt jotain, se tapahtui perjantain paikallisessa ja asia on poliisin tiedossa.
 

Tre1931

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
570
IL: "Jääkiekkofani pahoinpiteli teinin".

Ja onko totuus siis ensinnäkin se, että kyseessä on kaksi teiniä?

Toimittaja on siis saanut juttuvinkin näiden nettikirjoitusten pohjalta ja vain varmistanut poliisilta, että rikosilmoitus on tehty. Mitään muuta faktaa ei itse jutussa ole.
Ainakin sen perusteella mitä olen asiasta kuullut, niin tämä 14v teini yrittänyt lyödä jotain toista teiniä ensiksi ja saanut sitten siinä yhden kerran nyrkistä naamaansa. Sitten menty selittelemään, että aikuinen hakannut, eikä mitään siitä omasta osuudesta. Hauska nähdä kun tämä rikosilmoitus tulee lopulta osumaan omaan nilkkaan. Tämä kaikki sama info myös löytyy tuolta Osaston omasta ketjusta.
 

kirvesrinnassa

Luottopelaaja
Viestejä
2 132
lehtijutusta saa sen kuvan, että vain toinen on ollut teini-ikäinen

Samaa itsekin mietin vaikka tämä "isoveli" tuolla meidänkin foorumilla kertoi että ei ollut vanha sälli lyöjäkään. Aika heikkoa journalismia kaikenkaikkiaan.
 

Nade

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
847
Mikäli olen ymmärtänyt oikein niin kaksi (tai useampi) teiniä nahistellut keskenään ja yksi nyrkinisku osunut kerran vastapuoleen. Tästäkö on nyt saatu otsikko "Ilves-fani pahoinpiteli teinin Nokia-areenassa" :D

Ei tosin yllätä, että nuo paskalehdet revittelee tällaiselläkin aiheella vailla mitään vastuuta.
 

kirvesrinnassa

Luottopelaaja
Viestejä
2 132
tämä 14v teini yrittänyt lyödä jotain toista teiniä ensiksi ja saanut sitten siinä yhden kerran nyrkistä naamaansa.

Jos asia näin on niin on kyllä vittumaista liata meidän logoa käyttäytymällä kuin idiootti, en arvosta. Sitten varmaan ei ole meidänkään puolella kenelläkään syytä moralisoida ympäriinsä. Noh eiköhän totuus tule julki poliisin myötä viimeistään ja sitten katsellaan.
 

Tre1931

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
570
Jos asia näin on niin on kyllä vittumaista liata meidän logoa käyttäytymällä kuin idiootti, en arvosta. Sitten varmaan ei ole meidänkään puolella kenelläkään syytä moralisoida ympäriinsä. Noh eiköhän totuus tule julki poliisin myötä viimeistään ja sitten katsellaan.
No mutta näitä sattuu aina, mun mielestä jostain pienestä teinien nahisteluista tehty ihan liian iso juttu :D Sitä on aina tapahtunut ja aina tulee tapahtumaan, niin en todellakaan ymmärrä tätä moralisointia asiasta. Ja siis jos kaikki mitä oon kuullut pitää paikkansa, niin kyseessä on tosiaan yksi lyönti.
 
Ylös