Kannattajatoiminnan lieveilmiöt ja häiriökäyttäytyminen

Mitäs jalkapalloa eilen pelattiin?

En tiedä ymmärsinkö väärin, mutta eikös tämä siis ole vain se palstan yksi Kannattajatoiminnan lieveilmiöt ja häiriökäyttäytyminen-ketju, jossa aiheeseen liittyvät keskustelut lajista riippumatta? Kysyn, koska postasin tähän ketjuun itse tuossa aiemmin jääkiekkokannattajien hölmöilyä.

En tiedä ymmärsinkö väärin, mutta eikös tämä siis ole vain se palstan yksi Kannattajatoiminnan lieveilmiöt ja häiriökäyttäytyminen-ketju, jossa aiheeseen liittyvät keskustelut lajista riippumatta? Kysyn, koska postasin tähän ketjuun itse tuossa aiemmin jääkiekkokannattajien hölmöilyä.
Mielenkiintoista nähdä siirtyykö tämä takaisin kiekon puolelle futiksen kauden päätyttyä vai onko ylläpidon linja, että häiriökäyttäytyminen koskettaa enemmän futista kuin kiekkoa.

Muistaakseni loin tämän ketjun aikanaan jääkiekon puolelle, eli kyllä se on just noin :D

E: ja muistaakseni nimenomaan siksi, ettei jääkiekkopuolella Osasto 41 ketju täyty väännöstä joistain tarroista, vitun huutamisesta tai lipunheilutteluista.

Takaisin