• Moro! Perinteinen Ilvesfoorumin kevätveikkaus järjestetään nyt jo kymmenettä kertaa. Suuren suosion saavuttanut veikkaus järjestetään omassa osiossaan täällä. Kaikki joukolla mukaan, ja veikkausonnea!

Kannattajatoiminnan lieveilmiöt ja häiriökäyttäytyminen

Mitäpä luulette jos vaikka Tukholman derpyyn toisi jonkun artistin hilluun kotijoukkueen paita päällä niin antaisiko vieraskannattajat aplodit.

En minäkään paikanpäällä aplodeja antanut, mutta jotenkin onnistuin nippa nappa hillitsemään lähes pakonomaiset tarpeeni huutaa huoraa katsomosta.

Ei kovin flashbackit sitten tullutkaan. En tiedä odotinko liikoja, mutta odotin päästä chänttäämään Ahti jykevästi suohon. Olikin tosi väsynyttä ölinää ja ainoa "jykevä" oli videollekin yltänyt muutaman junnun herjat. Itse olin valmistautunut Mynthonilla vetämään 5min putkeen tuon päälle esim. Ilves Tamperetta :D
Kyllä tälle sällille siellä melko lujaa buuattiin ja kaverilla vielä meni se niin lujaa tunteisiin että piti lopuksi vielä kuittailla ja näytellä eleitä meidän katsomoon.

Viimeksi muokattu:
Juu ei kovin järkevää tietysti, mutta toisaalta on toi kuitenki rehellistä. Vielä vähemmän osaisin arvostaa ns, "kaappikannattaja" julkkista, joka kannattaa aina sitä mikä mihinkäkin hetkeen sopivinta.

Esim, Nygardista ja musiikista voi olla montaa mieltä, mutta reilusti kannatti Ilvestä vaikka Ilveksellä meni kehnosti, ja Nygard oli ilman muuta huipulla.
Tuossa sun kommenttia vähän ennenhän juuri kanssa foorumisti jokuvaa laittoi kuvan miten rehellinen tää.muoviräppäri on.

Itse en Ahtin kuuntelijoihin kuulu, mutta mahtaa pipo olla liian kireällä jos kyseinen esitys pilasi päivän :D

Nuorisolle se siellä esiintyi eikä vanhemmalle väestölle. Olen 35v joten en nuori enää itsekkään :D

Kyllä tälle sällille siellä melko lujaa buuattiin ja kaverilla vielä meni se niin lujaa tunteisiin että piti lopuksi vielä kuittailla ja näytellä eleitä meidän katsomoon.
Joo meni jo siitä tunteisiin. Olisiko jykevä chäntti kuutenkin ollut tehokkkaampi ja ennen kaikkea tyylikkäämpi.. tällee näin. Kyllä kaupungin tyylikkäimmästä olisi irronnut helposti.

Buuaaminen ja päälle chanttaaminen enemmän kuin ok. Nyt oltiin jääkiekkopelissä, eikä missään kesäfestareilla. Ei kiinnosta Ahdin tuntemukset vittuakaan. Sälli saa palkkionsa ja täytyy tietää missä esiintyy ja jos menee tunteisiin, niin kyynel. Tällä ei oo mitään tekemistä sen kanssa, mikä mun mielipiteeni esim. tuossa pätkän alussa kuultavasta huudosta oli.

Tuossa sun kommenttia vähän ennenhän juuri kanssa foorumisti jokuvaa laittoi kuvan miten rehellinen tää.muoviräppäri on.
Ite asias huomasin kuvan, mutta en aatellu että olis välttämättä aito. Ei sillä, ei mua ton musiikki innosta vaikka kaikkiruokanen oonki. En edes tuntenu koko räppäriä, mikä voi tarkottaa meikäläisen aukkoa sivistyksessä.

Kannattakoon miten kannattaa, mutta emmä tolla osaa kelta-vihreätä sydäntä aatella. Oon vähä yksoikonen tässä, eli joko tai.

Ite asias huomasin kuvan, mutta en aatellu että olis välttämättä aito. Ei sillä, ei mua ton musiikki innosta vaikka kaikkiruokanen oonki. En edes tuntenu koko räppäriä, mikä voi tarkottaa meikäläisen aukkoa sivistyksessä.

Kannattakoon miten kannattaa, mutta emmä tolla osaa kelta-vihreätä sydäntä aatella. Oon vähä yksoikonen tässä, eli joko tai.

Sehän tuossa pointti olikin - myös muilla asiaa kommentoineilla - että tollainen sekoituspaita nyt on pahinta roskaa mitä olla voi.

Ottamatta kantaa siihen mitä on järkevää huutaa jääkiekkopelissä, niin kyllä mietin, että kenen mielestä noi matsit tarvii tollasta skeidaa ohjelmaksi?

Tualla oli maammelaulua vetämässä se Kari Tapiolta kuulostava äijä, eikö se olis riittäny.

Eiköhän tässä oo taas perinteinen Mouhotoimiston myyntitilanne, että toi Sahti on kyselly aitiota ja sitten sanottu että jos vedät biisin ilmaseks ennen peliä ni saat aition ja 400 ottelulippua kaupanpäälle.

Ottamatta kantaa siihen mitä on järkevää huutaa jääkiekkopelissä, niin kyllä mietin, että kenen mielestä noi matsit tarvii tollasta skeidaa ohjelmaksi?
Ainaki Espoos nähtiin ettei varmasti tartte. Maamme laulu menee, ja on se lopulta mulle ok, vaikka sitäkin on kritisoitu.

Ainaki Espoos nähtiin ettei varmasti tartte. Maamme laulu menee, ja on se lopulta mulle ok, vaikka sitäkin on kritisoitu.
Maammelaulu ilmeisesti liigan järjestämänä näissä playoffeissa.

Ymmärrän että se on sarjan avausottelussa, mutta onko sen tarve olla molempien kotipelissä? Oletan siis että huomenna taas kuullaan Maamme.

Ehkä jopa itse sitä mieltä, että mitalipeleihin tuo, eikä säälipleijareista alkaen

Maammelaulu ilmeisesti liigan järjestämänä näissä playoffeissa.

Ymmärrän että se on sarjan avausottelussa, mutta onko sen tarve olla molempien kotipelissä? Oletan siis että huomenna taas kuullaan Maamme.

Ehkä jopa itse sitä mieltä, että mitalipeleihin tuo, eikä säälipleijareista alkaen
Joo samoilla linjoilla tavallaan, vaikka lopulta aivan sama. Taitanee olla Liigan päätös.

Maamme-laulun sopisi olevan vain finaalien etuoikeus, silloin kuitenkin pelataan siitä Suomen mestaruudesta. Sitä ennen vain siihen sarjaan pääsystä. Vähemmän on enemmän ja toisi enemmän sitä spesiaali fiilistä siihen.

Maamme-laulun sopisi olevan vain finaalien etuoikeus, silloin kuitenkin pelataan siitä Suomen mestaruudesta. Sitä ennen vain siihen sarjaan pääsystä. Vähemmän on enemmän ja toisi enemmän sitä spesiaali fiilistä siihen.
Täysin samaa mieltä. En ymmärrä funktiota jokaisen pleijarisarjan avauksena. Eivät ole maaotteluita, eikä vielä edes ratkota Suomen mestaruutta. Itse en välttämättä kaipaisi kansallisen sarjan finaaleihinkaan, mutta siellä paikka sentään myös perusteltavissa.

No mutta ymmärrän täysin miksi sille jotkut prostituutioon viittaavasta asiasta huuteli.

Täysin samaa mieltä. En ymmärrä funktiota jokaisen pleijarisarjan avauksena. Eivät ole maaotteluita, eikä vielä edes ratkota Suomen mestaruutta. Itse en välttämättä kaipaisi kansallisen sarjan finaaleihinkaan, mutta siellä paikka sentään myös perusteltavissa.
Näissähän on joskus muitakin käytetty.. maakuntalauluja nimeomaan.. Nälkämaan laulua ja Satakunnan kansaa. Voisi kyllä ihan aiheesta miettiä että toimisiko tosiaan jopa paremmin jokin muu kuin Maammelaulu.

Takaisin