Kannattajatoiminnan lieveilmiöt ja häiriökäyttäytyminen

harkkapilli

Luottopelaaja
Viestejä
1 891
Melkoisia juonenkäänteitä kyllä.

Onko muuten siinä lipunryöstöväitteessä mitään perää, mistä tämän tapahtumasarja on alkuperäisen kertomuksen mukaan lähtenyt liikkeelle?
 

kirvesrinnassa

Luottopelaaja
Viestejä
2 143
Yritetty on kysyä mutta jostain kumman syystä modet ei päästä näitä kysymyksiä siellä läpi.:D

Tästä tuli mieleen että siis eivätkö anna uudella käyttäjällä mennä läpi vai ylipäänsä? Ainakin muutaman nimimerkin täältä yhdistän myös meidän palstallemme niin he ainakin oletettavasti kykenisivät. Itse olen tuosta sen verran tuolla höpöttänyt että sanomista tuli jo valmiiksi että voisin antaa asian olla.
 

Sipsii ja salsaa

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
102
Melkoisia juonenkäänteitä kyllä.

Onko muuten siinä lipunryöstöväitteessä mitään perää, mistä tämän tapahtumasarja on alkuperäisen kertomuksen mukaan lähtenyt liikkeelle?
Joo lippu on viety, mutta tappara.con mukaan se olisi ollut ihan yleisessä jaossa ollut pikkulippu.
 

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
4 932
Tästä tuli mieleen että siis eivätkö anna uudella käyttäjällä mennä läpi vai ylipäänsä? Ainakin muutaman nimimerkin täältä yhdistän myös meidän palstallemme niin he ainakin oletettavasti kykenisivät. Itse olen tuosta sen verran tuolla höpöttänyt että sanomista tuli jo valmiiksi että voisin antaa asian olla.
En osaa tarkemmin sanoa. Kuuleman mukaan ihan asialliset viestit hylätty tämän ja muiden tapparalaisten perseilyjen osalta.
 

TaikuriLuttinen

Luottopelaaja
Viestejä
4 045
Tästä tuli mieleen että siis eivätkö anna uudella käyttäjällä mennä läpi vai ylipäänsä? Ainakin muutaman nimimerkin täältä yhdistän myös meidän palstallemme niin he ainakin oletettavasti kykenisivät. Itse olen tuosta sen verran tuolla höpöttänyt että sanomista tuli jo valmiiksi että voisin antaa asian olla.

Uusilla käyttäjillä menee kaikki viestit hyväksynnän kautta. Ja tuollaisella viestillä saa varmaan lipun (":D") myös nopeasti jonka jälkeen menee viestit myös hyväksyntää kun kehtaa kyseenalaistaa foorumilla vallitsevaa Virallista Totuutta tapparalaisten täydellisestä käyttäytymisestä jokaisessa tilanteessa.

Haistelkoot pierujaan siellä keskenään noissa Ilvestä käsittelevissä langoissa.
 

kirvesrinnassa

Luottopelaaja
Viestejä
2 143
En osaa tarkemmin sanoa. Kuuleman mukaan ihan asialliset viestit hylätty tämän ja muiden tapparalaisten perseilyjen osalta.

Joo siellä ollaan melko herkkiä tuomitsemaan kaikki tuollaiset trollailuksi varsinkaan jos puhuja on naapurista, valitettavaa sillä ei mikään muutu meilläkään jos kaikki lakaistaan maton alle eikä seuraamuksia voida järjestää. Valvojat pelkäävät että viestien määrä repeää mutta keskustelupalstahan se pitäisi olla. Itsekin olen saanut tämänkin palstan puheistani melko kärkevää palautetta aiemmin joiltakin käyttäjiltä.
 

WillieGunn

Luottopelaaja
Viestejä
3 609
Joo lippu on viety, mutta tappara.con mukaan se olisi ollut ihan yleisessä jaossa ollut pikkulippu.

Siis semmonen A4:sta pienempi pikkulippu? Onko valtakunnan lehtiin päässyt juttu lähtenyt jostakin tommosen viennistä, eikä minkään ison lipun?

JA:ssa olevan videon perusteella muuten nuo Tapparan puolelta tilanteessa olleet veljekset liimailevat niitä Tapparan tarroja jonkun vessan seinään ja videon täginä on casualhooligans. IL:n otsikko "jääkiekkofani pahoinpiteli teinin" olisi yhtä hyvin voinut olla "jääkiekkofani pahoinpiteli huligaanin".
 

kirvesrinnassa

Luottopelaaja
Viestejä
2 143
Siis semmonen A4:sta pienempi pikkulippu? Onko valtakunnan lehtiin päässyt juttu lähtenyt jostakin tommosen viennistä, eikä minkään ison lipun?

JA:ssa olevan videon perusteella muuten nuo Tapparan puolelta tilanteessa olleet veljekset liimailevat niitä Tapparan tarroja jonkun vessan seinään ja videon täginä on casualhooligans. IL:n otsikko "jääkiekkofani pahoinpiteli teinin" olisi yhtä hyvin voinut olla "jääkiekkofani pahoinpiteli huligaanin".

Joo on sieltä joku lippu viety ja toki kannattajaryhmän omaisuutta puolustetaan oli sitten mikä tahansa esine kyseessä mutta tässä nyt taisi olla kyse kahden vastaavanlaisesta toiminnasta kiinnostuneen teinin nahistelusta eikä mistään Ilves vs Tappara tai Osasto vs SO-asetelmista joten tuo otsikointi on melko yliampuva. Toki tuo myy kaikista parhaiten.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Siis semmonen A4:sta pienempi pikkulippu? Onko valtakunnan lehtiin päässyt juttu lähtenyt jostakin tommosen viennistä, eikä minkään ison lipun?

JA:ssa olevan videon perusteella muuten nuo Tapparan puolelta tilanteessa olleet veljekset liimailevat niitä Tapparan tarroja jonkun vessan seinään ja videon täginä on casualhooligans. IL:n otsikko "jääkiekkofani pahoinpiteli teinin" olisi yhtä hyvin voinut olla "jääkiekkofani pahoinpiteli huligaanin".

Iltalehden otsikko oli kaiken lisäksi Ilves-fani pahoinpiteli teinin.

Toisekseen kyseessä on tapahtumasarja, josta on tehty rikosilmoitus, eikä jaettu tuomioita, vaan asiaa tutkitaan vielä. Otsikon väite pahoinpitelystä on siinäkin valossa kyseenalainen, (vaikka lyönti ilmeisesti onkin tapahtunut).
 

Sipsii ja salsaa

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
102
Siis semmonen A4:sta pienempi pikkulippu? Onko valtakunnan lehtiin päässyt juttu lähtenyt jostakin tommosen viennistä, eikä minkään ison lipun?

JA:ssa olevan videon perusteella muuten nuo Tapparan puolelta tilanteessa olleet veljekset liimailevat niitä Tapparan tarroja jonkun vessan seinään ja videon täginä on casualhooligans. IL:n otsikko "jääkiekkofani pahoinpiteli teinin" olisi yhtä hyvin voinut olla "jääkiekkofani pahoinpiteli huligaanin".
"Niin tässä lipun ryöstössä lienee ryöstetty tosiaan SO yleisessä jaossa oleva lippu."
Näin kommentoi mouhofoorumilla nimimerkillä Riekkis.
 

kirvesrinnassa

Luottopelaaja
Viestejä
2 143
"Niin tässä lipun ryöstössä lienee ryöstetty tosiaan SO yleisessä jaossa oleva lippu."
Näin kommentoi mouhofoorumilla nimimerkillä Riekkis.

Näin on, näitä lojuu kymmenittäin päädyn katsomossa erätauoilla niin kuin ryhmillä yleensä niin osa hulinajaostoista sitten yrittää hakea helppoa sotasaalista.
 

Sipsii ja salsaa

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
102
Näin on, näitä lojuu kymmenittäin päädyn katsomossa erätauoilla niin kuin ryhmillä yleensä niin osa hulinajaostoista sitten yrittää hakea helppoa sotasaalista.
Hauskaa, kuinka naapurin foorumilla itse ainakin sain aluksi sen käsityksen, että ihan kuin oltaisiin joku upea lippu revitty käsistä. Todellisuudessa siis vissiin lojui maassa, ja oliko vielä oikein kysynyt, että voiko ottaa :D
 

kirvesrinnassa

Luottopelaaja
Viestejä
2 143
Hauskaa, kuinka naapurin foorumilla itse ainakin sain aluksi sen käsityksen, että ihan kuin oltaisiin joku upea lippu revitty käsistä. Todellisuudessa siis vissiin lojui maassa, ja oliko vielä oikein kysynyt, että voiko ottaa :D

Oletettavasti näin joo ja kyllähän näihin lippujen ottamisiin lupa annetaan heilutusta varten kun lähtökohtaisesti pääty on täynnä meidän porukkaa, ongelmat olivat alkaneet sitten siinä kun lippua oli lähdetty viemään käytävälle ja toki asiaan saa silloin puuttua kun ovat ryhmän omaisuutta. Silti epäilen että lyöntiä olisi jaettu aivan pelkästään tästä syystä kun samankaltaista touhua olivat itsekin ihannoineet ja tämä lipun vienyt ei ilmeisesti kuitenkaan ollut se kuka löi vaan joku nuori gimma, näin realistina.
 

AQ21

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
3 730
Itsekin olen saanut tämänkin palstan puheistani melko kärkevää palautetta aiemmin joiltakin käyttäjiltä.
Siis täh, mistä puheista on tullut palautetta? "Vittuako sää siellä keskustelet asiallisesti ja perustelet näkemyksiäs hä"? Toki jos on uusi asia jollekulle, niin...
 

kirvesrinnassa

Luottopelaaja
Viestejä
2 143
Siis täh, mistä puheista on tullut palautetta? "Vittuako sää siellä keskustelet asiallisesti ja perustelet näkemyksiäs hä"? Toki jos on uusi asia jollekulle, niin...

Joo, jostain perseen nuolemisesta ja Tapparan vähättelystä siellä tuli julkista kommenttia ilmeisesti viitaten siihen kun sanoin että Ilveksen toimisto on ottanut kannattajakulttuurin otteluissa paremmin huomioon. En tiedä missä kohtaa minä kuitenkaan valehtelin tuossa, kyseessä oli ihan minun näkemykseni toiminnan kehittämisestä ja aina olen pyrkinyt mielipiteeni perustelemaan. :D käyttäjä kuitenkin pyysi asiallisesti anteeksi ja muut antoivat hänelle palautetta ns. maalittamisesta mutta tuo on esimerkki siitä että monesti asioihin suhtaudutaan melko äkkipikaisesti siellä jos ei aivan täysin värilasien läpi tarkastele kaikkea.
 

kirvesrinnassa

Luottopelaaja
Viestejä
2 143

Ainakin hieman sisältörikkaampaa artikkelia on nyt tarjolla paikallispelin tapahtumista. Jutussa lukee että molemmat osapuolet tönivät toisiaan joten ei tämä nyt iso juttu ollut jos siellä joku hermostui ja antoi nyrkkiäkin jos nahisteltu on molemmin puolin.
 
Ylös