Kalle Maalahti

UglyHouse

Luottopelaaja
Viestejä
4 352
Tuomarit oli eilisessä pelissä täysin kuutamolla. Tämä Maalahden selästä/päähän kohdistunut taklaus + Lukko 6 kenttäpelaajalla ym. Kukaan vaan ei mainitse mitään.
Erästä valmentajaa lainaten "Syödään se paska"
Turha on enää valittaa, kun kymppitilikakku on lusittu.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
18 886
Itse odottelin Maalahdesta ylivoiman priimusmoottoria ja sellaista 30-35 pinnan pakkia. Mutta edellinen maali on tehty joskus edellissyksynä. Kädet jäätyy tasaisen varmasti ratkaisupaikoissa ja mitään laukaisu-uhkaa ei pysty antamaan.

Ei ole noussut liideriksi, vaan on yksi ok palanen pakistoon. Jos palkka on kolmosparin pakin verran, niin ok. Mutta epäilen.
 

Brooks

Luottopelaaja
Viestejä
7 022
Laukaus on aina ollut Maalahden heikkous. Ei ole milloinkaan ollut varsinainen johtava pelaaja. Mutta mielestäni sikäli hyödyllinen pelaaja, että hänestä on mahdollista saada pitkäaikainen liigatason runkopelaaja. Maalahti ei ole riittävän hyvä NHLään, KHLään tai Sveitsiin.
 

Hena

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
287
Maalahti pelaa edelleen korkealla tasolla. Tänäänkin taisi useampi kuti lähteä ja ainakin yksi tolppaan. Ehdottomasti lisää sopparia vaan käteen.
Tänään pelasi hyvin. Muuten en kyllä allekirjoita tuota "pelaa edelleen korkealla tasolla". Kokeen pelaajan pitää pystyä tasaisenpaan suoritustasoon. Lisäksi kiekolliselta pakilta, isolla yv-vastuulla pitää pisteitä tullakin. Suhteessa vastuuseen ja oman pään heikkoon suorittamiseen verrattuna, ollaan kaukana siitä mitä Maalahden pitäisi joukkueelle tuoda. Plus-miinus-tilasto ei Maalahden osalta valehtele.
 

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
Viestejä
5 664
Pettymys? Syötyöprosentti liigan kärkeä ja hyvää yleispelaamista. Pitäisin itse mielelläni jos selkeää upgradea ei löydy.

Nähdäkseni Maalahden isoin ongelma on vieläkin kondis. Jos peliaika on luokkaa 20min, tai otteluruuhkaa ei jalka oikein meinaa riittää ja virheherkkyys kasvaa.

Kalpamatsin 15min peliaika sopi mainiosti ja sattuneesta syystä pääsi muutenkin freesinä peliin. Rooli pitäisi Ilveksessä olla enemmän takana kuin edessä, mutta kuinka paljon tämä sitten itse Maalahtea kiinnostaa ja onko tuohon rooliin liian arvokas?
 
Viimeksi muokattu:

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
4 731
Pettymys? Syötyöprosentti liigan kärkeä ja hyvää yleispelaamista. Pitäisin itse mielelläni jos selkeää upgradea ei löydy.
Helppo se on niitä parin-kolmen metrin pakki-pakki syöttöjä laittaa ja nostella prosentteja. Koitappas katsoa avaavia syöttöjä hyökkääjillr vauhtiin. Sen lisäksi häviää käytännössä kaikki kaksinkamppailut eikä tosiaan Kalpa-peliä lukuunottamatta lauo juuri koskaan. Jos lähtee niin täällä ei kyllä ikävä tule.
 

Korhone

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
952
Helppo se on niitä parin-kolmen metrin pakki-pakki syöttöjä laittaa ja nostella prosentteja. Koitappas katsoa avaavia syöttöjä hyökkääjillr vauhtiin.
Esimerkiksi viime pelin voittomaaliin aivan loistava avaus syöttö laidan kautta Suomelle 3vs1 hyökkäykseen, eikä ollut ensimmäinen kerta kun tälläisiä laittaa. Eli kyllä syöttötaito on aivan liigan kärkipäätä, ei voi sanoa että pakki-pakki syöttöjen takia syöttöprosentti tolla tasolla. Odotan silti Maalahdelta enemmän, ei missään nimessä ole mikään erityisen hyvä ollut, mutta syöttötaito on silti liigan kärkipäätä.
 

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
4 731
Esimerkiksi viime pelin voittomaaliin aivan loistava avaus syöttö laidan kautta Suomelle 3vs1 hyökkäykseen, eikä ollut ensimmäinen kerta kun tälläisiä laittaa. Eli kyllä syöttötaito on aivan liigan kärkipäätä, ei voi sanoa että pakki-pakki syöttöjen takia syöttöprosentti tolla tasolla. Odotan silti Maalahdelta enemmän, ei missään nimessä ole mikään erityisen hyvä ollut, mutta syöttötaito on silti liigan kärkipäätä.
Kyllä se sokea kanakin välillä sen jyvän löytää. Tämä nyt on oma mielipide Maalahdesta.
 

UglyHouse

Luottopelaaja
Viestejä
4 352
Helppo se on niitä parin-kolmen metrin pakki-pakki syöttöjä laittaa ja nostella prosentteja. Koitappas katsoa avaavia syöttöjä hyökkääjillr vauhtiin. Sen lisäksi häviää käytännössä kaikki kaksinkamppailut eikä tosiaan Kalpa-peliä lukuunottamatta lauo juuri koskaan. Jos lähtee niin täällä ei kyllä ikävä tule.

Eipä ole kummoisia syöttöpaikkoja hyökkääjien puolesta tarjottu, kun varastavat ja sitten ollaan seisovilla jaloilla. Laita siihen sitten läpisyöttö. Tosin tähän on tullut hieman parannusta viime peleissä. Itse arvostan helpot parin metrit syötöt korkealle, riskitöntä ja voittavaa palaamista.

Toki kovemman tason puolustaja kelpaa minulle, Kalle on kuitenkin pelannut ihan hyvin. Hintalaatusuhteesta on vaikea sanoa, kun en tiedä hänen hintalappua. Veikkaan, että on top3 palkkaluokassa Ilveksen puolustajista.
 
Viimeksi muokattu:

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
4 731
Eipä ole kummoisia syöttöpaikko hyökkääjien puolesta tarjottu, kun varastavat ja sitten ollaan seisovilla jaloilla. Laita siihen sitten läpisyöttö. Tosin tähän on tullut hieman parannusta viime peleissä. Itse arvostan helpot parin metrit syötöt korkealle, riskitöntä ja voittavaa palaamista.

Toki kovemman tason puolustaja kelpaa minulle, Kalle on kuitenkin pelannut ihan hyvin. Hintalaatusuhteesta on vaikea sanoa, kun en tiedä hänen hintalappua. Veikkaan, että on top3 palkkaluokassa Ilveksen puolustajista.
Joo no tuo 2m syötön nyt heitin vaan esimerkiksi. Kyllä siellä Kallella näitä huonoja syöttöjä riittää ihan tarpeeksi vaikka ei hyökkääjät olisikaan tehneet itseään pelattaviksi.
Ongelman osasyy on myös se että pakit pitää kiekkoa aivan liian kauan omissa. Nopeammin niitä avauksia sieltä tai sitten kuljettaa itse punaisen yli vauhdilla. Yksi syy siihen miksi hyökkääjille ei sitä kiekkoa voi syöttää on se että kun pakit odottaa liian kauan niin keskialueella ollaankin jo seisovin jaloin tai sitten ei olla pelattavissa.
 

Jääntekijä

Rivipelaaja
Viestejä
70
en kyllä voi allekirjoittaa maalahden "hyvää suorittamista". Kaksinkamppailuissa tulee tukkaan useimmiten, ja tuntuu pomputtavan kiekkoa YV:llä keskialueelle enemmän kuin muut YV-pakit. Tuolla YV-vastuulla tällä "huippuluokan syöttelijällä" luulisi olevan enemmän pisteitä kasassa.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
18 886
Ehdottomasti on hyvä pelaaja. Ehkä hiukan pettymys, että ei ole kuitenkaan pystynyt ottamaan tasakentällisin tuon isompaa roolia. Peliaika pyörii 16 minuutin molemmin puolin. Maalahti on varmasti Ilveksen budjetissa kohtuu kallis pelaaja, joten sikäli ymmärtää, jos tiet erkanevat. Varmasti itsekin haikailee hiukan isompaa roolia.
 
Ylös