Kai Kantola

pilettäjä

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
171
Kerro toki perustelut?
No ensinnäkin aivan älyttömän hidas, sitten jos ja kun tässä nyt ollaan kehittyvä ja eteenpäin menevä seura, niin en kyllä todellakaan näe, että Kantola olisi mikään lisä tai vahvistus tohon joukkueeseen. En vaihtaisi esim. tästä meidän nykyisestä rosterista ketään Kantolaan. Kantola on varmasti monelle jäänyt mieleen siitä, että taisteli ja varmasti edelleen taistelee paljon, mutta ei nyt tämmönen suonenveto mikä sillä muutamaan peliin on tullut. Nii ei se ole mun mielestä mikään syy haikailla takas. Tarvitaan paljon laadukkaampia pelaajia jatkossa, kuin mitä Kantola. Ja meillä jo nyt niitä on.
 

OTP

Luottopelaaja
Viestejä
2 906
No ensinnäkin aivan älyttömän hidas, sitten jos ja kun tässä nyt ollaan kehittyvä ja eteenpäin menevä seura, niin en kyllä todellakaan näe, että Kantola olisi mikään lisä tai vahvistus tohon joukkueeseen. En vaihtaisi esim. tästä meidän nykyisestä rosterista ketään Kantolaan. Kantola on varmasti monelle jäänyt mieleen siitä, että taisteli ja varmasti edelleen taistelee paljon, mutta ei nyt tämmönen suonenveto mikä sillä muutamaan peliin on tullut. Nii ei se ole mun mielestä mikään syy haikailla takas. Tarvitaan paljon laadukkaampia pelaajia jatkossa, kuin mitä Kantola. Ja meillä jo nyt niitä on.

Itse vaihtaisin esim Lepaukseen, Jasseen tai jopa Rautiaiseen...
 

pilettäjä

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
171
Erikoisia puhelette, mutta makunsa kullakin. Rautiainen aivan eri tason kaveri, kun Kantola. Lepauksella ei mikään hyvä kausi menossa, mutta silti väitän, että se jo pelkästään iän puolesta tulee oleen kovempi kaveri jatkossa, kun Kaitsu. Ja kyl Jassekin mun papereissa on kovempi, kun Kantola. Ehkä vähän huono lähtö ollu, mutta aikalai puolustavampi rooli Jassella, jos vertaa Kantolaan.
 

ifor74

Luottopelaaja
Viestejä
3 530
Itse vaihtaisin heti Lepaukseen. Ylivoimalla maalin edessä olisi aivan Kaitsun mentävä paikka.

Mutta eihän ole Kaitsu mihkään siirtymässä.
 
  • Tykkää
Reactions: OTP

Luchs

Guest
[QUOTE="ifor74, post: 231302, member: 734"

Mutta eihän ole Kaitsu mihkään siirtymässä.
[/QUOTE]


Tuskin ainakaan näiden meidän pohdintojen perusteella.

Jos olisin liigapörssityyppinen treidaaja ja täysin piittaamaton pelitavasta voisin kokeilla vaihtoa Teemu Rautiaiseen päittäin, Jasse Ikosesta joutuisin maksamaan jonkin verran väliä ja Lepauksesta maksettais mulle, varsinkin jos jatkossa malttaisi hyökkäyspään maalin takana edes pari kertaa olla yrittämättä sitä kulunutta takarautakikkaa.
 

Mortal

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
553
Kantolalla taitaa olla taas tehovaihe. Maaleja syntyy hirmutahtia. Arvostamani taistelija, jolla taitoelementtejä
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
18 798
Itse vaihtaisin heti Lepaukseen. Ylivoimalla maalin edessä olisi aivan Kaitsun mentävä paikka.

Mutta eihän ole Kaitsu mihkään siirtymässä.

Joo ja Miehoon sekä Jasseen kanssa. Ei kai nyt kukaan voi tosissaan sanoa, että noinkin kovavireinen Kaitsu ei muka jengiin mahtuisi. Luonnekin on loistava.
 

El Reino

Tähtipelaaja
Viestejä
10 266
Kantolan kaltaista maalineduspelaajaa ja kulmavääntäjää kaivattaisiin. Valmentajien arvostama pelaajatyyppi, joka ei pelkää ottaa mustelmia ja tekee rumia maaleja.
 
Ylös