Itse en voisi ikinä pelata Tapparassa, koska se on vain väärin Ilves sydämen omaavalle ihmiselle. Silti kuitenkin Jykän kohdalla ymmärrän hänen päätöstä, en hyväksy mutta ymmärrän. Keskeinen asia on se, että Jykä halus palata Ilvekseen eikä mennä Tapparaan. Tillulla oli omasta mielestään varaa olla ottamatta häntä ja Jykän paluuhaaveille lyötiin stoppi.
Tässä kohtaa hän on halunnut mennä perhe edellä ja Tappara on tarjonnut hänelle mahdollisuuden pelata samassa kaupungissa, missä perhe asuu, taistella mestaruudesta ja loistavan tilipussin loppu-uralle. Tottakai hän olisi voinut hylätä tämän lojaaliudesta Ilvestä kohtaan ja mennä pelaamaan pienemmällä palkalla, paskaan jengiin ja kauemmas perheestä.
Se, että Jykä ei pelaa nyt Ilveksessä johtuu Ilveksen urheilujohdosta ei hänestä itsestään. Olisiko mua Jykän saappaissa kiinnostanut pelata Tapparassa? Ei helvetissä. Olisiko mua Jykän saappaissa kiinnostanu näyttää Ilvekselle, että oli virhe hylätä mut? Totta helvetissä.
Keväällä nähdään kumpi vie pidemmän korren, mutta sanotaanko, että pakin tilastoilla 29 peliä 4+18=22 ja +13 olis saattanu mahtua tän kauden Ilvekseen