Jyrki Jokipakka

Saiko osastolta HENKISTÄ?

Tuosta koodiston päälle virtsaamisesta sietäisi saada ja kauan.

Olisit tahtonut tulla Ilvekseen, mutta Ilves ei ottanut. Valitset sen takia Tapparan, koska haluat olla Tampereella.

Pelaat tiukkaa matsia ja lauot hienon johtomaalin. Selkärangasta tulee tuuletus. Jäitä hattuun ystävät ja ymmärrystä kun pelataan tunteet tapissa. Itse en suuttunut Jokipakan tuuletuksesta, jopa ymmärsin miehen reaktion.

Oletko samaa mieltä Teuho-Markkolasta? Että paska jätkä kun tuuletti?
Alatko nyt ihan tosissasi vertailemaan junioripelaajan tuuletusta ja kaverin joka pelaa uransa viimeisiä kausia? Voi luoja..

Tästä samasta asiasta sanoin vaimolle eilen kotiintulon jälkeen että ei mennyt yhtään esimerkiksi Rautiaisen maalituuletus ihon alle, kun kyseessä on nuori kaveri ja sen ymmärtää oikeinkin hyvin kun huomioidaan vielä että hommat menivät hänen kohdalla miten menivät (kuten myös TTM:llä meni naapurileirin kanssa....).

eli on ainakin omissa kirjoissa ja kansissa eroa sillä että minkä ikäinen ja kuinka kokenut kaveri tämän tekee.

Jokipakka veti sen pitkän kiekon, jonka aloituksesta tuli voittomaali. Petturin kohtalo on kolkko.

Tuuletukset eivät itseänikään miellytä, mutta sitten aina muistan, että Tinke Peltomaa tuuletti Ilvestä vastaan maalia Lukossa pelatessaan kuin viimeistä päivää. Sen sijaan Tapparassa pelaamisen Ilves-kasvatti voi saada anteeksi vasta palaamalla takaisin. Sitä ennen hävettää ja vituttaa, että tuonkin pelaajan tilastoja olen NHL-uransa aikana teksti-tv:stä joka aamu toiveikkaana katsellut ja iloinnut valinnoista arvokisoihin.

Mua ei niinkään tuulettamiset tai niiden tekemättä jättäminen kiinnosta, mutta jos tästä etiketistä nyt puhutaan, niin junnu, jolla kaksi peliä pääsarjatasolla entisessä joukkueessa vs. konkari ovat kai ihan eri asioita. Lisäksi TTM:lle ei kaverin omia sanoja lainatakseni "nähty tulevaisuutta Tapparassa". (Jokipakalle Ilves tarjosi jatkosopimusta, kun pelasi täällä edellisen kerran).

Kuten sanotu: mulle aivan sama, mutta...

Mää olin vaan todella iloinen, että tuuletti, koska Timi on meidän pelaaja. Se sallittakoon mouhoille mikäli kokivat sen vääräksi ihan yhtä lailla kun täälläkin mouhopakan tuuletuksille ei arvostusta annettu.

Itse en myöskään mouhopakan tuuletuksille syttynyt ollenkaan, mutta en yöuniani siitä menettänyt.

En itse nyt oikein ymmärrä miksi tästä nyt muutama nimimerkki vetänyt herneet nenäänsä. Taitaa tulla yllätyksenä se, että tämä kannattaminen on tunnepuolen hommaa ja se tunne vaan voimistuu kun paikallisvastustaja vastassa.

Pelataan tiukkaa matsia ja adrenaliinit tapissa. Teet johtomaalin pitkän painostuksen päätteeksi. Kyllä monella tuossa tulisi riemu ja tuuletus ihan selkäytimestä eikä tuommoisessa tilanteessa nyt ole kaukaloetiketti päällimmäisenä mielessä. En minä jaksa mieltäni pahoittaa, Jyrki tekee omaa uraansa Tapparassa ja minä keskityn Ilvekseen.

Olisit tahtonut tulla Ilvekseen, mutta Ilves ei ottanut. Valitset sen takia Tapparan, koska haluat olla Tampereella.

Pelaat tiukkaa matsia ja lauot hienon johtomaalin. Selkärangasta tulee tuuletus. Jäitä hattuun ystävät ja ymmärrystä kun pelataan tunteet tapissa. Itse en suuttunut Jokipakan tuuletuksesta, jopa ymmärsin miehen reaktion.
Jyrki saa synninpäästön siltä osin, että kyseli ensin pelipaikkaa Ilveksestä.
Varmasti olisi Jokipakka ollut tervetullut Ilvekseen mikäli palkkapyynti olisi ollut alle markkinahinnan. Meillä on/oli aika kalliita puolustajia kiinnitettynä jo pitkän tovin.

Minäkin vaihtaisin Jokipakan suorilta vaikkapa Nybergiin tai Kucerikkiin, mutta kun ei joukkueita rakenneta niin että voimassaolevia sopimuksia puretaan vain nappia painamalla. Samalla jokainen joka tiesi Kucerikin ja Nybergin tason radikaalin tippumisen voi ilmottautua tähän.

Takaisin