Jyrki Jokipakka

Jakpot

Luottopelaaja
Viestejä
5 391
Niko Peltola oli käytännössä koko toissa kauden ja viime kauden.

Langhamer oli myös aika pitkään pois.

Playoffeissakin oli melko ehyt ja terve kokoonpano. Ja tietty nyt harjoituskauden alussa "pari" kaveria vaan oli pois.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Kyllä siellä FB:ssa pari eri tyyppiä väittää kuulleensa kontakteiltaan, että pitkä huili. Toinen sanoo tosiaan, että 2kk.

Pienellä varauksella, mutta keskimääräistä uskottavampia silti.
 

ifor74

Luottopelaaja
Viestejä
3 530
Langhamer oli myös aika pitkään pois.

Playoffeissakin oli melko ehyt ja terve kokoonpano. Ja tietty nyt harjoituskauden alussa "pari" kaveria vaan oli pois.

Joo, oli viime kaudella koronaa ym. Mutta olin kiinnostunut kuka kärkijätkistä on ollut pitkään pois että on Ilvesmäinen tapa. Marek oli kanssa pitempään
Toivottavasti nää poissaolot kärsitään tänä vuonna alkukaudesta eikä pleijareissa,
 

toskala

Luottopelaaja
Viestejä
8 706
Mutta olin kiinnostunut kuka kärkijätkistä on ollut pitkään pois että on Ilvesmäinen tapa.

Taisi 10 jätkää ja parhaasta päästä olla pois 2015-16 kaudella. Kierre alkoi jo Sami Sandellin loukkaantumisesta.
 

Kanuuna66

Luottopelaaja
Viestejä
2 667
Joo, oli viime kaudella koronaa ym. Mutta olin kiinnostunut kuka kärkijätkistä on ollut pitkään pois että on Ilvesmäinen tapa. Marek oli kanssa pitempään
Toivottavasti nää poissaolot kärsitään tänä vuonna alkukaudesta eikä pleijareissa,

Masin ja haapala myös loukkaantuivat playoffeissa. Näistähän ei tiedä kauanko vammat vaativat toipumista kun kausi loppui, Haapala toki pelasi vammasta huolimatta osan peleistä. Saarelan voi myös laskea viime kauden kärkijätkiin, hänellä toki juuri korona ja kausi tais jäädä kesken jo tammi vai helmikuussa.
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 160
Jos tämä Jokipakan 2 kuukauden saikku pitää paikkansa, niin kova takaiskuhan se on, mutta hopeareunuksena synkässä pilvessä marraskuun lopulta kerkeää kuitenkin ihan täydellä rähinällä vielä kauteen mukaan ja kyllä meidän materiaalilla pitää pysyä kärkikahinoissa siihen asti ilman Jokipakkaakin.

Jos lisää spekuloidaan niin jonkun murtuman toipumisajaltahan tuo ihan äkkiseltään kuulostaa, mikä selittäisi senkin, ettei mitään dramaattista loukkaantumista näkynyt itse pelissä.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 228
Jos lisää spekuloidaan niin jonkun murtuman toipumisajaltahan tuo ihan äkkiseltään kuulostaa, mikä selittäisi senkin, ettei mitään dramaattista loukkaantumista näkynyt itse pelissä.
Itsellä tuli tämä täysin sama mieleen.
Toivottavasti pystyy pitämään kuntoaan yllä tämän poissaolon ajan. Keväällä me vasta kunnolla Jokipakkaa tarvitaan ja sillon ei saa kyllä olla mitään.
 

Dominaattori

Luottopelaaja
Viestejä
4 227
Toivottavasti ei ole ainakaan murtumaa kylkiluissa. Suhteellisen vaikeaa kunnon ylläpitäminen kun hengästyminen tekee kipeää.
 

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
8 694
Onhan tuo ullatus että se on ipan kallein pelaaja joka kahden liigapelin jälkeen pitkälle saikulle eikä esim tapun tai kärppien.
Kyllä isosti heikentää joukkuetta. Airola tai aho eivät ihan saman saapaskoon pelaajia.
Toivottavasti tuo saikku huhua lyhyempi.
Kylki ja pitkä saikku ottaa aikaa jäälle paluun jälkeenkin.
 

WillieGunn

Luottopelaaja
Viestejä
3 547
Viime ottelun loppua kun katsoi, niin eipä JJ:n menossa mitään ihmeitä ole. Ei edes viimeseksi jääneessä vaihdossa. Tästä johtuen 2kk sivussa huhut tuntuu vähän liian kovilta. Jos luita on murtunut tai rikki, niin yleensä jotain paikkaa selvästi aristelee. Toivottavasti on pian kehissä.
 
Ylös