JYP Jyväskylä

M22

Luottopelaaja
Viestejä
2 725
HIFK:lla eilen
Pelicansilla tänään
Kerholla 8.9.

jne.

Kovasti näyttää vaihtelevan käytännöt näissä.
Eipä noissa näyttäisi dramaattisia eroja olevan, mutta tietenkin voi pohtia, että jos Liigalle tulee mieleen antaa "ultimaattumi" olla kommentoimatta epämieluisaa aihetta, niin jospa sen sijaan olisivat antaneet "ultimaattumin", että kaikkien seurojen on aloitettava lipunmyynti vaikka 4.9.
Tokko tuosta ainakaan kielteisempää (julkisuutta) olisi seurannut.
 

Blackhawk

Luottopelaaja
Viestejä
1 010
Jyväskylässäkään niitä asiallisia paikkoja ei ylenmäärin ole, olisi järkevää aloittaa aiemmin ja myös buustata lipunmyyntiä mainonnalla ”paikat käyvät vähiin, pitäkää kiirettä”. Mutta ei Jyväskylässä olla totuttu näkemään asian eteen vaivaa. Kioskimyynti pelaa sensijaan jouhevammin kuin areenalla.
 

M22

Luottopelaaja
Viestejä
2 725
TukkaJukka sen taas keksi kun tuli 0-4 käkättimeen oli sen mielestä taas vaihteeksi maalin peli..Jukka ei yllätä koskaan maailman huonoin tunnustaan häviö..vai olisko käynyt lyhyen/suppean matikan
Entäs tuomarit? En oo lehdistötilaisuutta kuunnellut, mutta luulis, että jotakin...
 

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
6 610
TukkaJukka sen taas keksi kun tuli 0-4 käkättimeen oli sen mielestä taas vaihteeksi maalin peli..Jukka ei yllätä koskaan maailman huonoin tunnustaan häviö..vai olisko käynyt lyhyen/suppean matikan
Olipa kiusallista katsoa, kun Jukalta ei lähtenyt sanaakaan englantia ja Jyväskylän päähaastattelijalta änkyttäen yksi kysymys (ihan loppuun en pystynyt katsomaan). Aikaisemmin katsoin Pelicansin Niemelän vastaavaan lehdistötilaisuuden niin kertoi ihan kaiken kahdella kielellä hymyssä suin isomaalisen tappion jälkeen.
 

Iksan Kalapuikot

Luottopelaaja
Viestejä
1 763
Entäs tuomarit? En oo lehdistötilaisuutta kuunnellut, mutta luulis, että jotakin...
Kyllä se siitä Gardinerin jäähystä valitti. Kertoi sen olevan rohkea, tosi rohkea vihellys ja ei kuulu tähän lajiin hänen mielestä.
 

Slite

Luottopelaaja
Viestejä
1 088
Mun on pakko tunnustaa olevani Gardinerin tilanteesta samaa mieltä Yuccan kanssa. Samalla kuitenkin jotenkin sisimmässäni tunnen mielihyvää siitä että pellavapää ei tänä päivänä ole enää tuomarien suosiossa.
 

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
6 610
Kyllä se siitä Gardinerin jäähystä valitti. Kertoi sen olevan rohkea, tosi rohkea vihellys ja ei kuulu tähän lajiin hänen mielestä.
Pakko kyllä sanoa, että oli yksi eniten vihkoon vedetyistä tilanteista jota jopa minä olen Kovalta nähnyt. Mahdollisuus antaa rankkari joka sisään ja peli tasan, mutta jäähy Jypille ja Tappara napautti ratkaisevan 0-2 maalin. Käytännössä siinä meni kaikki väärin ja Jyppiä vastaan, tilanne kääntyi päälaelleen.
 

delorean

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
332
Pakko kyllä sanoa, että oli yksi eniten vihkoon vedetyistä tilanteista jota jopa minä olen Kovalta nähnyt. Mahdollisuus antaa rankkari joka sisään ja peli tasan, mutta jäähy Jypille ja Tappara napautti ratkaisevan 0-2 maalin. Käytännössä siinä meni kaikki väärin ja Jyppiä vastaan, tilanne kääntyi päälaelleen.

Täysin samaa mieltä. Aivan ala-arvoista tuomarointia, Gardinerilla ei ollut mitään mahdollisuutta estää törmäystä molariin, joka sai alkunsa tapparapelaajan mailahäirinnästä. Aivan aiheesta Jukka antoi palautetta ja hiiltyi.
 

Blackhawk

Luottopelaaja
Viestejä
1 010
Ja Joonas Kova saa tästä mitä seurauksia?
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 609
Mistä tämmöisen oikeusmurhan pääsee todistamaan?
 

M22

Luottopelaaja
Viestejä
2 725
Täysin samaa mieltä. Aivan ala-arvoista tuomarointia, Gardinerilla ei ollut mitään mahdollisuutta estää törmäystä molariin, joka sai alkunsa tapparapelaajan mailahäirinnästä. Aivan aiheesta Jukka antoi palautetta ja hiiltyi.
En oo katsonut tilannetta, enkä liioin lehdistötilaisuutta, ihmettelen vaan, että kenen etua se ajaa, että liigan kokenein päävalmentaja valittaa lähes joka pelin jälkeen tuomareista. Ja silloinkin kun ei valita itse tuomioista, josta haastattelija kysyy, niin vastaus on, että: "No jos ei videoita katsomallakaan näy, niin melkoinen puusilmä saa olla!"
Yhtä toista kiekkomiestä siteeratakseni: "Mä häpeän!"
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 752

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
4 441
En oo katsonut tilannetta, enkä liioin lehdistötilaisuutta, ihmettelen vaan, että kenen etua se ajaa, että liigan kokenein päävalmentaja valittaa lähes joka pelin jälkeen tuomareista. Ja silloinkin kun ei valita itse tuomioista, josta haastattelija kysyy, niin vastaus on, että: "No jos ei videoita katsomallakaan näy, niin melkoinen puusilmä saa olla!"
Yhtä toista kiekkomiestä siteeratakseni: "Mä häpeän!"
Kyllä ne kannattaa kattoa, reisille meni toi homma täysin ja sinänsä ymmärrän Rautakorven valitukset. Siitä tilanteesta vielä Tappara pääsi leipomaan ittensä yv,llä 2-0 johtoon, vaikka olis pitäny itse saada jäähy,
tai jypille rankkari.
Taitanee tosiasia olla sekin, notta ku riittävän usein samaa asiaa toistelee, se kokee jonkinmoisen inflaation, ja tällä siis tarkotan sitä Rautakorven jatkuvaa valitusta tuomaroinneista.
 

M22

Luottopelaaja
Viestejä
2 725
Kyllä ne kannattaa kattoa, reisille meni toi homma täysin ja sinänsä ymmärrän Rautakorven valitukset. Siitä tilanteesta vielä Tappara pääsi leipomaan ittensä yv,llä 2-0 johtoon, vaikka olis pitäny itse saada jäähy,
tai jypille rankkari.
Taitanee tosiasia olla sekin, notta ku riittävän usein samaa asiaa toistelee, se kokee jonkinmoisen inflaation, ja tällä siis tarkotan sitä Rautakorven jatkuvaa valitusta tuomaroinneista.
Joo ja olin juuri korjaamassa, mutta laitetaan eri vastaukseen, että on vedettävä sen verran takaisin, että tällä kertaa vastaus oli fiksu, eikä tasoa "puusilmä", kuten edellisessä kotipelissä. Samoin kysymykseen mailahäirinnästä vastasi diplomaattisesti. Lisäksi taitaa olla niin, että KSML:n Jere Korkalainen on tavallista etevämpi lämmittämään Jukkaa ja lähes joka kerta yrittää lypsää jotain tuomareista.
Ja vielä toinen asia, mä en osaa kyllä pitää millään muotoa nolona tuota suomenkielen käyttöä Suomen liigan lehdistötilaisuuksissa. En kuulu vähääkään Rautakorven fanipoikiin, mutta käsittääkseni mies kyllä englannilla pärjää ihan ok, mutta jos ollaan Suomen liigan lehdistötilaisuudessa, jossa haastattelija tai toimittaja kysyy suomeksi, niin en osaa nähdä mitään väärää siihen, että vastaa myös suomeksi.
Se, jos käyttää suomea, ei automaattisesti tarkoita sitä, että ei esim. englantia osaisi.
Mutta tästäkin saattaisi saada juupas-eipäs väittelyn ja on varmasti myös sukupolvi-kysymys, esimerkkinä, että itse käyn syömässä mieluummin siipiä kuin wingsejä. ;)
 

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 936
Sen verran Rautakorpea puolustan vaikken miehestä pidä yhtään, päin vastoin. Eli Rautakorpihan jätti omassa osuudessaan mainitsematta koko tilanteen. Ei sanonut siitä mitään, vaikka pitkään puhuikin. Vasta kun toimittaja kysyi Rautakorven tultua jo "valmiiksi" suoraan mitä mieltä Rautakorpi on siitä tilanteesta, niin sitten vasta saatiin Rautakorven mielipide.
 

Arzamas

Luottopelaaja
Viestejä
1 892
Uskomatonta miten tuomari voi nähdä tuon tilanteen noin päin v…a.

Toisaalta en kuitenkaa ole ihan varma että onko tuollainen selästä työntäminen kuitenkaan rankkarin paikka, mutta jäähy JYPille joka tapauksessa väärin.

Mutta muistelenko oikein, eikös Gardinerilla ole vähän taustaa näistä maalivahtien rullaamisesta? Ajoiko Langhameria päähän viime kaudella? Ehkä on maineensa vanki.
 
Ylös