JYP Jyväskylä

Blackhawk

Luottopelaaja
Viestejä
1 005
Samuel Jonsson JYP:iin.
 

Liitteet

  • IMG_8782.jpeg
    IMG_8782.jpeg
    1 MB · kertaa luettu: 79

Reijo

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
125
Ei tullutkaan Bouramman, tuli Jonsson mutta soppari oli juuri se mitä rantalokit rääkkyivät. Bourammania huhuiltiin aiemmin, joten ehkä siellä pidettiin selviönä kun oli kerrottu ruotsalaispakki ja soppari 1+1.

Eihän siinä, kyllä Jonsson kelpaa todella hyvin mulle tuohon JYPin pakistoon.
 

Reijo

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
125
Laitetaan nyt tänne JYPin omaan osioon tämä. Tuosta HP podista tuli vähän vahvistuksen tynkää tuolle Schnarrin tilanteelle. Vuoden 22 lokakuussa Schnarr oli JYPin toimesta skoutattu ja tarjouspyyntö oli sellainen että JYPin talouden osalta siihen oli mahdollista tarttua. Rautakorpi ja Nieminen olivat kuitenkin sitä mieltä että Schnarr olisi kolmosketjun sentteri ja siten ei ollut valmennukselta kiinnostusta häneen kun haluna oli tasokkaampi pelaajaa. Viitanen oli eri mieltä, mutta joukkueeseen ei hankita ketään ilman valmennuksen suostumusta.

Jälkiviisaus on aina helppoa...
 

pelikirja

Luottopelaaja
Viestejä
4 536
Seppänen sano et Jyp tarjos Gardinerista400000mut Kärpät nokitti. Sairasta sanon minä. Nemo muuten sano et Jypin ois kannattanut antaa heille kenkää keväällä ni seura ois säästänyt pari sataa tuhatta.
 
Viimeksi muokattu:

Reijo

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
125
Seppänen sano et Jyp tarjos Gardinerista400000mut Kärpät nokitti. Sairasta sanon minä. Nemo muuten sano et Jypin ois kannattanut antaa heille kenkää keväällä ni seura ois säästänyt pari sataa tuhatta.
Niin sitä on spekuloitu että se olisi ollut se optimaalisin ajankohta ja periaatteessa perustelutkin olisi ollut helpompi myydä silloin kannattajien suuntaan.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 702
No nyt tuli JYP:in somelta 10/10 :D
Luin ensimmäisen lauseen ja olin hieman hämilläni. Nyt on itseironia kohdillaan!
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 702
@Reijo onko käsitystä minkälaisia junioreita kyseiset herrat ovat?
Ollaanko lähellä liigaportteja?
 

Reijo

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
125
@Reijo onko käsitystä minkälaisia junioreita kyseiset herrat ovat?
Ollaanko lähellä liigaportteja?

Aliranta kävi viime kaudella Porissa lyhyesti jäällä. Ensimmäisessä vaihdossaan sai ulosajon. Muut junnut ei lähelläkään, mutta Riihirannan osalta on sanottava että on maalivahtina pelannut vuotta vanhempien joukkueissa jo pitkään. Viime kaudella pelasi U18 joukkueessakin vaikka on vasta 15v. Voidaan siis sanoa, että potentiaalia on.
 
Ylös